marți, 14 februarie 2023

Miercurea fara cuvinte (347) -
Creatii florale din margele -
Floral creations from beads

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm'
pe blogul
'Cats-astropic Events';
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';

The table will be created on Tuesday evening.
Just be aware that I'll update the links to your posts till the end of  Wednesday.

Alegerea pentru azi au fost creatiile cu margelute ale artistei Svetlana Kosheleva.
The choice for today was the creations with beads by the artist Svetlana Kosheleva.

(Sursa imaginilor)









Happy WW!

MFC (346)



                                                      'Crochet stitch flower'

























54 de comentarii:

  1. wow, privind primele fotografii, am fost sigura ca este vorba despre plante naturale ♥ apoi am citit ca sunt create din margele... superb!
    Happy WW, Suzana draga ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai fusese o imagine cu flori naturale si cu flori din margele.
      Daca stii, evident ca le observi, insa sunt realizate minunat, cu adevarat!
      Happy WW, draga Carmen! 😘❤️

      Ștergere
  2. Those are all beautiful flowers! Happy Valentine’s Day from all of us!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Brian! I hope your Valentine's Day was happy also!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Wow! they are beautiful ebery one of them and so clever :-)

    Have an artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I would love to try! There are so beautiful! Clever indeed!
      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  4. All so beautiful. I want them all.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know, I feel the same!
      Thank you, Sandee! Also for the Blog Hop!
      Happy WW and a fabulous week! 😘❤️

      Ștergere
  5. WOW! These are truly amazing!
    I especially love #5.

    Hugs and blessings, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I could not decide which I love the most... Maybe all?
      Thank you, Veronica!
      Hugs and blessings.
      Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  6. Prima...rămâne pe același loc. 🙂

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt superbe florile! Am tot salvat și eu modele și tutoriale, am adunat mărgeluțe, dar încă nu am făcut nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mi-am luat avant, dar foarte mult imi doresc, chiar ceva micut, sau mai micut...
      Imi pare bine daca ai gasit cateva inspiratii in aceste imagini.
      Happy WW si multumesc! 😘❤️

      Ștergere
  8. How stunning are these! They look as good as real. Totally floored by these beauties for this Love month.

    Sending you abundant love, hugs and kisses dear dear Suzana. I hope i was able to post my linky?

    Keep shining your lovely light.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I introduced your post, thinking that last time you had some problems.
      I thought that there are perfect for this month, you are right.
      I was amazed b these flowers. I have some beads and I know that using them, even in simple projects, is not easy. But these...
      Thank you, dear Natasha! Love, light and big hugs!
      Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  9. Minunate - toate !
    Știu câtă migală necesită o astfel de realizare - am creat și eu cândva un tablou din mărgele !
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tablou din margele? Poate il regasesti si il pui pe blog.
      Mare migala. Si sunt atat de variate modelele, incredibil!
      Pupici si Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
    2. Nu-l mai am - cu mutarea la țară, condițiile noi...🙃🙂

      Ștergere
    3. Poate te va tenta sa incepi sa faci niste giumbuslucuri...
      😘❤️

      Ștergere
  10. Sunt minunate! Si culorile sunt foarte asortate! Super! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa, cat mai apropiate de cele naturale. Desi a gasi potrivirile in margelute este o aventura in sine!
      Multumesc Cristi! Happy WW!

      Ștergere
  11. Sunt pur si simplu superbe!! Am si eu doua carticele cu modele, dar nu a reusit pana acum sa fac nimic din ele. Doare le-am admirat. Ba imi lipseste ceva, ba altceva :))). Dar privind imaginile, chiar mi-as dori sa incerc macar unul dintre modelele pe care le am. Sper doar sa am sarma suficienta :)))
    Prima fotografie mi-a amintit de copilarie, cand pe straduta perpendiculara pe cea pe care stateam, erau flori numite Cosmos si .. boboceii acelor flori au stropi de apa in ei. A doua de orhideele mele... care au infrumusetat la un moment dat, balconul si ultima de o salcie pletoasa din Herastrau, langa care am facut poze cu Ralu si de o alta de la noi, din Expoparc, pe care o admira de fiecare data cand mergeam.
    Pupici! Happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am niste carticele, una pentru 'incepatori', doar ca inca nu am inceput nici eu nimic. Cred ca nu sosise momentul...
      Niste orhidee din perlute ar fi relativ 'nemuritoare', mai ales ca acum nu mai am nicio floare. Chiar ar fi o provocare, desi nu stiu daca am proiectul pentru o orhidee. Voi cauta.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. I was so happy to find them. The arrangements are quite special.
      Thank you, Jackie! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  13. Ce minunății! Ai făcut o alegere tare interesantă. Să ai o zi bună, bucurie și spor în tot ce faci, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curat minunatii. Si cred ca voi continua si saptamana viitoare, ca am mai gasit cateva minuni!
      Multumesc, draga Dana! Inspiratie si tie la tot! 😘❤️

      Ștergere
  14. Sunt foarte frumoase, iar răbdarea celor care le-au creat e demnă de toată admiraţia.

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar rabdarea este importanta, dar vazand o cartulie cu modele, este cu mult mai importanta 'ingineria' din spate, crearea modului de insirare a margelutelor. Dupa asta urmeaza rabdarea...
      Multumesc draga Vero! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
    2. E foarte adevărat, răbdarea urmează după "ingineria" din spate, dar... e neapărat necesară.
      Ce s-ar face inginerul fără stungari, fără frezori etc? Ce s-ar face arhitectul fără zidari?

      Ștergere
    3. Tocmai mi-am incercat rabdarea la un giumbusluc. E atat de greu sa mi-o 'dresez'... Desi eu zic ca o am, insa vorba ta, la meseria de baza mai trebuie lucrat...
      Multumesc pentru revenire, draga Vero! Insa chiar imi doresc sa fac si eu o floricica mica din margelute. Sa vad daca pot impleti si mana de lucru si ingineria...( pusa in pod cam de multi ani)
      O seara buna! Imbratisari!😘❤️

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. O zi frumoasa si tie, draga Nima!
      Multumesc si Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  16. Adevărate opere de artă!
    O alegere foarte bună!
    Happy WW, Suzana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am zis sa ne mai inspiram putin, ca anul e abia la inceput!
      Multumesc mult, Mihaela!
      Happy WW! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  17. Doamne, cum arată florile alea! Câtă muncă o fi acolo...
    Mulţumesc, Suzana, sunt minunate toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca multe ore de munca, insa rezultatele sunt wow!
      Multumesc si eu, Potecuta!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Yes, they are! It was a pleasure this discovery.
      Thank you, Patrick and Happy WW!

      Ștergere
  19. Terrific post! I LOVE the beaded flowers. I used to do a lot of beading (pre Marvelous). Marv liked to play with my beads too much. This post has inspired me to bring some beads out and see if he will leave them alone. Thanks for the inspiration! Barb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm so glad. May be you find a way to secure your beads somehow.
      Honestly, I smile imagining the scene of playing with them...
      Happy WW and only inspirations! ❤️

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. Imi propun sa va uimesc cat mai des...
      Constat ca listuta mea cu dorinte creste. O fi bine?
      Multumesc, Daurel!
      Happy WW!

      Ștergere
  21. Superbe toate. E ceva ce tot admir, mi-ar plăcea să pot face, dar mărgelitul nu a fost petru mine.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc mult sa fac ceva, chiar si un proiect micut. Poate de aceea mi-au iesit in prim plan!
      Multumesc, Niko!
      Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  22. Que bonitos!! Muy difícil decidirse por uno me gustan todos.
    Buen fin de semana Suzana.
    Un abrazo 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I think all are beautiful in different ways. I did not choose, only admired them!
      Thank you Laura!
      Have a fabulous weekend!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  23. Ce frumuseți! Iată că nevoia de...primăvară stîrnește talente nebănuite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nevoia de primavara starneste descoperiri despre talente nebanuite care o recreeaza cumva, asa, permanent!
      Multumesc si noapte buna! Poate data viitoare voi sti si un nume!

      Ștergere
  24. Wow ! They look so real, beautifully captured photos, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are not alive, but there are so beautiful!
      Thank you Arun! Have a fine week!

      Ștergere
  25. Moamaaaa, Soareeeee! 😊 Asa cevaaaaa! Sunt superbe!
    Deja simt ca ma ustura buricele degetelor (de la intepaturi) si ca se increteste pielea in jurul ochilor (de la concentrare).
    Candva, abia am reusit sa lucrez o floricica de marimea unghiei de la degetul mic. 😊
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost la fel de entuziasmata! Mi s-au parut fabuloase!
      Si recunosc ca am ceva margelute si ma tenteaza, chiar daca stiu ca riscul intepaturilor este real! Ca l-am experimentat candva...
      Pupici si noapte buna, Diana draga! 😘❤️

      Ștergere