miercuri, 19 octombrie 2016

Miercurea fara cuvinte (78)-
Culorile unui porumbel


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte
ne asteapta sa participam!

Culorile acestui porumbel Nicobar mi s-au parut uluitoare!  
Natura s-a intrecut pe ea!

(Sursa pozelor)











 Si zorii mei din vacanta, nu foarte matinali!


Poteca luminoasa!

O zi de miercuri senina si plina de ganduri colorate!
Happy WW!



MFC (77)





34 de comentarii:

  1. Frumoasa fotografia ta cu zorii zilei. O saptamana plina de bucurii iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nici nu a trecut prea mult de atunci si deja mi-e dor de
      vacanta la mare!
      Happy WW, draga Ileana!

      Ștergere
  2. doar paunii ar putea fi mai frumosi...sunt absolut incantatori!
    eu nu stiam de acesti frumosi, uite ca am aflat ceva interesant! :)
    hapyy ww, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu. Gasisem ceva despre o pasare disparuta, Dodo. Se pare ca Nicobarul este cea mai apropiata ruda. Si uite asa
      am ramas fara cuvinte...:D
      Happy WW, draga Pandhora!

      Ștergere
  3. Un amalgam intre un prumbel, păun și acvila.
    Nu mai știu cine a scris :p ca natura s-a întrecut pe ea, însă a avut dreptate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca poti spune si asa, un amalgam. Dar e tare frumos
      colorat. Sper sa nu dispara si aceasta specie, ca si ei sunt tare vanati!
      O zi frumoasa de miercuri, iti doresc!

      Ștergere
  4. E porumbel? de pe unde este? Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e un porumbel. Sud-estul Asiei. Cred ca numele ii vine de la insulele Nicobar, India.
      Sanatate multa, Zolty! Happy WW!

      Ștergere
  5. Ce frumos e porumbelul! Habar nu aveam ca exista un porumbei care "concureaza" cu paunii, papagalii si alte pasari colorate! :)
    Dimineata pe malul marii... In soapte de valuri linistite si aer cu miros de alge. Ooof! :)
    Iti doresc, cu drag, sa ai o zi minunata! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am bucurat ca l-am descoperit. Are ceva aparte fata de pasarile mentionate de tine. Mi se pare un pic "aspru" la infatisare, dar este minunat.
      Si nu mai ofta atat! Vine ea vara...!
      Happy WW, draga Diana!<3

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Asortata cu un joc frumos de miercuri!
      Happy WW, draga Calin!

      Ștergere
  7. porumbel? superb exemplar! nici nu am stiut ca exista o asemena specie... natura ne va ului permanent, nu ajunge o viata de om sa ii descopere toate frumusetile!
    O saptamâna minunata sa ai!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu. Bine ca inca mai exista, ca este tare frumoasa. Si bineinteles vanata din plin...
      Multumesc de vizita, draga Carmen! Happy WW!
      Zile frumoase de octombrie, pe oriunde te afli!

      Ștergere
  8. Sunt impresionante culorile porumbelului,nu am mai văzut așa ceva!
    O zi de miercuri plină de bucurii îți doresc,Suzana!
    Pup,îmbrățișez și multumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca suntem mai multi. Culorile sunt intr-adevar splendide. Ar merita incluse intr-un viitor proiect... :)
      Happy WW, draga Elena!

      Ștergere
  9. E prima dată când aşa frumuseţe. Dacă nu scriai ce şi cum e, aş fi băgat mâna-n foc că e pictat. Incredibil de frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar! "Incredibil de frumos"! Tot incerc sa imi imaginez cum ar fi sa vad asa ceva pe viu!
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  10. Nicobar? WOOOOW! Cat este de frumos! :O.
    Si este ruda cu Dodo. Pare ireal :).. de frumos.
    <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori irealul chiar exista! Nu ma gandisem la Dodo al tau, dar iata cum conspira viata!
      O zi minunata, draga Rux!

      Ștergere
  11. Ce creatie minunata a Domnului este acesta pasare maiastra !Poti,daca ai har, sa ilustrezi o poveste,cu pozele acestor fermecatori Nicobari !
    Dar cine ar putea sa fie atat de hapsan sa vaneze astfel de comori insufletite ? Ce sa faca cu ele,sa le manance,brrr,sa le impaieze???
    Oamenii astia,al caror verb este "a poseda",sub orice forma !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate e o pasare vanata si pentru hrana! Sper sa nu ajunga sa fie vazuta doar in custile din gradinile zoologice. Ar fi tare trist.
      Natura s-a risipit in atatea culori superbe cand a creat-o! Atat de frumos ai spus: o "pasare maiastra"!
      Zile frumoase de octombrie, draga Natalia!

      Ștergere
  12. O alta minune a Creatiei. N-as fi zis ca e porumbel.
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai dupa ce am vazut denumirea, am stiut si eu. O creatie cu adevarat minunata!
      O zi excelenta, Daurel!

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Cred ca prima impresie a fost o imagine prelucrata artistic.
      Dar am gresit. Era o minune vie!!!
      O zi minunata de joi, Cristi!

      Ștergere
  14. Nici nu stiam ca exista asa ceva! Absolut minunat, pentru care multumesc. Zorii tai de zi imi sunt amintire atat de indepartata. N-am vazut marea de 14 ani. Te salut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am mai spus, nici eu nu am stiut. O pasare superba!
      Iti urez sa ajungeti la un mal de mare. Pentru ca sigur te va inspira muuuuult!
      Ganduri dragi de la mine!

      Ștergere
  15. N-am vazut niciodata astfel de frumuseti! Iar marea.....marea as vrea s-o revad!
    O noapte linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa o revezi!
      Mi-a parut bine ca am reusit sa le vedem cu totii. Sunt
      niste pasari fascinante.
      Noapte buna si weekend placut, draga Ileana!

      Ștergere
  16. Intr-adevar foarte interesant coloritul penajului, cat despre mare... vreau si eu, din nou, oricand. Zi colorata, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zi colorata si tie, draga Dana!
      Dupa cum spuneam candva, marea e la locul ei si ne asteapta...! :)

      Ștergere