miercuri, 20 februarie 2019

Miercurea fara cuvinte (172) -
Frumusetea culorilor digitale

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

De aceasta data am ales arta digitala a lui Shimhaq.  
Parca am simtit culorile primaverii...
(Sursa imaginilor)




















O zi de miercuri cat mai frumoasa si... insanatosire grabnica lui Leo!

Happy WW!


MFC (171)




26 de comentarii:

  1. Cățelul sau lupul din prima imagine este cel mai cel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata concentrat si hotarat. Chiar face impresie!

      Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Mi-ar placea sa descopar cum se face! :)
      Happy WW, draga Zuzu!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase și atât de spectaculoase! O formă de artă adaptată la realitățile tehnologice actuale. Artistul e artist chiar și cu un mouse în mână, în loc de penel!
    O zi minunată, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Tehnologia inlocuieste uneori cu succes uneltele traditionale! O multitudine de modalitati de exprimare. Si e chiar bine!
      Multumesc, draga Alex! Happy WW!

      Ștergere
  4. Îmi plac mult fotografiile alese! Arta digitală îşi are meritul ei în zilele noastre.
    Ce tare ai surprins porumbeii în şir indian. Se bucură de izul tot mai puternic de primăvară. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am mai vazut intr-un astfel de 'dispozitiv'. Parca stau la sfat sau ii atrage ceva de la firele electrice... :)
      Cat priveste arta digitala poate ca merita studiata mai atent!
      Happy WW, draga Izabela!

      Ștergere
  5. Sunt superbe imaginile! E ca si cum le-ar fi desenat aura. :)
    Si imaginile din videoclip imi plac.
    Multumesc, Suzana draga! Zi minunata iti doresc sa ai si tu! Repede-repede Leo sa se refaca! <3 Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar! Se tot vorbeste de aura umana dar nu prea am citit ceva despre aura animalelor. O fi cineva interesat?
      Cred ca as ameti sa fiu intr-un spatiu ca cel din filmulet...
      Asa, doar sa privesc este altceva!

      Si sper si eu ca Leo sa-si revina repejor!
      Happy WW, draga Diana! Pupici!<3

      Ștergere
  6. Sunt deosebite şi da, chiar aduc puţină primăvară-n suflet.
    Să ai o zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa speram si eu! Ca nu mai am rabdare...!

      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. superba colectie de imagini <3 culori si forme in totala armonie. Si videoclipul este minunat, multumim <3
    si nu in ultim rând, Suzana draga, multumesc pentru urarile trimise lui Leo <3 pupici si îmbratisari.
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa se faca bine cat mai repede si sa nu-l doara prea tare.
      Cu multa placere, Carmen! Ganduri bune spre voi!
      Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  8. Chiar interesant, fantastic acest gen de abordare, cu un grad de stilizare a compozițiilor, însă eu rămân fidelă picturii clasice care se pliază până la perfecțiune pe realitatea înconjurătoare.
    Efectele videoclipului sunt amețitoare prin dinamică și culori...penelul cu mult depășit de artă digitală.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As fi tentata sa spun ca pictura clasica s-ar putea inspira din cea digitala. Te poti juca cu diverse combinatii de culori si apoi, cand te-ai hotarat, sa le transpui pe panza. Imi place ideea asta... :)
      Cat priveste filmuletul, nu stiu daca as rezista mult intr-o astfel de atmosfera dinamica, dar realizarea ambiantei este intr-adevar deosebita.
      Multumesc, Gina! Happy Azi! :)

      Ștergere
  9. Sunt frumoase fotografiile și reușite,o simfonie de culori,îmi plac!
    O zi minunată îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat o simfonie de culori. Mi-am spus ca atrag primavara!
      Multumesc, draga Elena!
      Numai bine si frumos! Pupici! <3

      Ștergere
  10. Ce de culori, mi-au spart ochii:)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper totusi ca ti-au placut! :)
      Numai bine si inspiratie, Robert!

      Ștergere
  11. Multumesc pentru mesajul de pe blog, Suzana draga!
    Pupici si îmbratisari! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai de ce sa-mi multumesti!
      M-ai socat, dar asta-i viata, din pacate.
      Sanatate si ai grija de tine, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  12. It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent
    blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will share this
    blog with my Facebook group. Talk soon!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and the interesting comment.
      Tell you the truth, I did not think about this! :)
      But I'm glad you liked my place!
      Have a nice day!

      Ștergere
  13. Culorile primăverii și ale curcubeului. Tare sunt frumoase. Să tot stai sa le admiri. Seară frumoasă să ai și o săptămână minunată, Suzana dragă! 😊❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam cum ar fi sa ai o astfel de imagine pe un intreg perete! Dar m-am linistit. Si in calculator e bine!😊
      Sunt tare frumoase, intr-adevar. Si tu ai vazut curcubeul repede-repede, ca doar il cunosti!
      Multumesc, draga Dana! Zile frumoase sa fie la tine! Pupici! 😊❤

      Ștergere