miercuri, 31 ianuarie 2024

Miercurea fara cuvinte (391 )
Arta papusilor! - The art of dolls!

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth'

(Sursa - artists Tom Francirek and Andre Oliveira)









Happy WW!



MFC (390)




@@@@@@@@@











48 de comentarii:

  1. Chiar sunt păpuși? Par fotomodele. Superb, Suzana. Mulțumim pentru o altă descoperire deosebită.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau prea frumoase ca sa nu vi le arat. Portelanuri si materiale
      deosebite!
      Happy WW, draga Niko! ❤️😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Classic is good for these dolls for collections.
      Happy WW!

      Ștergere
    2. Suzana draga, spune mi te rog, cum lasi tu comentarii la Roentare Photo blog?! Eu incerc de saptamani, si nu reusesc! Multumesc anticipat 😘

      Ștergere
    3. Carmen, culmea este ca pe primul lui blog asa cum are formatul de comentarii, am vazut ca au intrat. Pentru al doilea trebuie sa fac cum fac si la voi. Reload pagina de doua, trei ori...
      Chiar m-am bucurat ca totusi merge.
      Tu parca nu prea aveai probleme. Nu stiu ce se intampla cu chestiile astea. Ieri, la Rux, la publicare mi-a spus ca momentan nu se poate.
      M-am incapatanat si dupa sapte (!) reloaduri de pagina a mers. E imposibila situatia asta.

      Ștergere
  3. Toate astea sunt păpuşi?! Par atât de vii!

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Mi s-au parut incredibil de frumoase!
      Cu siguranta nu am mai vazut asa ceva.
      Happy WW, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  4. Beautiful paintings, but the third one has "dead" eyes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are not paintings, there are real dolls.
      Indeed these eyes are strange. Probably because the color and their opening.
      Happy WW, Jackie! ❤️😘

      Ștergere
    2. Thank you for telling me. I didn't realise they were dolls. That explains the eyes.

      Ștergere
    3. Anyway, I read about the eyes. They are painted with some special techniques. Too complicated. ❤

      Ștergere
  5. Superbe tablouri!!
    Îmi place foarte mult tabloul cu fetița care ține ursulețul.
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La toate jocurile noastre am tot vazut papusi. Am gasit si eu cateva!
      Asa ca nu sunt tablouri. Mi-a placut si mie fetita. O papusa cu papusica!
      Happy WW! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
    2. Credeam că sunt tablouri - portrete! Superbe păpușile!

      Ștergere
    3. Recunosc ca mi-ar placea sa stiu cum se fac. Sunt tare frumoase!

      Ștergere
  6. Very clever art isn't it :-)

    Thanks for sharing Suzana have an artistictastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. More and more complicated creations!
      Be well, Steve! Have a safe February!

      Ștergere
  7. foarte frumoase! îndr-adevar ARTA!
    cel mai mult imi place "fetita" :-)
    Happy WW, draga Suzana!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine sunt o noutate absoluta. Nici nu imi pot imagina
      cum se realizeaza minunile astea!
      Fetita este o dulceata!
      Happy WW, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere
  8. Deosebit de frumoase! Aș fi zis că sunt tablouri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc cu titlul din linkul sursa. Nu mi-a fi imaginat papusi create in felul acesta.
      Happy WW! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  9. These are stunning! Such beautiful dolls!
    Thanks for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/01/and-few-street-scenes-from-paray-le.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Never saw these kind of art! Amazing indeed!
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  11. So beautiful. Wow.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's for the first time I discovered dolls of this kind. But anyway I suppose there are unique!
      Happy WW, dear Sandee! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  12. Adică toate sunt păpuşi?? Woooo. Cel puţin trei sunt de o perfecţiune aproape ireală. Superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Toate! Ai spus foarte corect. Cumva ireale. Asa mi s-au parut
      si mie. Si genereaza o colectie minunata.
      Happy WW, draga Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  13. Dupa parerea mea, cea mai frumoasa parte la aceste papusi e faptul ca raman mereu tinere 🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🤣 Ce simpatic esti! Ai sesizat corect situatia. Din pacate, sunt doar papusi! Sau poate din fericire? Ca nu sesiseaza cand imbatranim noi! 🤣🤣

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Crezi ca sunt suparate? Nu stiu, poate usor melancolice ca sunt doar papusi!

      Ștergere
  15. Imi plac mult fetita cu papusa si zana. Celelalte nu sunt chiar genul preferat de mine (din fericire... oricum la ce pret au ... hahahaha), dar sunt foarte reusite - niste detalii si da, wow.
    Am si eu cateva papusi de portelan in colectie :). Chiar anul trecut mi-am facut cadou una absolut superba... Chiar, poate prin martie reusesc sa o aduc pe blog sa o vedeti. E poveste :D
    Pupici si multumesc pentru colectia inedita !!
    Happy azi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux, sunt papusi de colectie. Este un pret mare, insa ma asteptam sa fie si mai si. Oricum, recunosc ca fizionomiile care le vad prin magazine mi se par intristatoare pentru un copil. E adevarat ca eu le vad prin ochii adultului...Am si eu o papusica, insa are fata crapata. Inca nu am avut curaj sa o lipesc, ca nu prea stiu cu ce.
      Imi pare bine ca am gasit colectia, sa mai vedem si altceva mai aparte.
      Pupici, draga mea!❤️😘

      Ștergere
  16. These are exquisite!
    Great finds, Suzanne!

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Veronica! I liked also this discovery.
      Hugs and blessings! A fine february!❤️😘

      Ștergere
  17. Sunt tare frumoase, linie, stil și atâta finețe. Mulțumesc pentru aceste minunății. Să ai un sfârșit de săptămână cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu gresesc daca spun ca nu am vazut pana acum asa ceva, ma gandesc la eventuale expozitii. Sunt atat de frumoase! Imi pare
      bine ca ti-au placut!
      O luna februarie minunata!❤️😘

      Ștergere
  18. Maravillosa la vista, de esos hermosos cuadros.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed, there are so beautiful these dolls!
      Hugs, Antonia! A fine weekend! ❤️😘

      Ștergere
  19. Pasiune! Artă!
    Sunt frumoase, dar, sunt doar păpuși!
    Uneori, și unele domnițe par, doar ...păpuși! Frumoase ,dar fără suflet!
    Bucurii, frumos si bunătate pentru acest început de lună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca orice este creat, fie ca vorbim de papusi, tablouri, sculpturi sau altele au in ele ceva din sufletul artistilor. Cu domnitele alea de care vorbesti, subiectul este putintel mai complicat...
      Multumesc pentru gandurile bune. Un februarie minunat! ❤️😘

      Ștergere
  20. Credeam ca sunt tablouri, insa cititnd la comentarii, am vazut ca sunt papusi.
    Sunt foarte frumoase, foarte bine realizate.
    Week-end placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa la o privire rapida, ar putea fi interpretate ca tablouri. Doar ca eu vazusem titlul linkului sursa, asa ca le-am privit direct ca papusi si mi-au mult de tot.
      Un final de saptamana placut!❤️😘

      Ștergere