miercuri, 13 martie 2019

Miercurea fara cuvinte (175) -
Retrospectiva colorata

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!


























O zi colorata de miercuri!
Happy WW!






MFC (174)



34 de comentarii:

  1. Fumoasă retrospectivă,îmi place cum le-ai arajat!
    O zi minunată îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Elena. Cred ca uneori o sa mai iau cate
      o initiativa similara. Ca in calculator nici eu nu le vad
      prea des! :D
      Pupici si Happy WW! Poate mai vii in joc, ca ai mereu imagini interesante!

      Ștergere
  2. Clădiri "răsturnate", tulpini împletite artistic ale copacilor, ghiocei clopoței căre își dezvăluie frumusețea de sub "poale"��...Un amalgam de secvențe care ne etalează diversitatea vieții.
    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce buna este aceasta 'diversitate a vietii'! Ne tine mereu atentia treaza, in priza cumva! Cautarea ineditului, oricum ar arata el, pare sa se transforme intr-un fel de hobby.
      Happy WW, draga Gina!

      Ștergere
  3. Niste fotografii foarte faine ... greu de ales...
    "Lumea cu susul în jos" :)) este deosebita, dar si grupul de porumbei ... Nu pot allege, toate îmi plac, ai fost foarte inspirata! Sa ai o zi frumoasa, draga mea Suzana! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam greu de ales a fost si pentru mine. Nu ma puteam hotari! :)
      Din pacate acum casuta din care mancau porumbeii nu mai este. Nu stiu exact daca a fost distrusa la o furtuna. Inca nu e refacuta. Poate acum, cand incep 'lucrarile' de primavara!
      Multumesc, draga Ella! O seara placuta si sper sa apara soarele! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Splendidă retrospectivă! Reflexiile acelea de pe lac, fotografia de deasupra crinilor roșii, e de-a dreptul uimitoare. Felicitări!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca si pe mine m-a uimit. Soarele era prea puternic si nu vedeam chiar nimic. Ma gandeam la copaci si candelabre oglindite in apa, dar efectul cred e nerepetabil. Pur si simplu s-a intamplat, probabil din cauza pozitiei telefonului. Dar mi-a placut enorm, oricare ar fi fost cauza! :)
      Multumesc, draga Zina! Happy WW!

      Ștergere
  5. Realitatea rasturnata e cea mai frumoasa.👌

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut! Parca reflexiile cu 'realitatea rasturnata'
      au o viata diferita...
      Multumesc, Catalin! Happy WW!

      Ștergere
  6. Chiar sunt fără cuvinte! E o colecţie asa de frumoasă şi de colorată, e tare frumos. Copacul ăla e spectaculos. E natural totul acolo?
    O zi bună îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt naturali, dar tulpinile lor au evoluat foarte ciudat.
      Si nu am amintiri foarte vechi despre ei. De fiecare data aceeasi impleticeala, desi probabil ca era alta, an de an.
      Intr-un fel, asa impletiti au rezistat mai bine iernilor.
      Multumesc, draga Potecuta! Happy WW!

      Ștergere
  7. O multime de poze,
    Salutari din Brasov:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, poate sunt cam multe, dar si asta e o modalitate de a le pastra! :)
      Salutari din Bucuresti, Robert! Numai bine!

      Ștergere
  8. ''Colorata uite-i gata!'' :) Sper sa nu te superi, asta mi-a venit sa spun, privind fotografiile tale. Sunt tare frumoase florile, dar si celelalte.Numai bine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i culmea! Cum sa ma supar cand m-ai facut sa rad?
      In curand natura va exploda in culori. Azi am vazut boboci de magnolie deja mari...!
      Multumesc, draga Ina! Happy WW!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Multumesc, Daurel. Esti foarte generos!
      Usor, usor, incerc sa simt cumva imaginile, inainte de a le face. Important insa e sa le observ! :D

      Happy WW! :)

      Ștergere
  10. Frumoase,colorate,refexii si interesante.Imi plac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate de la jocul reflexiilor am capatat un reflex(!) de a le observa. Imi pare bine ca ti-au placut.
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  11. Colorate sau alb-negru, amestecate, reușesc să alcătuiască un tot unitar.
    Zi frumoasă și veselă să ai, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am sperat si eu. Monotonia este plictisitoare, asa ca le-am variat. Majoritatea sunt din anul trecut, din diverse anotimpuri! :)
      Multumesc, draga Dana! O zi vesela si tie!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi. Poate mai recidivez! :)
      Cand ma uit in urma, s-au strans o multime!
      Happy Azi!

      Ștergere
  13. Superbe fotografii!
    Lacul Morii cumva in una dintre fotografii? Se mai poate plimba pe acolo in voie? Nu am mai fost de 25 de ani acolo.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar el. Se poate merge pe langa, cel putin o portiune.
      Nu l-am mai inconjurat de ani buni. Dar imi place mult zona asta. In lipsa de mare... :D
      Multumesc, draga Carmen! Happy Azi! :)

      Ștergere
  14. Ce faine sunt! Cel mai mult imi plac "nocturnele", dar si inima de pe cer, si cea de pe pamant si trunchiul si florile de crin si, si! :)
    Veselie iti doresc, Suzana draga! Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles, ti-a placut intreaga retrospectiva!
      Le-am ales in speranta ca provoaca buna dispozitie.
      Sper ca am reusit, cumva!
      Multumesc, draga mea Diana! Numai bucurii si zambet! Pupici!
      Si... Happy azi!

      Ștergere
  15. Frumoasă retrospectivă!
    Preferata mea e prima fotografie.
    Primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Maria! Cred ca mi-a placut si mie foarte mult de si-a capatat primul loc! :) Cladirile in reflexii arata infinit mai frumos decat in realitate! :)
      O primavara frumoasa si tie! Happy Azi!

      Ștergere
  16. Superbe fotografii! Frânturi minunate din realitatea înconjurătoare. Un frumos... mozaic.
    Toate cele bune, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Franturi din realitatea anului trecut, in marea majoritate.
      Sunt atatea imagini frumoase in jurul nostru, tare greu de decis pe care sa le 'consemnezi'! :)
      Multumesc, draga Alex! Numai bucurii!

      Ștergere
  17. Frumoase fotografii, mai ales ca sunt ale tale. Sa ai o primavara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere