joi, 28 februarie 2019

Primavara...aici




 Sa va fie primavara frumoasa si senina

si sa va aduca pace in suflet!

Bucurii si sanatate voua si dragilor vostri!


 







                                Sursa




Alte primaveri pe blog:

- Primaveri impletind destine (MFC (142))
- A venit primavara ( MFC (90))




34 de comentarii:

  1. Cel mai frumos anotimp, cea mai frumoasă perioadă! Iubesc primăvara și tot ce ține de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anotimpul renasterii are un farmec aparte si niste culori speciale! Nici nu ai cum sa nu o iubesti! :)
      O seara frumoasa, Raisa si o primavara asa cum ti-o doresti!

      Ștergere
  2. wow ce de martisoare! pai cu atatea simboluri, e clar ca primavara va fi atrasa 🌷🌼 Sa ai un start bun in primavara, Suzana draga. Multumim si pentru rasfatul muzical.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atrasa sau nu, maine incepe, cel putin formal!
      Am simtit tentatia de a dedica cateva ganduri la inceput de primavara. Si la cate martisoare am vazut in oras... Parca sunt mai multe ca niciodata, sau le-am privit eu cu alti ochi!
      Multumesc mult si intorc urarea spre voi! Pupici, draga Carmen!

      Ștergere
  3. Primăvară frumoasă, Suzana! Mulţumim pentru gând şi mărţişor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere, draga Potecuta!
      Sa ne fie primavara frumoasa si insorita!

      Ștergere
  4. Multumim la fel, o primavara luminoasa si plina de culori, ca si florile si martisoarele tale. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este atat de bine printre culori,lumini si flori de primavara!
      Multumesc frumos, Ina.
      Se pare ca nu am reusit nici cu celalalt comentariu. Nu prea inteleg.
      Oricum, timpul le rezolva pe toate! O primavara frumoasa!

      Ștergere
  5. Eu personal îti multumesc pentru martisoare, dar pentru frezie în mod deosebit! Este floarea mea preferata!
    Sa-ti fie primavera bucurie si liniste! Multa sanatate ca restul le rezolvam noi!
    Cu drag! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incepe sa-mi fie neclar ce flori preferate am. Cred totusi ca lista e destul de lunga. Dar oricum in ea sunt si freziile... Parfumul lor este atat de special! :)
      Multumesc, draga Ella! Cu linistea inca e complicat, dar va veni ea pana la urma! Sanatate si voua. Intr-adevar, asta e cheia!
      Imbratisari! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Ce frumos! O adevărată bucurie să fiu la tine pe blog în atmosfera aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu apar comentariile imediat. Sunt moderate. Asa ca sa nu ai emotii ca nu apar. Doar eu mai intarzii...si imi cer scuze in avans! :)
      Am incercat o postare frumos colorata, in cinstea anotimpului atat de asteptat!
      Multumesc, draga Raisa! Numai bucurii!

      Ștergere
  7. Veselie, bucurie! Zilele senine tuturor sa ne fie!
    Imi plcae cum ai facut fotografiile - inclusiv cele "jucause" - adica, modificate. :) Freziile parfumate imi plac foarte mult.
    Multumesc, Suzana draga! Sanatate si bucurii, pentru tine si dragii tai! Primavara frumoasa iti doresc si eu! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Diana draga! Mereu faci sintezele perfecte! Si mi-a placut ideea de 'jucause'! :)
      O primavara minunata sa avem cu totii! Aproape ca nu-mi vine a crede ca maine este 1 martie. Parca primele doua luni din an au trecut fulgerator!
      Pupici! <3

      Ștergere
  8. Savureaza primavara cu tot ce are ea incantator si minunat!
    Admirabile imaginile cu "efecte"...noianul de martisoare...tema vartejului cu cele doua culori simbolice primaverii...
    Sa te intampine primavara cu senin si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu mi-e dor de culori. Nu ma satur de vartejuri-spirale-efecte! Asa ca... vi le-arat, ca altfel nu se poate! :)
      Voi face precum ai spus, ca ai spus-o atat de frumos!
      O primavara superba, draga Gina!

      Ștergere
  9. Martisoare,martisoare.... imi plac foarte mult martisoarele si bineinteles si florile. Vivaldi e pe sufletul meu ! O primavara frumoasa iti doresc, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O primavara frumoasa si tie, draga Geta!
      Imi pare bine ca ti-a placut ambianta de aici. M-am straduit sa fie placuta, in concordanta cu noul anotimp!
      Pupici! <3

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Robert!
      O primavara frumoasa si tie! Sanatate si senin!

      Ștergere
  11. O primăvară minunată, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe mărțișoarele,primăvara este cel mai frumos anotimp!
    Un 1 Martie fericit și o primăvară minunată îți doresc,Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, primavara este minunata si unica prin culori si sens.
      Multumesc pentru urari, Elena draga! Sa-ti fie frumoasa si insorita! Numai bucurii! Pupici! <3

      Ștergere
  13. O lună martie ca un vârtej de bucurie, cum îmi sugerează imaginile tale!
    O primăvară plină de zâmbet și flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asta a fost dorinta in aceasta postare!:)
      Multumesc frumos! Asa sa fie si la voi si la toata lumea!
      Numai lucruri bune si luminoase!

      Ștergere
  14. O primavara frumoasa si linistita. Momente magice si placute iti doresc.
    Ce de martisoare, nu stiu care pe care sa-l pun pe primul loc. Grea alegere.
    Sa inteleg ca e un fel de provocare aceasta postare?
    Primavara sa ne fie si in casa si in suflete, la munca si la scoala. Gradinaresele sa planteze cu spor si in suflet si acasa.
    Chiar asa, luna aceasta se planteaza niste seminte. Cineva s-a pus pe treaba?
    Te pup suzi, mi-a revenit zen-ul inapoi de scris.
    O primavara cu belsug.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-mi place ideea asta:'mi-a revenit zen-ul inapoi de scris'.
      Un sentiment extraordinar!
      Nu cred ca m-am gandit la o provocare, doar o dorinta, de a fi bine si frumos si colorat si... ce ne dorim!
      Si ce miraculos ar fi ca sa pastram in noi sentimentul de primavara, orice am face. Poate ca e un fel de leac universal!
      Multumesc draga Carmen, pentru aceste ganduri minunate! O primavara excelenta, plina de bucurii! <3

      Ștergere
  15. Freziile imi plac cel mai tare, sunt delicate si au un parfum placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca au avut castig de cauza freziile aromate!
      Am vazut niste culori superbe in florarii: un fel de grena cu mai multe nuante. Minunate!
      Numai bine si frumos in aceasta primavara, draga Zuzu!

      Ștergere
  16. Primăvară asta o voi rata cu totul...
    PS - Cărturești lângă Kretzulescu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia a inceput! Doar daca nu vei ramane pe undeva, prin nameti, jucandu-te cu zapada!
      ... Multumesc!

      Ștergere
  17. Noi am primit mov şi galbene. Superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt superbe si cele mov! Sper sa gasesc si eu.
      Numai bine si aromat, draga Zuzu!

      Ștergere