miercuri, 27 februarie 2019

Miercurea fara cuvinte (173) -
Din nou despre copaci...

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

(Sursa imaginilor)
 
Autor: Moyan Brenn

Autor: Stanley Zimny

Autor: Elizabeth Haslam

Autor: Marilyn Peddle

Autor: Mark Iocchelli


Autor: Vincent Brassinne

@@@@@@@@@


Ella mi-a adus aminte de aceasta melodie superba!
 


@@@@@@@@@

O zi de miercuri deosebita!
Happy WW!



MFC (172)









28 de comentarii:

  1. Un cross prin frumusețea anotimpurilor...Un zbor spre înaltul cerului...Îmi place genul de imagine unde vârful copacilor străpunge albastrul cerului...deasemeni natura reflectată în apa bălții...proiectată la picioarele noastre😄
    Happy WW, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cu aceasta ocazie am descoperit poze deosebite ale acestor fotografi. Nu numai copaci. Oricum si eu am tendinta de a ma uita printre crengi privind cerul. Este o senzatie foarte placuta!:)
      Iar proiectiile in balti au parca ceva... magic!😄 Asa mi se par!
      Happy WW, draga Gina!

      Ștergere
  2. Stii ce mi-ai amintit ... "In gradina casei mele e copacul ... "
    Sa poti sa stai drept ca un copac în zilele cu furtuna ... e ceva!
    Frumoasa alegerea ta!
    Iti doresc zile senine si liniste draga mea! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru reamintire. Am adaugat melodia!
      Avem atatea de invatat de la ei...
      Multumesc mult, draga Ella!
      Asa sa ne fie precum zici! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Superba selectie de copaci, paduri. Ce culori, ce anotimpuri, ce stari... Multumesc,
    O zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de comentariu. Mi-au placut si mie tare mult.
      Ca si titlul sub care am gasit imaginile. De multe ori din cauza copacilor nu putem vedea padurea. Are multe sensuri aceasta idee...
      Happy WW, Ina!

      ps. Comentariile mele la tine nu apar. E posibil sa fie in spam.

      Ștergere
    2. O sa ma uit, mai atenta, prin toate cotloanele... desi nu stiu unde. Multam de informatie.

      Ștergere
    3. Am mai facut o tentativa utilizand doar http, fara s-ul de final. Oricum, poate de data asta...

      Ștergere
  4. Imaginile copacilor tăi mi se par deosebite. Sunt contrastante, iar trio-ul acela acoperă o paletă largă de imagini, trăiri, chiar povești.
    Să ai o zi luminoasă în ciuda vremii, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cautam altceva ieri, cand au aparut... Si mi-a parut bine, pentru ca ei si multe alte imagini ale autorilor, chiar sunt adevarate povesti!
      Multumesc, Dana draga! Vremea e asa cum e! :) O zi minunata si tie!`

      Ștergere
  5. Splendide fotografii,penultima este deosebită!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat efectele din acea imagine mi-au placut si mie foarte mult! O zi perfecta de miercuri, draga Elena!
      Pupici! <3

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt toate! Chiar sunt superbe, nu aş putea alege, parcă toate transmit câte o stare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta a fost si senzatia mea! Poate si pentru ca par mai multe anotimpuri fotografiate! Oricum, m-am delectat si imi pare bine ca v-au placut si voua!
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. Let's dream beautiful. :)
    Bine, nu este valabil pentru toată lumea... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi a visa face parte din firescul vietii!
      Chiar daca nuantele sunt intre zi si nocturna! :D
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Superbe fotografii! Excelent realizate! Prima imi place cel mai mult.
    Si cantecul imi place! Uitasem de el, si-l ascultam des, la munca, pe vremea cand se difuza la radio! :)
    Multumesc, Suzana draga; iti doresc sa ai si tu o zi minunata! Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Are niste nuante superbe!
      Oricum, fiecare imagine are ceva-ul ei!
      Acum parca melodia are sensuri mult mai adanci, sau asa mi se pare. Si o aud rar de tot.
      Multumesc si eu, Diana draga! O seara odihnitoare! Pupici!<3
      Happy WW!

      Ștergere
  9. O mică ieșire la pădure :-)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne oxigenam puternic plamanii! Si sunt atatea peisaje frumoase!
      Avem pe unde colinda!
      Happy WW, draga Maria!!

      Ștergere
  10. ce imagi superbe... Ti se umple sufletul de bucurie, doar privind pozele! mari artisti, acesti fotografi. Cand te gandesti ca au fotografiat doar copaci banali... dar ce unghiuri, ce peespective. Colosale imagini.
    Happy WW Suzana draga 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat putin pe linkurile lor. Sunt impresionante anumite imagini. Poate voi mai posta din ele.
      Mi-a placut mereu sa pozez trunchiuri de copaci, iar scoartei lor i-ar sta bine pe un perete. Arata deosebit ca joc de linii.
      Multumesc, draga Carmen! Happy WW! Pupici!😊

      Ștergere
  11. Frumosi copacii tai,dar eu am o multime de poze cu unii e care-i vad ca pe-un tablou.Mereu ma fura peisajul,mai ales cand este cate unul singuratic.Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ni le arati si noua. Voi calatoriti prin locuri minunate, cu adevarat posibile subiecte de tablouri.
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  12. Ce fotografii frumoase ai selectat... Sa ai o primavara plina de bucurii si soare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumosi copaci ! am ramas placut impresionata pentru ca tocmai am facut si eu o mica pictura pe sticla cu niste copaci. Un wee minunat Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sticla ma atrage ca mediu de lucru, dar inca nu m-am incumetat!
      Multumesc, draga Geta! Sa te uiti pe link unde sunt si alte imagini. Sau chiar pe linkurile de nume.
      Un weekend minunat si tie! Imbratisari!

      Ștergere