marți, 2 mai 2023

Miercurea fara cuvinte (356) -
Ziua portilor deschise
The Open gates Day

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'Xmasdolly';

Ne-am nimerit la Ziua portilor deschise (28.04.23) ale Bancii Nationala a Romaniei,
asa ca am intrat si noi. Am facut cateva poze, in scurtul interval de prezentare.
The next photos are from  The National Bank of Romania in the Open Gates Day.












Volbura de aur pe matrice de cuart
Gold swirl on quartz matrix

Romanian painter: Nicolae Grigorescu



Happy WW and fine month of May!


MFC (355)



























52 de comentarii:

  1. It looks fantastic inside love the design too :-)
    Have a banktastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a very beautiful building indeed, like old ones.
      I'm glad I saw it a little bit!
      Thank you, Steve! Happy WW and a fantastic week!

      Ștergere
  2. Esas decoraciones antiguas, son una maravilla.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is for the first time I see it from inside. It's very elegant and full
      of history.
      Thank you Antonia! Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. The old buildings are always specials.
      And I was for the first time, there!
      Happy WW, Lydia! 😘❤️

      Ștergere
  4. Banca Nationala a Romaniei?... si eu care credeam ca este un muzeu! ☺ Cat lux isi pot permite bancherii! Folosesc banii oamenilor simpli si devin milionari... Saracii tot saraci ramân!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai intr-un fel au un circuit muzeal. Si acum m-am prins, ca te poti inscrie si la vizitarea unei zone din partea veche. Insa sa stii ca interiorul mi s-a parut sobru. Doar camera speciala unde erau si picturile, era mai rafinata si mai complicata. Mai am cateva imagini, insa le-am tinut pentru reflexii.
      Happy WW, draga Carmen! 😘❤️

      Ștergere
  5. What a beautiful place. Wow.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, it is! And even I've passed many times near our bank, only now I visited it! Quite beautiful, indeed.
      Happy WW, dear Sandee! Have a fantastic week! Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  6. Lots of fascinating things to see in this magnificent building.

    Hugs and blessings, Suzana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I loved the statues and and the paintings. They are beautiful, indeed. Hugs and blessings, Veronica!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  7. Nu l-am văzut niciodată, e foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiusem de aceasta zi. Total aeriana... Da, este frumos, intr-adevar. Si nici nu stiusem de pictura lui Grigorescu, dedicata acelui loc. Nu mi-a iesit prea bine poza, insa tabloul este urias.
      Pupici si Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. And I saw it in a perfect timing for the post...
      Thank you, Jackie! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  9. Ma bucur ca totusi traditia WW continua si Carmen s-a intors :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai reajuns la fix. Chiar ne-ai facut o surpriza!
      Se mai intampla si astfel de lucruri!
      Doar bine la tine! Happy WW!

      Ștergere
  10. Superbe toate! Cel mai mult mi-a plăcut candelabrul acela aprins, dar și imaginea de sub el, cu marea și corăbiile.
    Happy WW, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superb tabloul ala, doar ca pur si simplu nu stiu cine este autorul, din pacate. Oricum, sper ca am surprins ceva din atmosfera cladirii.
      Multumesc, Stef!
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Wow ce surpriza placuta!!! :D Ma bucur ca ai intrat si ai facut poze - asa am putut si eu sa ma plimb putin prin intermediul fotografiilor prin BNR. Frumos - ma uitam mai ales la fotografia cu cele doua candelabre. Dar toate sunt interesante.
    Multumesc mult :*
    Pupici cu drag
    Happy WW :D
    (si .. ceva curs valutar favorabil noua hahahaha)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo unde erau candelabrele, am inteles ca era sala de lucru, cu ghisee, asa ca in orice banca. Si ne-a spus ceva simpatic. Sala a fost construita cu o acustica speciala. Sunetul se pierdea foarte repede in spatiu, pentru ca sa nu se auda conversatiile de la un birou la altul. Asa se pastra secretul fiecaruia...
      Multumesc si eu, draga Rux! Pup si Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  12. Nu am fost niciodată şi sunt impresionată. Chiar arată ca un muzeu. Frumos tare! Mulţumim, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost impresionanta. Ceea ce am vazut a fost doar o parte
      a muzeului. Suficient insa pentru a aprecia cateva elemente inedite.
      Multumesc si eu, draga Potecuta!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  13. 😘❤️O zi binecuvantata! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai bine, draga Nima!
      O zi binecuvantata! 😘❤️
      Happy WW!

      Ștergere
  14. That interior is beautiful, both the architectural details and the artwork.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are right! When I see this kind of architecture, here or on other friends' blogs, I ask myself, without the buildings and art of the past, what remain for the next generations? In some places, not much!
      Thank you, Alana!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  15. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Răspunsuri
    1. Nicaieri. Au fost vigilenti si au ascuns-o. Si... nu mi-a venit ideea sa
      intreb...🙂
      Seara buna!

      Ștergere
  17. Îmi plact enorm de mult clădirile astea vechi cu astfel de decoruri. Mi-ar plăcea să mă pot plimba în voie prin ele, să studeiez eu detaliile care îmi atrag privirea, eventual să descopăr pasaje ascunse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Pasaje ascunse! O astfel de cladire cred ca are o multime, spre diverse corpuri mai vechi. Pe noi ne-a dus asa, vreo 30 de minute, cu popasuri de explicatii si fara a ne arata incaperi secrete...
      Oricum, mi-a placut sa fiu acolo, exact la momentul oportun...
      Happy WW, draga Niko! 😘❤️

      Ștergere
  18. Întâi am admirat fotografiile și apoi am citit descrierea. Am crezut că e un muzeu!
    Foarte frumoase fotografiile! Mulțumesc pentru aceasta vizita virtuală, deoarece fizic nu am fost niciodată!
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate mai revin. Chiar a fost interesant. Am inteles ca periodic se organizeaza vizite. Ma interesez.
      Pupici! Happy Azi! 😘❤️

      Ștergere
  19. That's a very pretty building and the artwork is pretty too!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Like all the old architectures. They were built very clever.
      Thank you, Brian! Happy Today!

      Ștergere
  20. E magnific interiorul, intr-un fel. Imi plac mult cladirile vechi intretinute - BNR chiar are bani sa intretina cladirea (macar atata sa faca bine!). 😊
    Sediul filialei din Bv e tot intr-o cladire monument istoric dar interiorul (vazut cu muuulti ani in urma) nu mi s-a parut atat de elegant (poate am uitat) 😊
    De "ziua portilor deschise" am uitat cu certitudine, desi citisem inainte cu o zi... Deh. Oricum, nu stiu daca ajungeam - ne propusesem sa vedem expozitia temporara "1 Mai in comunism", dar n-a fost sa fie... Nu e ca si cum n-as sti cum a fost. 😊
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam ce sedii mai are BNR. Ne pregatisem sa mergem la Art Safari, ca mai dura doua zile. Si era peste drum de banca. Si atunci am observat, ca nu stiusem. Si am zis ca mergem dupa, dincolo. Doar ca se formase o coada mare si se intra in mici grupuri si nu am mai avut chef sa asteptam. Asta e, la anu', eventual. Nu prea le am cu asteptarile... Oricum, a fost frumos si deosebit.
      Pupici si un final de saptamana linistit! 😘❤️

      Ștergere
  21. Am tot planificat să vizitez BNR, dar m-am tot luat cu altele...
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Las aici unde se pot face inscrieri. Am trecut pe wish list...🙂
      Un weekend linistit si cu spor, Daurel!

      Ștergere
  22. Superbe interioare!

    Weekend pe placul tău, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase cu adevarat. Tot sper sa ii inspire si spre binele celorlalti...

      Un weekend cat mai placut si tie, draga Vero!😘❤️

      Ștergere
  23. Foarte frumoase toate! O zi faina, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi. Pentru noi a fost o vizita inedita!
      Un weekend placut sa ai!

      Ștergere
  24. Porți deschise către o lume care a știut să realizeze adevărate opere de artă !
    Frumoase imagini 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O lume aparte. Si imi pare bine ca am intrat acolo. Intalnirea cu un
      tablou urias, creat de Grigorescu mi s-a parut insa cea mai cea.
      Pupici si o duminica placuta! 😘❤️

      Ștergere
  25. Magnificient building, the artwork in the building looks ethereal. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. These kind of old buildings are beautiful and special. And you know what I really love when I see them? The are very well designed for their purpose, but also for their view in the city. My opinion, of course.
      Thank you Arun! Have a beautiful week ahead!

      Ștergere