sâmbătă, 13 mai 2023

#Fiction Monday (133) -
The inner Universe
Universul interior

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'BLISS'


"Daca iti urmezi fericirea, te pui pe un fel de drum care a fost acolo
tot timpul, asteaptandu-te, iar viata pe care ar trebui sa o trăiești este
cea pe care o trăiești... Urmează-ți fericirea și sa nu-ți fie teamă, iar
ușile se vor deschide acolo unde nu știai că vor fi." (Joseph Cambell)


The drops of bliss form
a kind of strange spiral
in my inner Universe.
The past, the present and the future
they kind of got mixed up
in the present moment
and I can't really follow it
where does it come from
and where does it go...
And after all(!)
it's perfect that it happened
this mixture,
because every moment is a now
to which a small drop belongs.
Of bliss...






Stropii de fericire formeaza
un fel de spirala ciudata
in Universul meu interior.
Trecutul, prezentul si viitorul
s-au cam amestecat in clipa prezenta
si nu prea pot sa o urmaresc
de unde vine si incotro se duce...
Si la urma urmei(!)
este perfect ca s-a intamplat
acest amestec, pentru ca
orice clipa este un acum
caruia ii apartine un mic strop.
De fericire...
                                
(9 august 2015)


"Urmati-va fericirea si Universul va deschide
usi unde erau doar ziduri". (Joseph Campbell)





 
 

20 de comentarii:

  1. No siempre la felicidad, está al alcance de la mano. En la vida se alternan los momentos buenos, con momentos malos.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's always like you said, but I think it's how we treasure the small things, like a flower, a smile, a blue sky, the words of a friend, an awesome idea. It's not necessary to wait for the happyness to appear. We have to channel out attention to see it, even the times are in a way awful.
      All the best, Antonia. Be inspired in finding the small pieces of happyness around you! 😘❤️

      Ștergere
  2. Spirala pare o cochilie de melc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spiralele ca si cochiliile de melci imi plac la fel de mult. Asa ca le desenez uneori doar in joaca, asa cum am facut acea imagine!
      O seara buna!

      Ștergere
  3. Ce frumos ai scris ... si adevarat! :*! Si ce imagini dragute ai ales.
    Universul meu interior a cam dat pe dinafara asa ca de jur imprejur, intr-un haos semi-ordonat, domnesc tot felul de proiecte recente :)))). Si materiale de creatie. :)))
    PUPICI cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux, daca ai sti cate idei de proiecte stau in coada de asteptare...
      in 'haosul' meu 'cam dezordonat'... Insa asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne perfectionam modalitatile de a ne gasi micile noastre bucurii, oricum s-ar numi ele!
      Pupici si o saptamana usoara! 😘❤️

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Thank you, Brian. I love spirals and it's fun drawing them!
      Have a fine week ahead.

      Ștergere
  5. Hola Suzana.
    Te dejo aquí mi comentario al tuyo en mi blog... Pues no tengo claro si accederías a él directamente.
    Y dada la relevancia del mismo, el tuyo, he querido responderte. Gracias.

    "Hola Suzana.
    En la búsqueda con tanta fuerza como le pones, está asegurado el objetivo!
    Vida, búsqueda y encuentro, con uno mismo, es la esencia de todo.
    ¡La única realidad!
    ¡Solo hay que "despertar" a ella!
    ¡A lo que ya Es!
    Abrazos amiga."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In a way, finding ourselves it's a kind of journey. The most spectacular and complicated, because we have to discover our inner destination. Or our destiny. I think it's sad to live not knowing for what...
      Thank you Ernesto, for refering hear the answer from your post.
      All the best and a beautiful new week!

      Ștergere
  6. Am "descoperit" și eu puțin din acest "acum" și puterea lui !
    Încerc să fiu curajoasă (fiind curioasă...am mai dat de belele adesea...) dar față de labirinturi am avut o teamă (scriu despre fotografia cu scările...)...spirala mă duce cu gândul la un "ceva" rece, straniu, sâsâitor, alunecător...de care nu mă simt atrasă...
    Cât de mult mi-am dorit mai mulți "picuri" de fericire...
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spiralele imi sugereaza fractali si cred ca pe acestia ii vedem peste tot! Uneori ma intreb daca mintea noastra nu este cumva sau chiar contine un labirint. Uneori asa am impresia...
      Daca am putea privi mai de sus, orice labirint s-ar descalci imediat...
      Citisem ceva intr-un articol de psihologie. Dorinta de a avea ceva se traduce prin lipsa acelui ceva. Deci nu avem cum sa jungem sa avem doar daca ne dorim. Era acolo o intreaga alta explicatie, insa esenta asta era. Recunosc ca a experimenta emotia de avea ceva in absenta acelui ceva mi se pare cel mai greu lucru. Insa pana si maestrii ne spun asta, deci... mai trebuie sa lucram cu noi...
      Pupici si o saptamana linistita, draga Prietena! 😘❤️

      Ștergere
  7. ce draguuut! ♥
    Iubesc motivul Spiralei - este sacru!
    O duminica placuta, Suzana draga! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place tare mult. Nu neaparat in sens de sacru, desi ai dreptate punctand ideea. Eu le asociez fractalilor.
      Multumesc, draga Carmen!
      Sper ca ziua a fost frumoasa! Pupici si o saptamana usoara! 😘❤️

      Ștergere
  8. Guapas imágenes.Que siempre podamos tener momentos de felicidad, nos dan vida.
    Buen domingo Suzana. Lo poco que queda de él.
    Un abrazo 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Laura! I think it's not necessary to 'chase' after the happyness. It's not related to have, it's related about to feel the life in our soul.
      All the best and a fine week ahead. 😘❤️

      Ștergere
  9. Deseo que esas gotas de dicha te envuelvan y te proteja,.
    Que tengas una buena semana. Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. What a nice thought, Antonia! Thank you! I wish you also to be surrounded by drops of happyness each day of your life!
      Hugs!😘❤️

      Ștergere
  10. How beautiful is this! Loved reading the verse about your inner universe, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometimes I like to reload some old ideas, but so actual...
      Thank you for your words of appreciation, Vinitha!
      Have a fine week ahead! 😘❤️

      Ștergere