miercuri, 27 decembrie 2023

Miercurea fara cuvinte (388 )
Aleatoare - Randoms

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day'

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';
pe blogul 'Pandoraandmax' at #Allseasons






Struguri pentru gem!
Grapes for jam!


Un fagure in spatele unei ferestre inchise permanent.
A comb behind a window permanently closed.





Happy twice WW!


Urmatoarea mea postare pentru acest joc va fi pe 10 ianuarie 2024.
My next WW post will be on January 10, 2024.



MFC (387)




50 de comentarii:

  1. Draga Suzana, am încheiat înca un an de MfC ♥ Multumesc pentru fidelitate, esti un membru loial al Clubului MfC. Trimit pupici si îmbratisari, iti urez un sfârsit de an cât mai placut! Si la anul, sa ne regasim la MFC sanatosi si voinici, încarcati cu energie pozitiva, cu fantezie si creativitate. 🎍😊🍀🥳🌟🍭🪂🎨🧩🏆🪄🪅🎊🎉🪭🎀🩷💓💝🎼🎵🎶 La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu zic ca nu stiu cand a trecut si acest an, printre jocurile noastre...
      Nu ai pentru ce sa-mi multumesti. Este tare placut sa schimbam idei si informatii in acest fel! Sa ne reauzim cu bine in noul an, sa ne fie cu sanatate si inspiratii!
      Happy WW, draga Carmen si La Multi Ani! ❤️😘

      Ștergere
  2. Those are very, very pretty and hooray for fresh jam and cute kitties!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's my first jam from grapes. It was awesome!
      Happy WW, Terry! And A Happy New Year!

      Ștergere
  3. Vaaaai deci nu se poate :D. cand ai pozat cerul acela ?:)
    Nu zic mai mult acum, o sa vezi joi, la RIO :))) de ce intrebam.
    Senzational.
    Florile sunt minunate. Ale noastre inca nu au dat semne.. am unele albe, la Buni in camera :).
    Ce interesant se vede noaptea copacul! si banuiesc ca aceea este luna? (cam sus pentru un bec si ozn-ul mi l-as imagina cu olumina mai ... rece cred.. hehe:P).
    Strugurii arata foarte bine si fagurele este interesant (si daca este inchisa permanent fereastra si inofensiv, zic :D.
    Mi-au placut si instantaneele cu pisicute, iar finalul este minunat - cu Bradutul ;D.
    Pupici cu drag si happy ww!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cerul a fost asa pe 26 decembrie, iar poza a doua este luna pe 25 decembrie. Craciunitele au inflorit putin mai tarziu. Uzual infloreau in noiembrie. Acum chiar au fost inflorite de Craciun. Anul asta am luat initiativa sa fac gem de struguri. Este fain. Iar fagurele l--am descoperit cam tarziu. Habar nu am cand l-au facut Ca nu il observasem, ceea ce m-a suparat. Nu sunt si viespi pe acolo. De-acum este sub observatie.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  4. Pisica tigrată e preferata mea - seamănă cu Grişka al meu. 😊
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este pisicuta copiilor. Este incredibila cum doarme...Imi place si burtica din alta culoare...
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  5. O mică retrospectivă a anului! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, nu chiar a anului! Au fost mai apropiate de Craciun!
      Asa s-a intamplat!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  6. O colecție minunată de imagini Suzana. Mă tot uit la ele, scrolez aici în sus și in jos nehotărâtă pe care s-o admir mai mult. Crăciunițele sunt superbe. Mă bucur că ți-au înflorit. Ale mele tot defazate sunt.
    Colajul cu nori pare un negativ făcut de tine. Ultimele două poze parcă ar fi niște flori sau o explozie de artificii.
    Strugurii pentru gem chiar îmi fac poftă, aș intinde mâna după ei.
    Pisicile sunt mereu adorabile. Fagurele acela sper că nu adăpostește viespi.
    În brăduț văd un colțișor de steluță din sârmă plușată? Iar Renul e cumva mascota de anul trecut?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciunitele aveau tabietul de a inflori in noiembrie. Anul asta au schimbat rutina si inca au flori si boboci in perioada asta. Norii asa au fost in dimineata de 26 decembrie. Nu tin minte sa ii fi vazut atat de frumosi! Am facut gem din struguri. Sunt fara samburi. Am vrut sa ii atarn pentru a obtine stafide, insa forma nu era potrivita. Asa ca au ajuns... gem.
      Nu am vazut viespi, iar fagurele l-am descoperit tarziu, din pacate. Atentia mea a avut o hiba majora...
      Este o steluta plusata din jocul nostru, insa renul nu este de anul trecut. Este din polistiren acoperit cu sclipici.
      Happy WW, draga Niko! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  7. I hope you had a joyous Christmas and I wish you a happy. healthy year ahead in 2024!
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2023/12/the-beautiful-xvi-church-eglise-saint.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Sue! Each year the Christmas is together with the family, so it's perfect! I wish you also A Happy New Year with health and things that you love!
      Happy WW and a fine December celebrations! ❤️😘

      Ștergere
  8. Sunt imagini foarte reușite!
    Sărbători cu bucurii și An Nou mai bun!
    Daurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subiectele erau frumoase, asa ca inevitabil si imaginile au surprins asta!
      Multumesc, Daurel!
      Sarbatori pline de bucurii! La Multi Ani si un an 2024 mai bun! ❤️

      Ștergere
  9. Deosebite pozele cu cerul, tare mult îmi plac!
    Să îţi fie plin de împliniri anul ce vine, Suzana! Cu sănătate şi numai bine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-l fi vazut pe viu! Si nici macar nu a urmat vreo furtuna!'
      La Multi Ani, draga Potecuta! Un decembrie minunat si un nou asa cum ti-l doresti. Sanatate si impliniri! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  10. Very pretty and you know how I love kitties.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, I know. I try to make images with kitties. They are so cute.
      Thank you Sandee! Happy WW and a fine December!
      A Happy New Year, with everything you want.❤️😘

      Ștergere
  11. Colectia ta de imagini este foarte frumoasa. Mi-a placut si fagurele si plantele si pisica...si bradutul...si tot! Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici acum nu am inteles cum de nu l-am vazut decat cand a ajuns atat de marisor. Imi pare bine ca ti-au placut, ca le-am ales si eu din acelasi motiv.
      Happy WW, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  12. Some fun photos. I love course love seeing the cats 😺

    Thank you for being a regular visitor to my blog for WW, and wishing you a Happy New Year!
    -CatSynth

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of course. And I like also to see them.
      I wish you A Happy New Year, because my next post will be on January.
      ❤️😘

      Ștergere
  13. Mie mi-au placut foarte mult imaginile acelea cu cerul si norii. Sunt niste culori care pare par aproape ireale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca arata destul de apropiate de realitate. Aparatul meu introduce niste 'modificari', insa nu foarte mult. Nu stiu cum au ajuns sa fie atat de frumoase. Nu tin minte sa fi vazut asa ceva pe cer.
      Toate cele bune, Cristi! La Multi Ani!

      Ștergere
  14. Enjoyed the cactus flowers, the sky and the grapes (I've never seen quite a green grape like that) and want to wish you a Happy New Year. Enjoy your week off from blogging.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Those grapes have no seeds. I suppose there are for raisins. This is why I did jam with them. The sky was amazing in that day and the flowers have a perfect timing for blooming!
      Thank you, Alana! I wish you also a Happy New Year and a fine December celebrations.❤️😘

      Ștergere
  15. Buena combinación de imágenes, en las que no faltan las uvas, que tomaremos al final del año.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The grapes were good. Try sometimes to make jam. It's fine and different.
      I did combination of ideas, because this is the reality. A huge mix...
      Hugs, Antonia and a Happy New Year! Be well!❤️😘

      Ștergere
  16. Draga Suzana, mâine este Ajunde Anul Nou, doresc sa iti urez sananate si numai bucurii pentru anul 2024! Sa-ti implinesti visele, sa te bucuri de fiecare zi! La mulţi ani!🍀 💖❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet, draga Carmen! La Multi Ani! O trecere minunata spre noul an, care sa fie asa cum ti-l doresti pentru tine si cei dragi! Sanatate, bucurii, realizari minunate ale viselor voastre! Te pup.🍀 💖❤️😘

      Ștergere
  17. Love the photos, especially the sleeping kitty.
    Cheers to a brilliant new year filled with joy, success, and unforgettable moments! Happy New Year, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I saw yours... Awesome!
      A Happy New Year, dear Veronica! With everything is best for you and your beloved ones!❤️😘

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. La Multi Ani, Catalin! Multumesc pentru urare.
      Noul an sa fie precum ti-l doresti!

      Ștergere
  19. La mulți ani, Suzana dragă! Un an nou cu lumină și bucurie să ai! 🥂🎉😘🌟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani, draga Dana! Asa sa fie si la voi, cu multe impliniri bucuroase.
      ❤️😘

      Ștergere
  20. Frumoasă tare, craciunița ta și imaginile cu apusul sau răsăritul sunt superbe! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta a inflorit chiar in preajma Craciunului, intrerupand traditia infloririi in noiembrie. In poze este rasaritul. Din pacate sa pot vedea un apus, trebuie sa ma plimb spre seara.
      Multumesc, draga mea! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  21. I loved the thanks giving cactus blooms, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's the first year when they flourished for Christmas. Usualy they start in November.
      A Happy New Year Arun. All the best!

      Ștergere
  22. Un an nou cu sănătate și mult spor în toate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel, Exergy! Sa avem cu totii un an cu sanatate si bucurii!
      La Multi Ani! ❤️😘

      Ștergere
  23. ❤️La multi ani cu sanatate si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani draga Nima! Sanatate si bucurii si la tine!
      Un nou an cu multe realizari dragi!
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  24. Superbe fotografii! Nu stiu la care sa ma opresc: craciunitele arata nemaipomenit, dar parca as intinde mana sa iau o bobita de strugure, insa si fagurele de la fereastra imi place.
    Si eu m-am bucurat de craciunitele mele inflorite.
    La multi ani si Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noul meu MFC va fi saptamana viitoare. Am inceput niste administrative... Sa stii ca gemul de struguri chiar a iesit bunut. L-am facut intr-o doara, insa cred ca voi recidiva. Iar craciunitele sunt minunate cum au inflorit ele in preajma Craciunului.
      Multumesc, Ioana draga! La multi Ani si Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  25. Răspunsuri
    1. Trebuie sa-ti repari cantarul interior! Acolo sunt ~ doua kilograme de boabe! 😊

      Ștergere