miercuri, 6 decembrie 2023

Miercurea fara cuvinte (385 )
Picturi hiper-realiste -
Hyper realistic paintings

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day'

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';
pe blogul 'Pandoraandmax' at #Allseasons;

(Sursa - artist Rick Pas)










Happy WW!

MFC (384)

 


@@@@@@@@@










46 de comentarii:

  1. wow! Uriase insecte! Ce fotografii frumoase!
    Broasca, vrabiutele, leul si câinii mi se par "normali" ;-) Ipostazele sunt impresionante!
    Happy WW, Suzana draga! La multi ani de Mos Nicolae! 🎅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, parca sunt fotografii din acelea ce urmaresc detaliile. Arata foarte reale.
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘 La Multi Ani de Mos Nicolae!

      Ștergere
  2. Superbe imagini! Favorita este imaginea nr. 6

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata chiar foarte real imaginea aleasa de tine. Imi placuse si mie mult.
      Happy WW, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  3. Beautiful photos! I couldn't possibly choose a favorite - I like them all, and I'm so glad you joined us at http://image-in-ing.blogspot.com/2023/12/wine-country-aaaahhh.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. When I saw the first one, I was convinced that is real. After that I saw the title!
      Happy WW, Sue! ❤️😘

      Ștergere
  4. Fabulous photography. Wow.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Big hug. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Sandee for your wow! It means something!
      Happy WW and a fine week! Big Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. ❤️😘 Happy WW, draga Nima.
      La tine tot anonima am ramas...

      Ștergere
    2. Imbratisari! Nu ma lasa sa administrez...Mai incerc.❤️

      Ștergere
    3. Stai linistita! Bine ca ma lasa si asa. Nu pricep de ce s-a petrecut chestia asta brusc. Au mai ramas vreo doua bloguri unde trebuie sa comentez de pe telefon. Ceea ce chiar nu imi place. Ca nu inteleg. Eu nu am umblat in setari la mine si presupun ca nimeni nu se apuca asa, fara motiv.
      Pupici si nu te preocupa. Cum a aparut situatia, poate se rezolva tot
      automat.❤️😘

      Ștergere
  6. Incredibile!! O aleg pe prima deşi e greu tare, dar fiind vorba despre picturi, prima mi se pare fabuloasă cu toate detaliile de acolo. Superbe sunt!
    Mulţumim pentru ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost convinsa ca este o serie de fotografii. Si cand colo...
      Am fost curioasa cum decurge intalnirea 'canina'... Insa poate va avea loc intr-un episod urmator...
      Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  7. Leul a rămas fără șofer. Dejunul a fost copios. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu! Chiar asa ai interpretat? Ma gandeam doar la o pana de cauciuc!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Some wonderful art of animals and nature. At first, I thought that initial image (walking the dog on a city black) was a photo until I saw the whole post 😺

    Happy WW and have a great week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I thought the same. It's a very good image, indeed.
      Happy WW and a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. It's so good when we find such artists! Indeed there are amazing!
      Happy WW, Alana! ❤️😘

      Ștergere
  10. They look really great!
    All the best from Austria, Traude
    ☕🧸🍷🕯️☃️📚🕯️
    https://rostrose.blogspot.com/2023/12/osterreichische-nationalbibliothek.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This time I think I could comment on your blog.
      Have a fine December! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. It's our special day for beauties!
      Happy WW, Jackie! Have a fine week! ❤️😘

      Ștergere
  12. Vero sunt.
    Nu ştiu ce se-ntâmplă cu blogspot-ul ăsta. Dintr-un browser nu pot posta, de aici n-o pot face decât ca anonim... Şi la Carmen e la fel.

    Fluturele îmi place. 🙂
    Happy WW (cât a mai rămas din ea) şi zile frumoase în continuare, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De vreo doua luni e asa. Inca sunt bloguri pe aceasta platforma la care nu pot comenta decat anonim. Cred ca si-a bagat nasul o i&a si e cam defecta.🙂
      Imi plac fotografiile macro. Inca nu am cum sa fac si eu, insa sunt pe agenda. Acum am descoperit insa ca se pot si picta ideile, asa ca sunt dezorientata privind poteca...🙂
      Happy Azi si spor si inspiratii, draga Vero!❤️😘
      Si multumesc ca ai insistat in a comenta.

      Ștergere
    2. Adineauri am putut să comentez la Carmen. Poate merge şi aici.
      Telefonul meu (cu Android) are opţiune pentru fotografii macro. Uite două mostre de pe ecranul cu comentariile blogului tău: https://anaveronica.files.wordpress.com/2023/12/mostre.jpg
      Nu înţeleg cum se pot picta ideile - altfel decât punând într-un tablou pictat de tine o imagine pe care o ai în minte.

      Ștergere
    3. Exact asa cum ai spus. Am cateva mostre de idei pe care le-am schitat pentru a le transforma in ceva pictat. Desi sunt un pic cam SF, pentru mine au un mesaj. M-ai facut sa ma uit pe tel. meu. Insa e prea vechi si nu are optiunea. Insa ce sa vezi, pe tel. jumatatii mele este!🙂 Si chiar am facut doua poze...
      Multumesc pentru revenire, ca nici prin cap nu imi dadea sa explorez subiectul.
      Seara buna, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  13. Those are all amazing and Rick is very talented!

    RăspundețiȘtergere
  14. Not the seasonal one but I do love that lion photo #Allseasons

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are right, not quite seazonal, I hope you do not mind...
      That lion is fantastic!
      Happy Today, Lydia! ❤️😘

      Ștergere
  15. The frog is my favourite this week.

    Hugs and blessings, Suzanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's so real the frog. Amazing work!
      Hugs and blessings, Veronica! A fine week ahead!❤️😘

      Ștergere
  16. Wow! Cam atât pot să zic și cred că e destul. Zi faină să ai, Suzana dragă! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este exact ce trebuie, draga Dana! Seara frumoasa cu bucurii! ❤️😘

      Ștergere
  17. Fluturasul si ciupercile imi plac cel mai mult! Toate picturile pe care le-ai ales sunt speciale. Happy joi! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut mult si floarea aia alba ca un macrameu., insa intr-adevar si fluturasul.
      Happy Joi! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  18. Impresionant!!
    Libelulele (sunt doua nu? - cea aproape transparenta cu flori albe mici ... si putin mai jos, mai este una cu o piatra si un ochi de apa) sunt pur si simplu fermecatoare. Cred ca mi-ar placea doua tablouri de acest gen - chiar si reproduceri dupa ele..
    Si mai sunt vrabiutele. Ele... ca asa decorul nu este fenomenal, desi realist... dar ele sunt asa dragalase.
    Pupici draga mea!!
    Happy azi si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt faine libelulele, insa vrabiutele nu cred ca le-as deosebi de realitate.
      Sunt perfect realizate. Ca si floarea alba ca o dantela! Imi place la nebunie!
      Pupici, draga Rux!
      Un weekend linistit! ❤️😘

      Ștergere
  19. The paintings are quite fantastic , I could not believe those sparrows are painted. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neither do I. They are fabulous! The birds are unbelievable!
      Thank you, Arun! Have a fine week!

      Ștergere
  20. Lovely photos dearest Suzana. Sending you ample Yule cheer and loads of hugs and love. I posted something with regards to animals too:

    https://natashamusing.com/2023/12/notes-from-the-wilderness-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Natasha. For your words and for your post.
      Hugs, love and joy!❤️😘

      Ștergere
  21. Dragă Suzana, aș dori să particip la MfC mâine, dar nu mai știu pașii pe care trebuie să-i urmez. Te rog să mă îndrumi tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am scris pe mail. Carmen gazduieste tabelul.
      Linkul spre blogul ei este:
      https://vis-si-realitate-2.blogspot.com.
      Il deschide la orele 24 si ramane deschis intreaga zi.
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere