vineri, 19 ianuarie 2024

Reflexii in oglinda (138) -
Luciri apoase!

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!


Pagina de calendar Zen!


Bulbuci matinali pe ferestre!










Reflexii (137)




30 de comentarii:

  1. Heeeei! Ma bucur sa te revad! 🙋 🤗 De pe la ora 23 si ceva ma chinui sa las un mesaj la postarea cu Eminescu... Oricum, mare parte din ce scriam nu mai e valabil acum, ca te-am revazut. Sper ca ti-e bine acum, Suzana draga, ca ai scapat de raceala! E ceea ce-ti doresc. Sanatate! ❤

    Frumoase reflexiile apoase! Hm. Zilele trecute mi s-a dat sa aleg intre un calendar "Zen" si unul cu caini. 😊 Am ales cainii, desigur - mutrisoarele lor imi dau o stare... zen.

    Imi plac bulboacele de pe geam! In copilarie, cand ploua, ne jucam de-a concursul; fiecare isi alegea o picatura aflata sus pe geam si asteptam sa vedem a cui ajunge cat mai jos in cel mai scurt timp. Asta mi-au amintit bulboacele. 😊

    Poza cu cerul si norii albi... Eeee! E foarte tare! 😃 Pare ca e lumea cu fundu-n sus (nu e ca si cum lumea ar fi altfel, la figurat, dar in poza imi pare ca si cum ar fi si la propriu): norii sunt ghetari desprinsi care plutesc pe ocean, stalpul de iluminat e un om cu picioarele-n sus... 😊
    Si steluta din centrul caleidoscopului imi face cu ochiul, ca si cum... as avea dreptate: lumea e cu fundu-n sus. 😊

    Sa fii bine iti doresc! ❤ Pupici! 😘 Noapte buna!

    P.S. Daca e mesaj dublat imi pare rau... Am asteptat cateva minute sa se publice (era afisat mesajul "se publica" si nimic); am copiat textul, am reincarcat pagina... Poate acum reusesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aseara a fost crancen cu comentariile. Au fost vreo doua site-uri unde nu am reusit sub nicio forma. Trebuie sa ajung la telefon si asta ma irita. Si chiar si la voi, am reusit dupa minim doua reincarcari de pagina. Si am ramas la anonim pe vreo cateva, insa trebuie sa nu uit sa spun numele. Cred ca i&a a crapat un picut, ca altfel nu imi explic...
      Normal ca ai ales pufosii, nici nu puteam crede altfel. Banuiesc ca cel pe care il ai in marime naturala nu este chiar suficient. Chiar la varianta ta nu ma gandisem, desi lumea este cu siguranta rasturnata. Mie steluta parca imi vesteste ceva, un fel de alarma, insa sper ca gresesc. Doar ca bulbucii salveaza situatia. Mereu o fac!
      Sunt mult mai bine. Si nu mai am braduletul. Gata! Decoratiunile s-au ascuns. Si mesajul a intrat.
      Pupici si poate ajungi sa faci un omulet de zapada!❤️😘

      Ștergere
    2. Ma bucur sa aflu ca esti mult mai bine - ceea ce nu inseamna bine, asa ca iti doresc sa fii bine cat mai repede, Suzana draga! <3

      La un moment dat am zis ca voi cauta un eventual raspuns pe "Blogger ajutor"... Am cautat, dar nu am gasit ceva legat de aceasta chestiune... (nu stiu daca am mai scris) E o aiureala. Am si eu destule "sincope" cand sa public un comentariu e unele bloguri (inclusiv e WP si blogul propriu), dar parca nu e chiar asa de nasol ca in cazul tau... Pe bune! Ma simt frustrata ca nu-s capabila sa-mi dau seama ce-o avea... Cand e despre de-asta nu inteleg nimic nici daca e scris pe romaneste. :(((

      E suficient cutulache pe care il avem, dar mai multi, diferiti, in pozitii hazlii, e si mai bine. :-)

      Daca ai geamuri termopan, am inteles ca se pot regla in functie de anotimp si nu mai e condens - au undeva pe rama niste "suruburi" (depinde si de ce fel de "rame" sunt, dar poate gasesti sa intrebi pe cineva care se pricepe - eu zic din ce-am auzit la altii.
      Braduletul nostru are, inca, podoabele - l-am lasat asa sa-l vada si mama, l-a vazut, dar tot decorat este. Bine ca nu l-am strans! Uitasem sa-i fac poze. :-)))
      Negresit voi face un omulet de zapada! Si-l voi fotografia (sper sa nu ma laud degeaba)
      Duminica frumoasa iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
    3. Incep cu geamurile, ca este o info noua pentru mine. O sa ma documentez, chiar daca geamurile noastre sunt totusi cam vechi si ceea ce ai spus poate fi o inovatie la o alta generatie. Insa o sa caut.
      Au fost vreo doua cazuri, cand mi-a aparut un link unde sa aflu despre setari. Acolo nu era nimic nou, insa ma intreba daca mi-a folosit si bifand NU, mi-a aparut un spatiu unde sa trimit mesaj. ceea ce am si facut. Nu tu un semn ca s-a inregistrat o reclamatie, nimic-nimicut. Totusi chestia asta s-a acutizat in ultimile doua luni. Au facut ceva la platforme, ca sa fie mai bune sau nebune. Pot sa-mi imaginez orice, insa sunt prea multe scenarii... Am avut o situatie cand m-am incapatanat sa dau refresh la pagina de opt ori. A noua oara a mers... Pe bune? Este cretinoid totul...
      Pe wp mi s-a intamplat la fel, doar ca sunt mai putine refresh-uri, asta cand desi sunt logata, mai trebuie...
      Multumesc pentru ganduri, Diana draga! Hai sa spun aproape bine.
      Doar ca inca nu am citit cartea Danutei... Asa ca nici postarile voastre nu le-am parcurs, sa nu fiu influentata.
      Seara frumoasa in continuare si o saptamana usoara! Pupici!❤️😘

      Ștergere
  2. Îmi plac foarte mult apoasele tale! 😊
    Weekend pe gustul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu geamurile transpira la baza, insa acum le-am surprins la fix, scaldate in soare.
      La fel, draga Vero! Un weekend fain! ❤️😘

      Ștergere
  3. Ce pagina de calendar superba!!!!!
    Ah... de condensul de pe geam nu ma prea bucur... am ceva probleme de rezolvat in balcon din cauza lui si nu sunt tocmai placute.... pffff :)))
    Dar imaginile surprinse sunt superbe, la fel ca si cerul strabatut de avion :D

    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu ce spui. Insa cu putina atentie surplusul de apa se poate sterge iar consecintele sunt diminunate. Si din cand in cand mai par si surprize frumoase...
      Pupici si weekend placut, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  4. Those are all wonderful images. I hope you have a terrific weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Terry. It is a good weekend and
      I wish also for you!

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa poza cu ceru senin și cu norișori. Îmi aduc aminte că am avut o perioada in care parcă uitasem sa privesc cerul, sa privesc în sus. Și momentul de conștientizare a fost când la un semafor am văzut niște nori superbi reflectați in luneta mașinii din fata. De atunci, primul lucru când ies afara, privesc cerul...și de nenumărate ori în cursul zilei și de ce nu, în cursul nopții.
    Sa ai un weekend minunat Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca a privi in sus este cumva un firesc. Iar cand sunt si nori se formeaza modele uneori uluitoare sau... aiuritoare! Pana la urma, anumite raspunsuri nu pot veni de la nivelul asfaltului! 😊
      Multumesc pentru vizita, Adi! Sa ai un an nou bun, cu bucurii!

      Ștergere
  6. Some very lovely reflection images!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a nice game and I'm glad you enter also with your beautiful
      images!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  7. Frumoase fotografii! Wow, a treia... ai surprins cumva aterizarea unui ozn?! 😜
    Weekend minunat! 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Nu stiu, mie mi s--a parut un cap extraterestru pe acolo!
      Weekend minunat si tie, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  8. Ce frumoși sunt bulbucii matinali!! Și ce fain sună! 😁
    Weekend bun, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am un mic fix cu acest cuvant pe care l-am mai folosit.
      Suna intr-adevar fain!
      Un weekend minunat, draga Potecuta! Te pup. ❤️😘

      Ștergere
  9. Ce pagină frumoasă are calendarul! Îmi plac si fotografiile cu apa de pe geam! Foarte frumos ai surprins condensul! Weekend plăcut să ai! Pupici😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un calendar zen de anul trecut. Am mai postat poze din el.
      Condensul in soare a aratat tare simpatic. Noroc ca am fost pe faza.
      Pupici si weekeend placut, draga Mihaela! ❤️😘

      Ștergere
  10. Toate pozele sunt frumoase, insa o prefer pe cea cu cer si nori.
    Seara frumoasa Suzana😘.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cu mai mult soare. Si mie imi plac norii pe fundalul albastru.
      Weekend placut, draga Ioana! ❤️😘

      Ștergere
  11. Me gusta especialmente, la imagen nº 2.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's from the balcony, in the morning.The difference between temperatures creates funny things...
      Hugs, Antonia! Have a fine weekend! ❤️😘

      Ștergere
  12. Căldura și ploaia fac casă bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu ploua. Inauntru era insa putin mai cald ca afara...
      Asa ca bulbucii si-au facut de cap.😊

      Ștergere
  13. Beautiful images, Suzanne.
    I especially love "Morning bubbles on the windows".

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They were so funny. I'm glad it was a sunny morning!
      Thank you, Veronica! A beautiful week ahead!
      Hugs and blessings! ❤️😘

      Ștergere