miercuri, 24 ianuarie 2024

Miercurea fara cuvinte (390 )
Pasari in tehnica acuarelei
Birds in watercolor technique


Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly';
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - Artist Chico Martins)










Happy WW!

 

MFC (389)



@@@@@@@@@



46 de comentarii:

  1. Another set of beautiful art and so colourful too that watercolour technique is fab :-)
    Have an artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
  2. Păsări! Minunată alegere!
    Îmi plac imaginile alese!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cand in cand imi place sa postez imagini cu pasari. Poate de aceea le si descopar!
      Multumesc mult! Happy WW❤️😘

      Ștergere
  3. Superbe acuarele! Foarte frumoase 😍
    Happy WW Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se compara cu cele din realitatea lui Shiju, dar mi-au placut
      mult de tot!
      Happy WW, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere
  4. WOW, unele par a fi chiar fotografii, un adevarat artist. Superbă selecțe Suzana.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pasarile cu siguranta. Noroc ca fundalurile arata clar acuarela...
      Happy WW, draga Niko! ❤️😘

      Ștergere
  5. Când mă uit la atâtea păsări viu colorate am senzaţia că a venit primăvara! 😊
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jumatate din iarna a trecut. Prea repede. Totul parca merge prea repede. Cred ca a alege astfel de teme poate fi si ceva instinctiv.
      Dar pasarile sunt chiar frumoase, asa ca mi-am spus ca aduc un pic de veselie in ziua noastra de joc.
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  6. Los pájaros toman mucha vistosidad, en esas bellas pinturas.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love this technique. And it's incredible what can be obtained with it!
      Hugs, Antonia! Have a fine week!❤️😘

      Ștergere
  7. Minunată este tehnica acuarelei, cea de față chiar m-a încântat și prin coloritul atât de viu, mai ales că păsările, în special cele mici, cum sunt și cele de aici îmi plac tare mult. Mulțumesc pentru clipele oferite, dragă Suzana. Sfârșit de săptămână cât mai plăcut ❣️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu. Este deosebita si complicata. Poate de aceea imi si place sa o observ. Iar aceste picturi sunt minunate si vesele.
      Imi pare bine ca ai petrecut cateva momente frumoase, aici.
      Zile frumoase si tie, draga Georgeta!❤️😘

      Ștergere
  8. Pfuaa, cât de frumoase sunt! Extraordinare toate! Mulţumesc că le-ai adus aici, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ma gandeam daca as fi gasit si triluri.
      Poate cu alta ocazie...
      Cu placere, draga Potecuta! Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  9. Beautiful pictures of the birds.
    Happy Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they are. I'm glad you liked them.
      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  10. PS: I left you an answer for your question on my WW post 😺
    https://catsynth.com/2024/01/wordless-wednesday-while-we-record/#comment-144711

    RăspundețiȘtergere
  11. Din nou ne arati ceva deosebit! Toate sunt foarte frumoase, dar parca imi vorbeste penultimul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca seamana cu un peisaj apropiat de anotimp. Asa mi s-a parut. Frumos foarte!
      Happy WW, draga Pompilia! ❤️😘

      Ștergere
  12. Beautiful. I love birds. We have hummingbirds on our feeder this morning and we heard geese heading north yesterday. Spring is coming.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. How nice to see them 'life', in your garden. It's fabulous for your spirit.
      Happy WW and a fine week, dear Sandee!
      Hugs!❤️😘 And thank you for your Blog Hop!

      Ștergere
  13. Those birds are all so colorful and beautiful!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. So beautiful, indeed. A fine art with birds.
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Chiar talentat creatorul imaginilor. Imi pare bine ca ti-au placut
      creatiile lui!
      Happy WW, draga Ioana!❤️😘

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. I'm glad you like them, Jackie!
      Happy WW and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  16. Acuarelas preciosas . Que bien se ven los pájaros. Parecen fotografías
    Buena noche Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I started to like a lot this technique. I would love to know it better.
      Have a fine week ahead, dear Laura! Hugs!❤️😘

      Ștergere
  17. Stii la ce m-au dus cu gandul? La scoala - la orele de biologie si zoologie cand faceam desene... :))Si chiar desenam. Cred ca si la desen am avut ceva de gen... Si mi-am amintit ca mi-am luat un curs cu acuarela si sta acolo si asteapta (ca si celelalte multe).
    Pupici cu drag si happy ww

    ps: penultima pictura imi place cel mai mult - cand zboara si pe fundal se vede apa.
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am luat cursul ala in serial. Este doar rasfoit. Cred ca a venit timpul de a adanci subiectele. Acum ca spui, nu stiu sa fi facut multe desene la zoologie si biologie. Amintirile sunt cam blurate, recunosc, dar nici schite nu am, deci...
      Pupici si Happy Joi, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  18. Thank you for sharing this week's party at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/01/the-beautiful-basilica-in-paray-le.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I have to! You are the first in my list! 😊
      Happy Thirsday and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  19. Love the vibrant and stunning colors in these captivating photos.
    Thanks for sharing, Suzanne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. For me it's unbelievable what can be obtained with the watercolors.
      I love them.
      With pleasure, Veronica!
      Hugs andd blessings! ❤️😘

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. With pleasure. I'm always happy if you like what I chose!
      Have a fine weekend! ❤️😘

      Ștergere
  21. Wow ! I have tried painting birds on terracotta planters in past, the water color paintings are phenomenal. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I saw a lot of tutorials related to the topic of painting on terracotta, but I never tried. Maybe it's time to change this.
      Perhaps you'll show us your creations, Arun! I'm glad if you are inspired by these images.
      Have a fine week!

      Ștergere