miercuri, 13 decembrie 2023

Miercurea fara cuvinte (386 )
Art Georgies, a romanian brand
Art Georgies, un brand romanesc

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';
pe blogul 'Pandoraandmax' at #Allseasons

(Sursa imaginilor -  Tehnica picturii in mozaic /  The technique of painting in mosaic)















Happy WW!


MFC (385)







47 de comentarii:

  1. Whatbeuatiful clever art :-)

    Have an artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Quite clever and complicated...
      Happy WW and a safestatic week, Steve!

      Ștergere
  2. I must say that my favorite one is the butterfly! They're always colorful! MERRY CHRISTMAS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I saw their store in Bucharest. There are amazing their creations.
      In the images is impossible to see how bright there are.
      The butterfly is beautiful!
      Happy WW and a fine week!
      And MERRY CHRISTMAS, if we'll not 'speak' again! ❤️😘

      Ștergere
  3. Superbe! Mainile care se roaga si trandafirul sunt preferatele mele 😍
    Happpy WW Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut si mie cele doua. Sunt aparte si cumva fiind mai putin complicate.
      Happy WW, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  4. Beautiful photos! Thanks so much for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2023/12/a-living-nativity-at-nearby-church.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's Wednesday! So I pay you a visit!
      Happy WW, Sue! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  5. Toate sunt foarte frumoase!
    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu iti poti imagina. Voi continua si la reflexii cu subiectul.
      Mereu aflu tarziu lucruri...
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  6. Am folosit și eu Praying Hands a lui Dürer În una din revelațiile mele. Am avut cândva bucuria enormă de a lucra la un mozaic religios, nu mă pricepeam deloc, făceam pentru prima dată acea activitate, dar eram uluită cum fiecare pietricică își găsea locul ei anume printre celelalte. Îmi amintesc că luna din acea seară era imensă și galbenă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca a fost o experienta fascinanta. As vrea sa o provoc si eu.
      Am si eu niste mozaic banal cu care vreau sa ma joc. Sa vad cand.
      Pupici si seara buna, draga Roxi! ❤️😘

      Ștergere
    2. Da, modul cum se așezau pietrele parcă avea un tâlc anume. Te îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Macii emană atâta căldură! Dar nu înțeleg, sunt mozaic sau pictura? Oricum, sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cumva o combinatie. O sa continui cu subiectul la reflexii. Pictura este pe sticla mozaic si in final lucrarea ajunge in cuptor si acolo fuzioneaza elementele la temperatura. Este patentul lor.
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  8. Deosebite! Şi ce tehnică interesantă! Îmi place mult de tot fluturele!
    Te pup, suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte! Si m-a surprins ca fluturele nu este chiar complet. Interesant si
      acest mic amanunt.
      Pupici si Happy WW, draga Potecuta!❤️😘

      Ștergere
  9. So beautiful. I would love to have them all.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Enjoy! I feel the same, dear Sandee!
      Happy WW! Hugs and a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  10. Beautiful paintings. As a musician, I'm quite partial to the violin picture 🎻 but I also quite like the lily.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Musician! How special! I'm glad I chose that image!
      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  11. O colecție superbă de picturi! Nu pot sa aleg, toate imi plac. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa mi-am spus si eu. Oricum, au fost greu de ales!
      Pupici si Happy WW, draga Mihaela! ❤️😘

      Ștergere
  12. Toate sunt frumoase, dar cel mai mult imi place numarul 3. 😊
    La video sper sa ajung un pic mai tarziu.
    Happy WW, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fluturasul... Este superb. Sunt nemaipomenite culorile!
      Cred ca am mai pus un video similar, insa nu mai stiu exact unde.
      Pupici si Happy WW, Diana draga! ❤️😘

      Ștergere
  13. The art sure is pretty. Since I play the violin I like that one lots!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you shared that you play. I love this instrument, I do not know to play
      All the best, Terry!

      Ștergere
  14. You always have such beautiful art on Wednesdays. My favorite was the hot coffee and cinnamon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometimes, in my morning coffee, I put cinnamon. I love that taste. So I enjoyed that image also!
      Thank you, Alana! Happy WW and a fabulous week ahead!❤️😘

      Ștergere
  15. Those paintings are beautiful.
    You asked about one of my photos today. Yes it is a bridge in the distance. We went across it in a cab and it is vey high. I couldn't look out of the car windows!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the answer. It was something strange in the background, but I was not sure. I suppose it was a fabulous experience.
      Happy Today, Jackie! Andd a fine weekend! ❤️😘

      Ștergere
  16. Lovely photographs of this wonderful art creations.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they are. I'm glad you liked them. There so special.
      Happy Today and a fine weekend!

      Ștergere
  17. Am avut la un moment dat ceva proiect in stilul mozaic la scoala, la desen. Ah... uenori tare mi se fce dor de orele faine de scoala! M-a bucurat mult sa descopar aceasta colectie... m-a teleportat fix la ora de desen
    (dar ce interesant, in noaptea asta m-am tot teleportat de la una de la alta... bucuria este ca au fost doar amintiri placute .. si ca m-au bucurat).

    Imi place cum sunt realizate. Cred ca fluturele este preferatul meu. uneori mai colorez in aplicatia de pe mobil mozaicuri.
    Pupici cu drag si happy ww :)

    ps: mi-ar placea sa fac si eu niste mozaic :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti cat ma bucura ideea de a declansa astfel de amintiri frumoase, oricare ar fi ele. Nu am facut in scoala la desen ceva mozaic sau in acest stil. Mi-e foarte greu sa aleg. Fecare are ceva diferit. Oricum, iti dai seama ca le-am ales pentru ca mi-au placut, chiar daca mai erau si altele tot atat de frumoase. Cred ca depinde de moment. La ora asta poate ca as alege altele.
      Happy Azi, draga Rux! Eu ma intreb unde sa-l fac. Initial imi propusesem pe un pervaz in balcon, asa, ca antrenament. Insa imi voi face curaj sa fac un tablou micut, macar.
      Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  18. The artist in the video is amazing!
    Beautiful collection as always, Suzanne.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you watched the video. It's a very interesting technique to do them.
      There are a lot of tutorials. Only to have time to watch...
      Hugs and blessings, Veronica! A fine weekend!❤️😘

      Ștergere
  19. În zilele acestea mohorâte de iarnă, câțiva stropi de culoare au darul să învioreze spiritul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta era si ideea! Sa ne invioram cu minuni care inca se produc.
      Poate luminam mohorarile!
      Un weekend placut, draga Exergy! ❤️😘

      Ștergere
  20. Such amazing painting dear Suzana, How is Yule and Advent been for you? Must be a whole lot of snow and festive vibes.

    Sending you big hugs and a blessed time.

    I wrote a Wanderlust Chronicle re-caping my travel year. Part 2 should be out this week, before I take a break for Christmas and New Year's.:)

    https://natashamusing.com/2023/12/wanderlust-chronicles-2023-1-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
  21. Răspunsuri
    1. Yes, I did! In Bucharest is not snow for the moment. My festive vibes are from my craft, on the other blog.
      Hugs and blessings, dear Natasha. I'll come later to read.
      Have a Fabulous Christmas with your family and friends! ❤️😘

      Ștergere