joi, 25 mai 2023

Reflexii in oglinda (111) - Aleatoare

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!








Cu totul intamplator, am ajuns la  expozitia PetExpo 2023. Poza cu
pestisorul este de acolo. A fost singura mai putin miscata.😊
Nu am avut pana acum dimensiunea lumii produselor pentru caini
si pisici. Este chiar uriasa! Si nici nu as fi banuit cat de variate pot fi
tunsorile pentru caini! Habar nu am daca lor le place, insa stapanilor
cu siguranta da!





Si ceva nou pentru mine:





Sa aveti un final de saptamana linistit!

15 comentarii:

  1. Those are all wonderful! I hear that the PetExpo is tons of fun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I can not say... fun. I was surprised by all those products. I did not realise how many there are. There were many dogs. And most of them had a hear cut. Those were funny... Fishes and a few birds. Just one kitty... at that hour...
      Maybe there could be with more fun!
      All the best Brian. Have a fine weekend!

      Ștergere
  2. Oooo, o bogata postare cu reflexii de cele mai variate! Superbe reflexii ☺

    La noi s-a încalzit brusc - azi chiar ma doare capul, probabil presiunea atmosferica si diferenta mare de grade. Azi este vara! Avem 25 grade la umbra si maine va fi si mai cald! Ma bucur, pentru ca la noi duminica sunt Rusaliile si luni avem zi libera! Deci un weekend prelungit.
    Un minunat weekend iti doresc Suzana draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, s-au mai adunat imagini. Crinii sunt aproape pe sfarsite. Va dura cam mult pana la urmatoarea inflorire.
      Pe aici s-a mai incalzit, insa cu nori si acum a mai stropit putin. Totusi directia este spre incalzire.
      Sa aveti un weekend prelungit minunat. Petrecere frumoasa, oriunde veti fi. Pupici!😘❤️

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. ... Si care s-a scuturat incredibil de repede. Insa deja stiam asta!

      Ștergere
  4. Cet de frumoase reflexii!!! Pestisorul este atat de dragut :D hihi. Florile sunt superbe - culorate si vesele.
    Fereastra este asa de frumoasa!
    Glicinele imi plac mult - in copilarie era o poarta imbracata in asa ceva, cand coboram pe Vasile Lupu....(asa se numea strada :D).
    Ce interesant este celalalt clip - cu arta neuro... cred ca mi-ar placea sa incerc .. candva.
    Multumesc :*
    pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut filmuletul cu florile. Nu mi le imaginam in felul acesta.
      Am pozat mai multi pestisori, insa nu au iesit prea bine. Despre arta aia nu auzisem. Geometriile cred ca le facem cam automat cand mazgalim ceva... Aici e ceva mai elaborat si mai colorat.
      Multumesc mult Rux! Pupici si weekend placut! 😘❤️

      Ștergere
  5. Îmi plac imaginile alese de tine pentru reflexii!
    Glicina mea nu a înflorit anultrecut și nici anul acesta :(
    Arta Neurografica este nouă și pentru mine, de la tine am aflat de ea.Mulțumesc.
    O seară și un weekend minunat să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit ceva aici despre cultivarea glicinei, poate foloseste.
      Mereu apar idei noi. Greu de tinut pasul.
      Multumesc Mihaela! Weekend placut. Pupici!😘❤️

      Ștergere
  6. Asa ma bucur cand mai infloreste cate o floricica pe la mine!
    Glicinile alea sunt insa de vis. Nu imi imaginasem astfel de infloriri.
    Pupici! Weekend placut, Luiza! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  7. Am început cu filmulețul ce recomanda "arta neurografică" (sigur nu am auzit până acum 👍) este ceva simpatic (cândva mă distram desenând, cu negru pe coala albă, un copac cu "n" ramificații de crengi, cât mai fanteziste...)!
    Mi-am revenit (cred că este ceva utilizat în spitalele de recuperare neurologică 👍) ascultând polca și admirând florile glicinei...are o doamnă ce locuiește spre capătul străzii mele...îmi place s-o admir pe glicină dar nu mă încumet în a avea așa ceva în grădină - necesită mai mult efort pentru îngrijire 😃
    Frumoase fotografii ai ales - cea cu peștele mi se pare mai deosebită, mai aproape de "vis"...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pestisorii erau cate unul in cutiute de plastic. Nu prea mi-au iesit bine pozele cu ei, ca se miscau prea repede.
      Mereu se teoretizeaza lucruri pe care cred ca oamenii le fac cumva automat cand schiteaza sau se joaca pe hartie. Si pentru mine a fost ceva nou si este cu siguranta o forma de terapie.
      Cat priveste glicina, m-a uimit ceea ce am vazut in filmulet. Insa
      intr-adevar cred ca este mai complicat cu ingrijirea.
      Multumesc mult, draga mea! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  8. Imaginile sunt din nou superbe!

    Să ai o săptămână pe placul tău, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Vero. Mi-a parut rau ca nu am poze mai ca lumea de la expozitie, insa m-a dezamagit tare mult. Afisul era cu o pisica, iar inauntru pe langa caini, niste pasari micute si pestisori am vazut un singur pisoias intr-o cutie. Plus tone de produse si frizerii canine. M-a cam socat putin.
      Vine varaaaaa! Sa va fie frumoasa!😘❤️

      Ștergere