marți, 9 mai 2023

O miercuri mai lunga si
aproape fara cuvinte (357)-
Bucuria acuarelelor!
The joy of watercolors!

A venit randul meu sa gazduiesc jocul preluat de la  Zina si initiat de Carmen. 
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'Xmasdolly';

Acuarelele Annei, luminoase si sensibile fac acum parte din joc!
Anna's watercolors, bright and sensitive, are now part of the game!
(Sursa imaginilor)









Happy WW and a fine week!


MFC (356)




















54 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sunt frumoase magnoliile albe, chiar daca le vad mai rar!
      Asa ca am pus imaginea sa o vad din prima.
      Seara buna.

      Ștergere
  2. What beautiful watercolours and so clever I would be useless at that :-)
    Have a watercolourtastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beautiful and clever you are right. Maybe you dare to try once...
      Thank you, Steve!
      Happy WW and a darestatic week ahead!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. I love these techniques, even there are difficult to apply.
      I'm glad you liked them.
      Thank you for the visit! Have a fine week ahead!

      Ștergere
  4. Îmi place foarte mult să admir lucrările altora. Fie că sunt mari pictori sau nu! Poate pentru că eu sunt un dezastru la pictură! hihi
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac astfel de descoperiri. Ma gandesc ca tot intra in subconstient cate ceva...
      Pupici! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Yes and there are so many. Only to have time to discover them.
      Thank you, Lillian!
      Happy WW and a fine week! ❤️

      Ștergere
  6. mie imi plac magnoliile, artarul si strugurii - superbe tablouri!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vad imagini de acest fel ce par atat de firesc de facut si cand pui mana pe pensula... Mereu am admirat acuarelele, nu ma pot abtine!
      Pupici si Happy WW, draga Carmen!😘❤️

      Ștergere
  7. Ce testoasa frumoasa!!!!! Florile si paunul... ca florile si paunul.. dar strugurii aceia... mai ca nu m-am simtit la bunici in curte privind bolta... Yum... frumosii struguri negrii... (cu nu atat de frumosii samburi.. haha) si si mai frumosii strugurei rozalii (fara samburi.. hihihih...).
    Multumiri si pentru clipurile bonus - imi place sa le privesc de fiecare data :D
    Pupici cu drag, Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ratat anul trecut sa fac strugurata. Mi-e cam pofta de strugurasi. Mai am de asteptat. Si am ales imaginea cu mare placere. Iar paunul e minunat, insa mi se pare chiar greu de facut, cu atatea culori. Sunt atatea tutoriale minunate, doar timp sa fie sa invatam cateva idei.
      Pupici, draga Rux! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  8. Those area all really beautiful. I wish I had an artistic skill like that.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maybe you try one day! Like in a game...
      I'm glad you liked them! Thank you, Brian!
      Happy WW!

      Ștergere
  9. I especially love the peacock.
    I tried adding my url to the linky twice but it is not showing.

    Hugs and blessings, Suzana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I added your link. This platforms are sometimes crazy.
      The peacock is fabulous, indeed.
      Thank you, Veronica! Happy WW!
      Hugs and blessing! 😘❤️

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. The turtle is incredible real!
      Thank you, Lydia!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  11. Magnolia alba îmi place și mie cel mai mult, dar toate sunt superbe. Mi se pare că sunt desenate de o mână asiatica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e atat de greu sa aleg din astfel de serii de imagini. As alege acum lotusul, totusi.
      Happy WW! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  12. Superbe aceste acuarele, ca de obicei tot ce ne prezinti la aceasta rubrică. Mefreu mă întreb ce aș alege mai mult daca as putea si constat acum că e dificil. Cu fiecare pictură în parte rezonez cumva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acelasi lucru il simt si eu. Uneori am senzatia ca aleg dupa starea de spirit, cumva. Oricum, parca astfel de imagini ma detensioneaza.
      Multumesc, draga Niko! Pupici! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  13. Those are so very beautiful. Love them.

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase toate. Dar eu o vreau pe penultima. Undeva, pe un perete, oricare :)
    Mulţumim, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am luat initiativa sa tiparesc color undeva o astfel de imagine si
      sa o pun pe perete. Desi m-as decide foarte greu privind alegerea.
      Ai ales ceva deosebit, intr-adevar.
      Happy WW, draga Potecuta! 😘❤️

      Ștergere
  15. Admiro a las personas, que tienen la facultad de plasmar la belleza a través de sus bellas acuarelas.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And it's so well to see that some people express themselves in such beauties. Descovering and sharing them it's a pleasure.
      Thank you, Antonia!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  16. Anna's watercolors are most beautiful. Wow. I want them all.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! I'm glad you say that! Because there are beautiful indeed!
      Thank you also, Sandee!
      Happy WW and a fine week ahead! 😘❤️

      Ștergere
  17. I am no good at choosing just one. I love them all.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I understand. Each of them have their own personality and charm...!
      Thank you for your visit and nice comment.
      Happy Today!

      Ștergere
  18. Sunt foarte vii - ca să zic aşa.
    Happy WW (cât a mai rămas din ea) şi zile frumoase în continuare! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna precizarea. Nu toate picturile au efecte 3D, insa astea chiar au. Multumesc frumos pentru intrare, draga Vero!
      Happy WW! Spor la tot! 😘❤️

      Ștergere
  19. It was hard to choose a favorite, but my choice is the grapes. This is a skilled watercolor artist.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, she is very skilled. And those grapes looks so real...
      Thank you, Alana! Happy Today!😘❤️

      Ștergere
  20. Superbă imaginea cu strugurii! Și penultima poză mi-a plăcut foarte mult.
    Mulțumesc pentru selecția acestor lucrări minunate!
    Happy azi, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti ce pofta de struguri mi-a trezit...
      Acuarelele imi plac din ce in ce mai mult, asa ca le vedeti si voi
      atunci cand le gasesc.
      Cu multa placere, Stef!
      Happy Azi!

      Ștergere
  21. Sunt deosebit de frumoase picturile, una mai frumoasă ca alta. Ai un talent special de a descoperi și a ne arăta lucruri minunate.
    Am intrat și eu pe linkul pe care ni l-ai lăsat și m-am bucurat de toate minunățiile de acolo.
    Să ai o zi binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca e vorba de talent, doar de cautat subiecte de interes pe cuvinte cheie... Am mai zis, frumosul trebuie descoperit si imprastiat. Ca si alte idei interesante. Aici este o mica discutie, pentru ca fiecare este interesat probabil de diferite alte subiecte. Insa ma incred in instinct si in credinta ca fiecare dintre noi suntem inspirati cu un anumit scop. Totul este sa inteleg cu adevarat scopul...
      Multumesc mult, Daniela. O zi binecuvantata si tie! 😘❤️

      Ștergere
  22. Foarte faine! O zi buna, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cristi!
      Zile frumoase si tie!

      Ștergere
    2. Am intrat si eu in joc azi. O zi faina, Suzana! :)

      Ștergere
    3. O zi faina si tie, Cristi!
      Happy Azi si weekend placut!

      Ștergere
  23. Sunt frumoase!
    Mulțumesc!

    P.s.
    Florile de magnolie mi-au amintit că în această primăvară au înghețat multe flori. Inclusiv ale magnoliei din fața ferestrei camerei de unde comentez...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara asta a fost tare ciudata, la fel ca si iarna. Iar unii copacei au fost pacaliti. Imi pare rau pentru magnolia ta. Acum presupun ca este inverzita. Este frumos sa vezi o magnolie prin geam!
      Happy Azi, Daurel! Weekend placut!

      Ștergere
  24. M-am jucat cu acuarelele cândva și știu că nu este ușor să realizezi ceea ce a realizat Anna ! Mulțumesc frumos pentru această ocazie de a-i admira lucrările 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am tutoriale despre metode cu acuarele. Si aici si dincolo. Si eu cred ca a picta cu acuarele este cel mai greu. Insa si eu am un mic fix. Lucrurile complicate imi plac. Nu ma pot abtine!
      Multumesc mult, draga mea! Pupici!😘❤️

      Ștergere
  25. Stunning art pieces, I love the peacock painting. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's so difficult to paint with watercolors a peacock. The image is fabulous!
      Thank you, Arun! Have a fine week!

      Ștergere