miercuri, 10 ianuarie 2024

Miercurea fara cuvinte (389 )
Arta dantelariei stradale
Lace street art

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';
pe blogul 'Pandoraandmax' at #Allseasons

(Sursa1 - Artist NeSpoon Sursa2 )









Happy WW!


MFC (388)


@@@@@@@@@






44 de comentarii:

  1. Superbe imagini! Wow ce dantele minunate si cat de perfect sunt incadrate in natura sau in arhitectura cladiriloe! Adevarata arta!
    Happy WW Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt o completare minunata pentru ambientul natural. Si mai tragem cu ochii si la mandale...
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  2. Beautiful street art always nice seeing it :-)

    Have an artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's incredible how this kind of art change the space around it!
      Happy WW, Steve! Have a fantastic week!

      Ștergere
  3. Dantela dă eleganță tuturor lucrurilor pe care este aplicată, are ea un dar special!
    Imi plac fotografiile pe care le-ai ales să le prezinti astazi! Happy WW!🥰😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e si cred ca poate fi utilizata in multe variante, cu succes.
      Mi-am zis ca ne poate si inspira! Pupici si Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  4. Great photos! Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/01/metz-cathedral-gothic-masterpiece-known.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Soarele a rămas agățat la malul marii...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fotografii minunate! Acolo este o muncă cu adevărat uimitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate te inspira modelele in uimitoarele tale creatii crosetate.
      Multumesc, draga Daniela! Seara buna!❤️😘

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. I like a lot this kind of art included in nature!
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  8. Foarte frumoase şi finuţe! Arată tare bine!
    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebit sa le vezi in ambient natural si mai putin intr-o expozitie.
      Chiar foarte bine!
      Happy WW, draga Potecuta!❤️😘

      Ștergere
  9. I love them all, but the one with the tree by the ocean is my favorite. Beautiful.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Love and hugs, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I imagine that image like a portal. It's so special.
      Happy WW, dear Sandee! Hugs and blessings! ❤️😘

      Ștergere
  10. Really like these artworks. I think I especially like the fourth one (black cube with the design and holes) and the one above it with the arches.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's so creative to embellish a normal place and change it in a spectacular way!
      Thank you and a Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  11. Superbe dantelării, cea mai interesanta mi se pare cea din cadrul ușii, parcă ar fi o pânză de păianjen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai multe creatii ce parca fac parte din panze de paianjen. Insa cred ca cel mai mult imi plac marinele!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  12. Those are all so very beautiful. Thanks for sharing them.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked them, Patrick. Another kind of beauty, comparatively with what you shared.
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Such beautiful, intricate lace work, and this artist travels all over the world, too! My favorite was the Italian beach installation with that beautiful blue sky backing the lacework.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I loved the idea of going in different countries and harmonize the art with the places. It's so special!
      Happy WW, Alana! All the best in the New Year! ❤️😘

      Ștergere
  14. Cat de frumoase sunt pozele. Interesanta ideea de a integra dantela in natura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta aduce un plus deosebit acestei artiste. Mi-a placut mult ideea.
      Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  15. Ai găsit imagini superbe, ca de obicei. 🙂
    Săptămână frumoasă în continuare, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Vero! Jocurile astea sunt perfecte pentru documentari de orice fel. Frumos sau/si util, asta sper eu!😊
      O saptamana bucuroasa! ❤️😘

      Ștergere
  16. Foarte interesant. Imi place a doua imagine - creaza asa un loc de pace in tumultul vietii.
    Imi plac ... mese? ce or fi alea rotunde din Varsovia... Oricum.. imi plac - imi amintesc de mozaicul de prin magazine de pe vremuri :D.
    Cele doua de la final (antepenultima si penultima - Italia si Polonia parca) iar au ceva ce imi dau senzatia de pace si calm.
    In cele din urma, ultima.. ma duce cu gandul la ceva asiatic. E cred... preferata mea ....calmul absolut...
    Pupici si happy ww
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se par prea putin inalte pentru a fi mese, poate ca ar trebui stat pe jos pe langa ele. Oricum, asa mi s-a parut si mie, o senzatie de calm, ca de fiecare data cand vad mandale. 'Marinele' mi s-au parut uluitoare. Si sa faci o astfel de creatie, undeva in salbaticie mi s-a parut fantastic. Ea, marea si cerul si oameni mai rarut, probabil.
      Pupici si Happy Azi, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  17. Frumoase tare! Imi place mult penultima poza! 😍
    Faine alegeri!
    Happy joi, Suzana draga! Pupici! ❤ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ai energie sa comentezi la asa o ora?
      Eu as vrea o pauza de circa si ceva...🙂
      Pupici si Happy Joi! Azi am avut jumatate de zi administrative asumate... 🙂Si neuronii s-au linistit. Am pus si hainutele la plante.
      Sper totusi sa nu fie chiar prea frig, ca balcoanele se racesc rapid.
      Un final de saptamana placut, Diana draga! ❤️😘

      Ștergere
  18. I love how the fragile beauty and elegance of lace stands in stark contrast against the ruggedness of the outdoors.

    Hugs and blessings, Suzanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The perfect integration of the art in nature and architecture.
      Hugs and blessings Veronica! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  19. Ai ales o temă frumoasă, dantelăriile care sunt speciale, o dovadă de creativitate minunată. Mi-au plăcut mult dantelăriile alese dragă Suzana ❣️ Îți doresc un sfârșit de săptămână cât mai plăcut 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dantelariile alea sunt cu adevarat frumoase, insa frumusetea lor creste in ambientul natural, dupa parerea mea.
      Multumesc de vizita! Iti urez un Nou An plin de bucurii!❤️😘

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. Thank you vor the visit andd comment!
      Have a fabulous week!

      Ștergere
  21. Beautiful pictures, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello again, Arun.
      All the best in your garden, in this new week!

      Ștergere
  22. Very artistic pattern in the tiles.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are beautiful and I like that there are in town and can be seen
      in such places.
      Thank you, and a fine week!

      Ștergere