marți, 21 februarie 2023

Miercurea fara cuvinte (348) -
Tablouri cu margele
Paintings with beads

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events';
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';

The table will be created on Tuesday evening.
Just be aware that I'll update the links to your posts till the end of  Wednesday.

Am ramas in zona margelelor si am descoperit creatiile artistei Sofia Goldberg.
I remained in the space of beads and I discovered the creations of Sofia Goldberg.
(Sursa imaginilor)








Happy WW!


MFC (347)




























50 de comentarii:

  1. What beautiful art and so clever :-)

    Have a beadtastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And difficult, but the results are awesome!
      Thank you, Steve!
      Happy WW a cleverastatic week!

      Ștergere
  2. Love them all, but the dog one is my favorite.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I could bet on that photo. I think it's fabulous to have such images
      on a wall...
      Thank you, Sandee!
      Happy WW and a fantastic week. See you soon!😘❤️

      Ștergere
  3. Al ver ese pavo real. Me he acordado del tiempo en donde paseaba por un parque y estuve detrás de él, bastante tiempo, a ver si lo podía fotografiar, con sus alas completamente abiertas,
    Para que no te quedes con la duda, al final, pude conseguirlo.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I saw also in a park a few peacocks and realized that the opening of the tail was rare. I do know why. And I saw also a white peacock. It's amazing!
      Thank you Antonia!
      Have a beautiful week! Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  4. imi plac toate tablourile, mai ales acela cu razele de soare ce strabat printre frunzele de copac ♥ si tabloul cu galaxia, mi se par cele mai reusite.
    Inca o serie minunata ne-ai prezetat aici, multumim Suzana draga.
    Astazi este inca marti, poastarea mea va aparea doar miercuri - pentru ca este "Miercurea fara cuvinte" ;-) O sa revin, promit ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt efecte minunate in acele tablouri de care ai amintit. Mi se par atat de elaborate si complicate!
      Ma atrag creatiile cu margele, asa ca nu am rezistat, ca prea erau frumoase.
      Multumesc mult, Carmen draga! Pupici si Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. I saw once a white peacock. Amazing creature!
      Thank you, Lydia! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  6. cioc-cioc, am venit la casuta Miercurea fara cuvinte ♥ Happy WW Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand, multumesc pentru filmulet! L-am salvat si eu, asa ca idee! Mi-a placut mult!
    Apoi... wow. Ma uitam la fiecare lucrare in parte - cata munca si migala! Preferatele mele sunt catelul, paunul alb, galaxia din final. :)
    Ahhhh si uitandu-ma asa, mi-am amintit cand am brodat cu margelute coada sirenei mele :)))).

    Pupici cu drag!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi propusesem o mica documentare despre margele. Iar postarile autoarei sunt chiar interesante. Am pus-o si dincolo. Cat priveste lucrarile ma rezum la a spune ca sunt minunate, ca e foarte greu de ales.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  8. Those are very creative and so well done, we like the puppy too.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This time I did not find a cat in the paintings! So I am glad that
      you liked the doggy.
      Thank you, Brian! Happy WW!

      Ștergere
  9. The dog is my favourite this week.

    Hugs and blessings, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like also the posture of the doggy!
      Thank you Veronica! Hugs and blessings!
      Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  10. O arta care îți pune serios răbdarea la încercare. Sunt superbe, imaginea cu galaxia mi-aș atarna-o pe perete prima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A margeli este o serioasa provocare, cu adevarat. Insa efectele sunt minunate. Iar galaxia aia este superba!
      Multumesc mult! Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  11. Sunt minunate! Fluturasul e superb! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte frumos si mi-a placut si pozitia florii in toata simetria fluturasului!
      Multumesc, Cristi! Happy WW!

      Ștergere
  12. 😘❤️Multumesc! O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu, draga Nima!
      O zi binecuvantata! 😘❤️
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Sunt atatea minuni cu margele. Greu de decis in alegeri!
      Multumesc, Daurel! Happy WW!

      Ștergere
  14. Sunt pur şi simplu minunate! Nu vreau să mă gândesc la munca deusă. Sunt superbe! Mulţumesc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu vreau sa ma gandesc, pentru ca inca nu am suficienta imaginatie pentru astfel de lucrari fabuloase.
      Multumesc si eu, draga Potecuta!
      Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  15. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. I LOVE these! Now I feel inspired to do something with the hboxes and boxes of beads stored in the basement! (I had to quit beading when I got Marv, he thought my beads were the purrfect cat toys!) Beautiful! Thanks! Keep being awesome! Barb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I hope you will find a way to use the beads or other wonders from your basement. I discovered that craft is a perfect way of remaining normal in a strange world...
      Thank you, Barb! Happy WW and a fine week! ❤️

      Ștergere
  17. Beads? I've never worked with beads but enjoy beadwork, such as that done by our Native American peoples who decorate clothes and shoes, for example, with beads. The works you posted today are also beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Honesty I do not buy clothes with beads, because I have to wash them manually! But I love these kind of handmade with beads. The subject is on my wish list!
      Thank you, Alana! Happy Today!

      Ștergere
  18. Sweet and beautiful paintings. Very nice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Complicated and beautiful. I'm glad you liked them.
      Happy Today, Patrick!

      Ștergere
  19. Sunt superbe!

    Zile pe placul tău, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura tare sa descopar minuni d-astea.
      Multumesc, draga Vero!
      Happy Azi si zile cu bucurii, draga Vero! 😘❤️

      Ștergere
  20. Que la imaginación siga creciendo. No importa el tiempo empleado cuando se terminan estas maravillas. Preciosas.
    Me encantan. Gracias Suzana.
    Buen viernes.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Each time I discover these kind of beauties I am so happy!
      And I'm glad you liked them.
      Thank you, Laura! Have a blessed weekend!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. Recunosc ca stilul acesta latos imi place mult!
      Weekend placut!

      Ștergere
  22. Foarte frumoase și complicat de realizat !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu ma gandesc la cum pot fi realizate si cat de complicate sunt.
      Insa efectele sunt minunate!
      Multumesc, draga mea! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  23. Ce frumos este cățelul!🥰 Și celelalte sunt frumoase,dar cățelul imi place cel mai mult. O săptămână ușoară! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sare cumva in ochi, catelul! Cred ca din cauza atitudinii.
      Si mie mi-a placut mult!
      O saptamana frumoasasi tie!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  24. Wow ! I am blown away by your peacock art piece it is incredible. Thanks for sharing with
    Garden affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Those peacocks are amazing, indeed. I'm glad you appreciate those images.
      Thank you, Arun! Have a beautiful week!

      Ștergere
  25. Ce-aș mai putea adăuga, deja m-au cucerit aceste tablouri. Câtă desteritate și randare trebuie să și, pentru a realiza așa ceva.
    Mulțumesc mult pentru că ai împărtășit și cu noi, astfel de lucruri interesante. O să mă uit și la clipul atașat de tine.
    O săptămână liniștită îți doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar daca te pasioneaza margelitul. Mi-am spus sa fie si o mica documentare... Sunt superbe. Nu stiu cum ma atasez de lucruri complicat a fi realizate...
      Mai e putin si vine primavara. Sa-ti fie linistita, cu bucurii, Stef!

      Ștergere