joi, 4 mai 2023

Reflexii in oglinda (108) -
Mai multe candelabre

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

Urmatoarele imagini sunt realizate tot la Ziua Portilor Deschise de la
Banca Nationala a Romaniei. Le-am pastrat pentru jocul de azi:







Va doresc un final de saptamana cu bucurii!


Reflexii (107)


Poate va intereseaza subiectul astronomic de maine:

Sursa



22 de comentarii:

  1. Ce lampi frumoase,lumini magice! Candelabrul arunca intr-adevar reflexii foarte interesante in incaperi 😍 frumos captate! Felicitari Suzana draga 😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cauza portilor deschise am avut putin noroc, pentru ca unele erau aprinse pe traseul de vizita. Altele nu erau, fiind in plina zi, in cladire era destula lumina.
      Erau elegante cu reflexiile lor.
      Multumesc, draga Carmen! Petrecere frumoasa in weekend! 😘❤️

      Ștergere
    2. Multumim mult Suzana draga. Tocmai mi am impachetat costumul de baie, maine dupa serviciu meeg direct la fiica mea si ... o sa fie party cu jacuzzi 😂
      Te pup. Noapte buna! 🤗😘

      Ștergere
    3. Ha, ha! Mereu ridici tonusul cu astfel de petreceri.
      Pupici si sa va fie cu veselie! 😘❤️

      Ștergere
  2. Seems like lights from the ancient times. Nice post.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and comment. In a way, the building is from old times!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  3. Ce frumos!! Asa aveam si eu la lustra in sufra - trei „globuri”. Au ramas doua dupa ce ne-a spart unul un muncitor in marea renovare = dat cu lavabila care a durat doar 2 luni jumate. dupa ce au plecat meseriasii pe un perete vopseaua a crapat de sus pana jos in doua locuri. Asa bine au lucrat. :)))) Cred ca as scrie un roman (triller) despre perioada aceea :)).
    Ultima poza, cea cu tabloul, este absolut superba. La ea am zbovit cel mai mult.
    Interesant fenomenul de maine. Sper sa fie bland...

    Pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata nu am pastrat lampile cand am zugravit. Astfel de incidente sunt inevitabile, din pacate, oricat te-ai stradui sa le eviti.
      Acea imagine imi place si mie mult. Imi pare rau ca nu stiu autorul.
      Mi-am propus sa fiu mai atenta la... luna. Sunt atat de multe conexiuni cu ea, incredibil.
      Pupici si weekend placut, draga Rux!😘❤️

      Ștergere
  4. Those are wonderful, love the lighting!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me too. They are all so beautiful.
      I'm glad you liked them, Brian!
      Have a nice weekend!

      Ștergere
  5. Abia așteptam să văd și aceste imagini după ce ne-ai dezvăluit în postarea anterioară că mai ai câteva imagini păstrate și pentru ”Reflexii în oglindă”.
    Toate sunt frumoase, dar îmi place a 3-a fotografie, reflexia lustrei a ieșit foarte bine!
    Zi cu soare și zâmbete să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se vad destul de bine, desi era ziua si lumina. Insa globurile generau destula stralucire, asa ca m-am bucurat de efecte.
      Un weekend cat mai bucuros si luminos, Mihaela! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  6. Buenas luces iluminan a ese hermoso banco. Las lámparas don verdaderas maravillas.
    Feliz fin de semana. Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. All the times the lights generates so beautiful effects. They embellished the interiors in a perfect way.
      Thank you, Antonia! I hope you'll have a fabulous weekend!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  7. A doua fotografie îmi pare tare artistică, cu umbrele făcute. Îmi place mult şi a treia! Mulţumim, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu lampadarele creeaza efecte minunate. Doar sa avem si cu ce le imortaliza.
      Si eu iti multumesc Potecuta!
      Un weekend minunat sa ai!😘❤️

      Ștergere
  8. Frumoase imagini 👍
    Oare cum reușeau să lumineze palatele, pe timpuri, cu candelabre cu zeci de lumânări ?!
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce fel de lumanari erau? Si cat de complicat era sa le aprinzi sau stingi...? Cum se realizau? Subiectul este fabulos.
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  9. Pare cu adevarat grandioasa cladirea unde-si are sediul BNR.
    Ai facut fotografii reusite! Imi place mult ultima - nu atat pentru reflexii (desi becurile mici seamana cu licuricii care "imprastie" raze de lumina in cotloane) 😊 cat pentru arhitectura si picturi (si semineu - banuiesc ca e pe acolo).
    Imi plac mult candelabrele. Si Luna-mi place. 😊 Imi place sa citesc despre Luna atat chestiuni stiintifice cat si de alta natura. 😊
    Duminica minunata iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima este una dintre putinele incaperi aratate ce aveau mai multe picturi. Era un semineu acolo, insa nu am reusit poze cu el. Nu mi s-a parut chiar grandioasa, nu stiu de ce. Este spatioasa si eleganta. Mi-ar placea sa ma mai 'plimb' putin pe acolo. Am vazut un fel de sala de conferinte. Am intrebat daca mai este activa. Si este inca. Acolo probabil se iau 'decizii...
      O seara frumoasa si tie, Diana draga! Pupici!😘❤️

      Ștergere
  10. Sperbe candelabre, cu reflexii de basm.

    Seară frumoasă, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am bucurat ca am avut ocazia sa le vad. O 'intamplare' fericita!
      Seara frumoasa si tie, draga Vero! 😘❤️

      Ștergere