marți, 2 ianuarie 2024

Cuvantul anului 2024

 


Ideea unui cuvant care sa ma inspire pe parcursul unui an, am descoperit-o pe
blogul Irinei - Dulce Casa.
Mi-a placut si am preluat-o si eu, doar ca nu am mai simtit nevoia sa-l modific,
dupa ce am decis pentru 2017 sa aleg 'simplificare'.
Pentru ca era mai mult decat... Era mai mult! 😊

Insa exact astazi, cand imi aranjam plantele uscate intr-un ierbar, am simtit
ca trebuie schimbata imaginea, ceea ce am si facut.

Incepand cu acest an, am ales 'Experimentare'. 
Este ceea ce imi place sa fac in proiectele mele, asa ca aceasta este alegerea!

Suntem la inceputul anului, asa ca sa va fie cu sanatate si bucurii.
Si multe dorinte implinite dupa experimentele pe care le realizati!





PS1: Efectele le-am realizat cu programul https://www.online-image-editor.com/
       descoperit de Diana.


PS2: Simt ca e musai sa mai adaug ceva. Cred ca provocarile creative lansate de Niko,
         isi au o parte de contributie la aceasta alegere. Nu doar pentru ca imi place 
         foarte mult sa ma joc mesterind si ea a generat aceasta posibilitate, insa cred 
        ca va fi un experiment fabulos sa reusesc sa le combin cu alte planuri personale
        cam amanate de ceva vreme.

  

38 de comentarii:

  1. Experimento es una buena palabra. Experimentamos, cuando incorporamos, algo nuevo en nuestra vida.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a powerful word. And sometimes with beautiful consequences, or at least interesting.
      Hugs, Antonia! All the best in the new year!❤️😘

      Ștergere
  2. Nu-mi vine să cred că și tu ai un ierbar! Eu iau plante/ frunze/ flori de prin locurile pe care le vizitez. Am și o cutie cu capac transparent cu pietre :))) si etichetate.
    Imi place cuvantul ales de tine! Să ai un an așa cum ți-l dorești! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce? Nu e chiar ideal. L-am facut acum cativa ani. Insa tot ce am uscat le-am pus cam vraiste. Intre doua formate A4 de lemn am pus cartoane cu o etichetuta sa stiu care si cum. Esti isteata cu etichetele. Pietrele mele nu mai stiu de pe unde sunt.
      Asa sa fie pentru toata lumea! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  3. Îmi place mult cuvântul ales, și din cât am început să te cunosc, mai ales creativ, chiar ți se potrivește. Iti doresc să poți experimenta după cum vrei în acest an, dar mai ales să-ți reușească toate experimentele și combinațiile dorite.
    Mult spor în toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, draga Niko. Voi avea ce impleti. Doar cand ma gandesc, vad un vartej in fata ochilor!
      Sa fim sanatosi, ca in rest, om razbi!
      ❤️😘

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru vizita si urare!
      La Multi Ani cu binecuvantari si bucurii!❤️😘

      Ștergere
  5. Anul trecut am ales cu anul ,,Evoluție". Pe alocuri mi-a ieșit, dar și prețul a fost mare. Pentru anul acesta am ales ,,Echilibru".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai ales un cuvant deosebit anul trecut. Si cuprinde atat de multe aspecte! Poate ca echilibrul va fi mediatorul intre ele.
      Uneori ma intreb daca acest prea mare pret de care spui, nu inseamna de fapt un ocol fata de drumul drept. Uneori eu asa am simtit.
      Sa-ti fie cu folos alegerea!❤️😘

      Ștergere
    2. Uneori lucrurile se aglomerează, nu îți lasă timp și te trezești într-o mare de responsabilități care se înmulțesc de la o zi la alta. Ca să ieși la liman, trebuie să muncești mult prea mult, neomenește uneori. Însă suntem simpli oameni, avem nevoie de pauze, de liniste.

      Ștergere
    3. Cred ca m-a caracterizat si pe mine ideea din cuvintele tale. Insa sincer vorbind, pur si simplu mi-era greu sa deleg anumite lucruri.
      Asa ca mi-am asumat munca, dorindu-mi cu ardoare pauzele linistite.

      Ștergere
    4. Știu, dar uneori trebuie sa delegăm.

      Ștergere
    5. Iti doresc sa reusesti. Nu este simplu, insa efectele pot fi benefice, cu siguranta!

      Ștergere
  6. That's a great word! Here's to a happy and healthy 2024. Happy New Year!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This word means to do practical things. And it's fun!
      Thank you, Terry! A Happy New Year full of everything you need and you wish! Health and Happiness!

      Ștergere
  7. Dragă Suzana, să-ţi reuşească toate experimentele şi să-ţi duci la bun sfârşit toate planurile!
    La mulţi ani! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa fie si la tine, draga Vero! Ma voi tine de planul experimentelor, ca ceva tot voi realiza.
      La Multi Ani! ❤️😘

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa postarea ta de astazi, Suzana draga!
    Iti doresc numai bine, noroc si La multi ani! 💕 🍀 💖 🤗 AnNou fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A venit asa, dintr-o suflare. Nu am putut rezista tentatiei.
      Nu mai facusem de atatia ani o alegere diferita!
      La Multi Ani, draga Carmen! Sa va fie anul care vine plin de bucurii!
      ❤️😘

      Ștergere
  9. Imi place si cuvantul ales de tine! E un cuvant foarte puternic! Cred ca ti se potriveste - mai ales pe latura artistica, sa zic asa. Esti fantastica la modul in care combini fel si fel de materiale, forme, culori!
    Iti doresc sa ai parte de experimente interesante, cu rezultatul dorit.

    Pana acum cativa ani am avut si eu ierbar... Cred ca l-am aruncat, dar nu sunt sigura... (nu l-am gasit cand l-am cautat anul trecut).
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    Imaginea-caleidoscop e superba! Stralucire sa fie in viata ta! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, chiar nu este mare lucru ierbarul meu. Il facusem initial cu placi de traforaj, insa am pastrat doar extremele si am pus cartoane, ca mi-ar fi trebuit suruburi mai lungi. Aveam plante in el si in vreo alte patru zone. In toate fiind de toate. Asa ca le-am contopit pe subiecte: frunze, flori, petale. Mi-am zis ca poate devin utile pe traseul anului.
      De ce sa nu experientam? Este simpatic...
      In sfarsit am invatat sa pun stelute si sclipici...
      Pupici si zile frumoase, Diana draga!❤️😘

      Ștergere
  10. Un cuvant care ti se potriveste manusa - in ultima perioada cel putin am vazut foarte multe experimente interesante cu rezultate pe masura (e posibil sa ma insel. dar cred ca un mic experiment e si la minunata mea felicitare tablou, nu?:P)
    Imi placea si cel vechi - il vedeam mereu scris in dreapta,
    Am avut si eu la un moment dat un cuvant (ca sa vezi... era chiar copilarim , hahaha) dar apoi nu am mai ales.. cred... uite ca am uitat daca am mai ales in vreun an. Azi cand citeam la Mihaela (MNiko) depre cuvantul ales de ea.. mi-a venit pur si simplu in minte CURAJ. Nu stiu daca asta va fi cuvantul anului la mine, dar chiar mi-ar prinde bine si mai mult curaj.. :)
    Pupici cu drag!!
    2024 cu sanatate si mult bine :D si experimente desigur :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa a fost, sa stii. Am constatat ca imi plac din ce in ce mai mult colajele, pe de o parte, dar si fundaluri create de mine aleator. Este adevarat ca sunt multe cartoane cu model, insa potrivirea lor este mai complicata decat a face ceva nou.
      Chiar daca nu ii dedici o postare, scrie-l undeva la vedere, sa te inspire!
      Multumesc la fel, draga Rux! Un an mai bun, cu sanatate in primul rand, ca orice altceva vine dupa aia!
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  11. Un An Nou plin de experimente reușite! Interesantă opțiunea ta pentru acest cuvânt, cred că mi se potrivește și mie mai ales că de anul acesta am decis să bucătăresc. M-am ținut de cuvânt din chiar prima zi a anului și am realizat un banal piure chiar comestibil, chiar dacă unul dintre cartofi a fost așa, mai rebel și nu s-a fiert bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multa vreme noi facem legumele la abur, inclusiv cartof, daca am. Se fac foarte usor si le combini cu alte lucruri, functie de ce ai.
      Recunosc ca nu ma prea pricep, insa am vazut pungi cu cartofi pentru prajit, de exemplu. Ceea ce nu ma inspira chiar deloc. Cine stie ce pun in pamantul lor.
      Si eu cred ca este un cuvant care se potriveste si cu tine. Abia astept sa vad ce vei mai crea.
      Pupici si sanatate multa, draga Roxana! ❤️😘
      La Multi Ani!

      Ștergere
  12. Mulțumesc frumos, dragă Suzana. Am făcut și azi piure, mi-a ieșit mai bine prima dată, la cel de azi am scăpat prea mult lapte și avea consistența prea apoasă, mai mult l-am băut decât l-am mâncat. :) Dar măcare era bun la gust. E important că mi-a ieșit bine din prima, că dacă era invers m-aș fi descurajat.
    Te îmbrățișez! La mulți ani și numai bine! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca un piure e bun oricum, cu putina sare. Sincer, nu prea fac asa ceva. Mai degraba ii pun in cuptor. Tu care faci atatea minuni, nu cred ca un piure te poate descuraja...
      Pupici! Inca o data La Multi Ani cu bucurii!❤️😘

      Ștergere
    2. Minunile de care spui sunt rezultatul a vreo 20 de ani de lecturi. La gătit sunt la grădiniță abia. Numai bine, dragă Suzana! ❤️😘

      Ștergere
    3. Eu nu prea stiu sa gatesc. Doar experimentez si cand iese bine, imi notez reteta. Imi spun ca timpul petrecut la bucatarie trebuie sa fie minimal. In mintea mea asta inseamna mai sanatos.
      Asa ca, nu-ti fa probleme. Corpul te va indruma si cand ii place si cand nu!
      Toate cele bune! ❤️😘

      Ștergere
    4. Sunt de acord cu tine în privința timpului petrecut la bucătărie. Numai bine! ❤️😘

      Ștergere
  13. E minunat să ai timp pentru experimente! În regimul ceaușist, în care am fost salariat mai mult de un deceniu, am avut vreo cîteva perioade de 3-6 luni când am fost plătit pentru a experimenta anumite soluții din mecanică sau fizică (mai ales la IOR). Atunci mi-a trecut prin cap să mă transfer la ceva institut pentru a deveni cercetător. Acest gând s-a risipit în anii de după Revoluție...Nu regret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut posibilitatea sa merg la un institut, insa am renuntat. Ma gandeam ca fara ceva practica, a ajunge in cercetare mi se parea ca nu era chiar bine. Cred ca as fi avut calitatile utile pentru cercetare, insa nu cred ca m-as fi adaptat la realitatile din aceasta lume. Insa acum, sunt mult mai variate subiectele, desi recunosc ca nu am conditii pentru a merge mai in adanc. Ceea ce ai facut tu mi se pare chiar fain ca experienta. Si pentru ca esti intr-o gospodarie, posibilitatile le vad infinite...
      Toate cele bune, Daurel, in anul care tocmai a inceput. Sa-ti fie cu multe bucurii!

      Ștergere
  14. Experimentare...după ani de experimente... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu m-am intrebat de ce l-am ales atat de tarziu!
      Mi-au luat cam mult... simplificarile... 😊

      Ștergere