miercuri, 6 martie 2019

Miercurea fara cuvinte (174) -
Culori de fetru

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Realizarile din fetru ale creatoarei Naíma Almeida, mi s-au parut ademenitoare
si vesele. Poate genereaza si alte idei! 

(Sursa imaginilor)















O zi frumoasa de miercuri!
Happy WW!




MFC (173)









 

32 de comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase lucrarile; vesele! :) Intr-un fel, seamana cu jocul de puzzle.
    Multumesc. Iti doresc sa ai si tu o zi frumoasa! Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi s-au parut si mie. Tare vesele! Nu cred ca am mai vazut astfel de lucrari cu fetru. Sunt cumva mai aparte!
      Multumesc, draga Diana!
      Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Primele doua tablouri sunt superbe ... dar si calutii!
    Interesant video clipul! Bicicleta mea nu era printer vehicule! :))
    O zi frumoasa îti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate in episodul urmator va fi si bicicleta ta! :)
      Cred ca doar pictat nu ar fi iesit la fel de frumos. Mai multe straturi dau cumva volum lucrarii!
      Multumesc de urari! Seara linistita, draga Ella! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Frumuseți colorate. O zi cu bucurii să ai, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Dana! Nu stiam daca esti tu, fara mica poza! :)
      Chiar asa, frumuseti colorate la inceput de primavara!
      O seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
    2. Nu știu de ce nu-mi apare gravatarul... 😁

      Ștergere
    3. Eu cu atat mai putin! :)
      Dar acum a aparut! Din cand in cand se petrec lucruri ciudate! :D

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Cred ca nu pot fi altfel calutii!
      Avem ce invata de la ei! :)
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  5. O simfonie de culori,îmi place!
    Zi minunată îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare bine, Elena draga!
      Le-ar sta bine pe un perete!
      Pupici si multumesc si eu! <3

      Ștergere
  6. Violența s-o acceptam doar sub formă artistică, unde culorile vii sunt folosite cu multă îndrăzneală.
    Magică ultima imagine reluată de săptămâna trecută unde lumina se filtrează printre ramurile copacilor.😍
    Happy WW, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este multa magie in jurul nostru. Uneori este vizibila, asa ca in imaginea ultima! Frumos gandul tau si poate se propaga pe undele de culori!
      Happy WW, draga Gina! 😍

      Ștergere
  7. Festivalul culorilor!! Ce frumoase si inedite alaturari!Sa lucrezi in fetru, banuiesc ca nu-i usor. Talentata artista. Multumim ca ai impartit cu noi,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu doar ca nu se taie atat de usor. Mai ales bucatile mici.
      Iti trebuie unelte potrivite si muuuulta imaginatie a desenului!
      Imi pare bine ca ti-a placut. Si ca am reusit sa comentez la tine! Asta chiar m-a binedispus!
      Happy WW, draga Ina!

      Ștergere
  8. Nebunia asta de culori cred că ar înveseli orice cameră, mi-ar plăcea să am aşa ceva.
    O zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suficient de mult ca sa incerci? Chiar o nebunie de culori!
      Doar vine primavara! Merita sa fim pregatiti!
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  9. Minunate jocuri de forme si culori! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ton cu toate culorile florilor din aceste zile!
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  10. O primavara frumoasa si plina de culori la fel cu cele din imaginile postate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Culori vesele si relaxante, mi-au odihnit privirea !
    La multi ani de ziua femeii,Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebite, cu adevarat! Am cateva coli de fetru, dar parca la ea sunt mai multe culori decat am vazut pe aici.
      La Multi Ani, draga Geta! Un 8 martie minunat!

      Ștergere
  12. Foarte frumoase și, mai ales, vesele. Primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O primavara minunata si tie, draga Maria!
      Si vesela ca toate imaginile care ti-au placut!

      Ștergere
  13. vesele si pline de viata aceste pete de culori. Frumoase tablouri ne prezinti!
    Suzana draga, cer scuze pentru intârzierea cu care am venit aici în vizita <3
    Trimit gânduri bune si pupici. Zile fericite, cu multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa nu-ti mai ceri scuze pentru asa ceva! Chiar nu este cazul!
      Am incercat sa anticipez primavara, prin niste creatii colorate care mi-au placut! Si geometriile cu fetru mi s-au parut tare frumoase.
      Multumesc, draga Carmen, pentru urari! Un weekend relaxant sa fie la voi! Pupici!

      Ștergere
  14. Sunt minunate lucrările alese! te înveselești numai privindu-le! Ca de obicei, am toată admirația pentru așa artiști meticuloși :)
    Nu știu de ce, întotdeauna mi-a plăcut tare mult cum sună cuvântul "fetru" :D

    Zile cu soare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine ma atrage din ce in ce mai mult acest material. Inca nu am decis o utilizare, dar astfel de imagini parca sunt mai aproape de propria idee.
      Si cu adevarat sunt foarte vesele.
      Multumesc, Izabela! Spor la pregatiri si Sarbatori Pascale luminate!

      Ștergere
  15. Sper ca esti bine.
    Salutari din Brasov!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de gand, Robert!
      Mai mult ocupata, asa ca ma concentrez pe alte subiecte.
      Numai bine sa fie la tine!
      Salutari din Bucuresti!

      Ștergere