luni, 4 decembrie 2023

Citate favorite (170) -
Dr. Linus Pauling, cateva ganduri

Ii voi spune "Jocul de luni". A fost gazduit de Zinnaida a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella  si acum a venit randul meu sa-l preiau.
Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”:
Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei
pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o!   (Tabelul este la finalul postarii.)

Nu stiu cum se face ca tot inaintand (cam lent, recunosc...) pe taramul cartii despre
care v-am mai spus, al lui John Thomas, mai descopar si alte carari, cumva ascunse 
privirilor, poate doar pentru ca ele ar fi putut duce spre alte destinatii utile.

'Sa nu iti pui niciodata increderea in altceva decat in
propriul intelect...Gandeste tot timpul pentru tine'.

'Nutritia optima este medicina zilei de maine'.

'Daca vrei sa ai idei bune, trebuie sa ai multe idei.
Multe dintre ele vor fi gresite si ceea trebuie sa
inveti este pe care sa le arunci'.


'Doar o singura celula vie din corpul omenesc este
mai complexa decat orasul New York.'

'Viata este relatie intre molecule si nu o
proprietate a vreunei molecule'.

'Stiinta este cautarea adevarului - nu este un joc in care cineva
incearca sa-si bata adversarul, sa faca rau altora'.

'Nu lasati nici autoritatile medicale nici politicienii sa va
induca in eroare. Aflati care sunt faptele si luati propriile
decizii despre cum sa traiti o viata fericita si cum
sa lucrati pentru o lume mai buna'.

'Satisfactia curiozitatii cuiva, este una din cele mai
mari surse de fericire in viata'.


Si in final un citat apartinandu-i lui Albert Einstein,  care deschide capitolul
cinci despre energie si materie:

"Evident, daca este comparata cu propriile sarcini pe care si le asuma si
care sunt nesfarsite, ratiunea pare slaba. Daca este pusa in fata nebuniilor
si pasiunilor umanitatii, care, trebuie sa recunoastem, ne controleaza aproape
 in intregime destinul, dar si viata de zi cu zi, ea pare inca si mai slaba".

Zic ca merita sa ne-o 'intremam', ratiunea noastra adica, ca este un 'interlocutor'
pretios... 😊



#Citate favorite (169) - Ganduri despre inbunatatiri

Urmatorul joc va fi deschis pe 8 ianuarie 2024.
Asa ca va spun de pe acum:

A Happy New Year!
Happy Holidays with your loved ones!






























35 de comentarii:

  1. După ce am citit articolul tău, mi s-a năzărit instantaneu să caut citate despre raţiune. 🙂 Sunt pe mai multe site-uri. Unul dintre ele e ăsta: https://www.citateistete.ro/2011/04/28/citate-despre-ratiune/

    Să ai o lună decembrie care să-ţi citeze dorinţele şi să le îndeplinească, dragă Suzana! ❤😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai mi-am verificat listuta si am constatat ca 'ratiunea' nu a facut parte din joc. Asa ca linkul tau e minunat. Multe imi plac, insa ceea ce a spus Mircea Eliade: "Totul este posibil, impotriva tuturor ratiunilor", chiar suna bine. Cred ca acesta ar putea fi primul subiect al anului urmator.
      Multumesc mult pentru noua idee, draga Vero!
      O luna decembrie plina de bucurii. ❤️😘

      Ștergere
  2. Tare-mi plac citatele alese de tine, mai ales că au o mare doză de adevăr în ele. Săptămână frumoasă cu bucurii să ai, Suzana dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca rezoneaza si cu tine alegerile mele, ma bucur mult draga Dana!
      O saptamana frumoasa si tie si multa inspiratie! ❤️😘

      Ștergere
  3. Deja? Ai dat startul urărilor de sărbători? Îți urez și eu sărbători pline de pace și bucurie! La mulți ani! 🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat startul, pentru ca noul joc este in ianuarie. Asa ca de ce nu?
      Oricum, mai vorbim si ne mai uram si in alte zile!
      Pupici si La Multi Ani, draga Daniela! ❤️😘

      Ștergere
  4. imi place mult 'Sa nu iti pui niciodata increderea in altceva decat in
    propriul intelect...Gandeste tot timpul pentru tine'. Da, asa ar trebui sa facem, doar ca uneori sufletul iti spune altceva...
    Frumoasa postare, minunate citate, multumim!
    Un start bun in noua saptamâna, Suzana draga! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrisesem un panseu si l-am pierdut...
      Sufletul este cel care ne sfatuieste cel mai bine. Iar daca il sincronizam cu mintea noastra, este perfect.
      Multumesc mult, draga Carmen pentru intrarea dulce!
      Pupici si o saptamana frumoasa! ❤️😘

      Ștergere
  5. Linus Pauling spunea că medicina zilei de mâine este nutriția optimă. De acord, dar este tare departe, nu chiar mâine. Privind la publicitatea de la oricare canal de televiziune, n-ai să vezi niciodată recomandări privind nutriția în cazul unei boli de ficat, ci doar o mulțime de medicamente... Idem pentru oricare altă boală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El a murit in 1994. Aceasta idee trebuia deci pusa in practica. Si am intalnit multe voci din cele pe care le urmaresc, care spun acelasi lucru. Doar ca ce sa vezi, medicamentele sunt foarte profitabile pentru unii. Asa ca nu ma mira reclamele TV.
      Multumesc pentru intrare, draga Zina. Vin sa te citesc.
      O saptamana frumoasa! ❤️😘

      Ștergere
  6. Those are all excellent quotes and worth taking to heart.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you say this. I felt they were important so now are part of the game.
      Have a fine week, Terry!

      Ștergere
  7. Imi plac citatele pe care le-ai ales - rezonez cu absolut toate, doar ca... desi sunt de acord ca "nutritia..." am sentimentul ca a devenit obsesie pentru unii (si asta-i un fel de exces, si excesele dauneaza) :-)
    Seara buna in continuare, Suzana draga! 💕 Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma intereseaza obsesiile unora, ma intereseaza anumite principii alimentare, utile corpului meu. In carte acest om este trecut in lista 'vrajitorilor'. Terapeuti care aveau solutii simple pentru multe probleme grele si evident ca matricea confratilor si-a facut datoria pentru ca nu cumva chiar sa se imprastie solutii si ieftine si bune. De la el am gasit mai multe citate. De la ceilalti nu prea.
      Pupici si o saptamana frumoasa, Diana draga! ❤️😘

      Ștergere
  8. Hagamos caso al doctor Linus y confiemos en nosotros mismos que somos quén mejor nos conocemos.
    Estupendo pensador este doctor.
    Buen diciembre Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, I feel the same. The good ideas are simple ideas in many cases. Thank you, dear Laura! A fine December to you and your family and friends!
      Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  9. Imi notasem undeva (va trebui sa vad unde 😅) nste citate interesante din Agatha Christie - am reascultat de curand Casa stramba pe Libris (youtube). Va trebui sa le caut .
    Mi-au amintit intrucatva de ele citatele alese de tine. Imi plac mult :)
    Pupici cu drag :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am ascultat asa ceva pe YT. Interesanta conexiunea. Poate le gasesti.
      Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  10. Sa căutăm adevărul,
    chiar dacă o celula umană este mai complexă decât NY.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca adevarul merita cautat oricare ar fi conditiile.
      Si ar merita sa incepem chiar cu celulele noastre, pe care zic ca uneori le cam neglijam.

      Ștergere
  11. astazi am mai înscris un articol in tabel :-) Este o postare despre culorile anului 2024 ❤️😘 Te pup. Un start bun în weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Carmen! Vin mai tarziu sa citesc. Abia am intrat pe calculator. Sunt cam in urma cu toate cele...
      Pupici si o duminica placuta! ❤️😘

      Ștergere
  12. Abia am început să-i neglijez pe politicieni, iar nobelistul Linus Pauling mă îndeamnă să-i suspectez și pe medici...
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti sigur ca te-a influentat Linus sau evenimentele din ultimii ani?
      Sau esti mai atent la citirea prospectelor?
      La buna reauzire, Daurel. Seara frumoasa si o duminica placuta!

      Ștergere
  13. Toate sunt f faine, dar asta 'Doar o singura celula vie din corpul omenesc este
    mai complexa decat orasul New York.' e uau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot citit, ca studiat este prea mult spus, anumite chestii medicale. Mi-e greu sa inghit multe lucruri si mi-as dori ca sa se inteleaga ideea ca sanatatea este a noastra si depinde de noi cum ne-o gestionam. Iar trupul nostru este miraculos, doar ca il ajutam cu prea putin. Cand vei avea timp, uita-te putin la linkurile din dreapta sub titlul 'Altfel de carari - provocarea limitelor noastre'. Sunt cateva linkuri deosebite.
      Multumesc pentru participare, draga Roxana. Vin sa vad.
      Pupici si senin! ❤️😘

      Ștergere
  14. Mulțumesc pentru recomandare, dragă Suzana! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am dat subscribe la canalul lui Eckhart Tolle.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In niste momente cam naspa, il puneam pe telefon sa vorbeasca. Erau multe idei despre care mai citisem, insa simplitatea discursului lui mi s-a parut uluitoare... Si calmanta!
      Multumesc si eu pentru completare, draga Roxana! Pup.❤️😘

      Ștergere
  16. E mare lucru că avem acces la aceste "geme" și că nu sunt rezervate doar pentru un număr restrâns de oameni. Pup și eu, dragă Suzana! Vei fi plecată din localitate de sărbători? Ca să știu când să-ți trimit darul meu.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja stii raspunsul. Darurile de suflet sunt perfecte, mai ales in preajma Craciunului... Sper sa incepi si alte proiecte, care sa te bucure la fel de mult!
      Imbratisari! ❤️😘

      Ștergere
  17. Da, am intenția să încep un alt proiect și să merg cu revelațiile în paralel, dar nu știu exact când. Și eu te îmbrățișez!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat! Inspiratii cat mai frumoase si as adauga si utile poate si pentru privitori!❤️😘

      Ștergere
  18. Am cam lipsit de la jocul cu citate favorite! De fapt, am rămas în urmă cu multe.
    Imi plac foarte mult citatele pe care le-ai ales, însă preferatul meu este: 'Doar o singura celula vie din corpul omenesc este mai complexa decat orasul New York.'
    Craciun fericit, SUzana!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai insa niste activitati atat de interesante, chiar unele sunt antrenante tare.
      Mi s-a parut un citat deosebit si ascunde si ideea ca noi stim atat de putin despre noi,, din pacate.
      Craciun fericit, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Ștergere