vineri, 12 ianuarie 2024

Reflexii in oglinda (137) -
Un mic mozaic si efectele lui

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!










Reflexii (136)

@@@@@@@@@






20 de comentarii:

  1. Frumoase efecte!
    Frumos să fie şi weekendul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am jucat si eu, ca nu ma pot abtine...
      Un weekend pe placul tau, draga Vero! Cu tonus cat mai ridicat!❤️😘

      Ștergere
  2. Foarte frumoase si colorate, reflexiile din colajul tau, Suzana draga.
    Cea mai frumoasa parca e pana aurie...
    Un start bun in weekend 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal, la cate luminite avea in spate si era si sclipicioasa!
      Pupici, draga Carmen! Seara frumoasa si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  3. Frumos mozaic! Efectele sunt suuuuupeeeeer! 😍
    Weekend minunat iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cauza programelului tau! Este interesant cum se duce sclipiciul pe langa geometriile pozelor.
      Eu am mai ajuns sa-ti spun seara frumoasa, Diana draga! Pupici!
      ❤️😘

      Ștergere
  4. Some very nice shadows and reflections

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are a lot beauties around us. Just to pay attention!
      Thank you for the visit! All the best!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. I think they look different being like a 'bunch'!
      All the best, Terry!

      Ștergere
  6. Ce frumos este bradutul. Si celelalte poze sunt faine, si efectul jucaus dar licaririle din brad... au oprit pentru o clipa timpul.
    Apoi am descoperit clipul. Merita vazut.
    Nu m-am vazut ca o victima, dar de sabotat cred ca m-am sabotat de multe ori... am renuntat la ceea ce imi placea ca sa impac pe toata lumea si sa pot aigura continuitate cand era nevoie. Insa nu am reusit sa mai revin la anumite lucruri care efectiv imi fac bine. La blog am reusit, la activitatea care tine de el, oarecum. Dar a fost si un pret, desigur.
    Mi-ar placea sa ma pot intoarce si la japoneza (speram sa pot face asta din toamna trecuta.. hm... poate ca reusesc din martie,sau aprile, in fond, in Japonia scoala incepe primavara.... hmm si anul cred ca tot atunci.. ceea ce ar avea ceva mai mult sens.. :))) pana la urma.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bradul de unde vezi poza, era chiar frumos si departe de a fi micut. Aproape doi metri. (Eram in vizita).
      Clipul ala m-a uns pe suflet. M-am regasit cumva in multe din ideile lui, asa ca l-am lasat, sa-l mai revad. Rux, chiar azi ma gandeam, cate am inceput, cate nu am terminat si intrebarea ce urmeaza firesc: de care am nevoie cu adevarat...
      Iti urez si tie ceea ce imi urez si mie, sa ne clarificam ideile si tintele...
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  7. Tare frumoase sunt! Pana îmi place şi mie!
    Weekend frumos îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era marisoara si sclipicioasa. Si in spate avea luminite.
      Multumesc mult, draga Potecuta!
      O saptamana frumoasa! ❤️😘

      Ștergere
  8. Frumoase si interesante reflexii! Weekend plăcut! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga mea! Seara frumoasa si o saptamana cu spor! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  9. Foarte frumos mozaicul, pana aurie mi-a captat și mie atenția. E tare festivă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident, de aceea am pus-o pe prima pozitie.
      A fost deosebita! De prima data cand am vazut-o, am zis ca merita
      sa intre in joc!
      Pupici! O saptamana faina! ❤️😘

      Ștergere