marți, 25 aprilie 2023

Miercurea fara cuvinte (355) -
Imagini de poveste - Story pictures

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'

Creatiile realizate de Anna Petrova sunt intr-o tehnica speciala, utilizand
hartie "batik". Nu mi-e clara traducerea in romana.
The creations made by Anna Petrova are in a special technique, using "batik paper".

(Sursa imaginilor)









1.Batik art: History, Motifs & Patterns


2.Cum sa faci un pastel Batik

3.Oil pastel Batik



Happy WW!

MFC (354)
























48 de comentarii:

  1. These are brilliant and soooo clever too :-)

    Have a papertastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A technique new for me! But the effects are beautiful!
      Thank you, Steve! Have a cleverstatic week!

      Ștergere
  2. Cu adevărat imagini de poveste! Fiecare imagine își spune propria poveste fascinantă. Mulțumim mult, Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca in link scrie ceva de imagini pentru cartile destinate copiilor.
      Mi se pare un stil potrivit, cu aceste personaje aparte. Mi s-au parut chiar simpatice unele dintre ele.
      Multumesc mult, Daniela!
      Noapte linistita! 😘❤️

      Ștergere
    2. O noapte liniștită și ție, Suzana! 😘❤️

      Ștergere
  3. Foarte interesant! Efectul e tare frumos deşi nu prea pricep tehnica. Dar e frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am suprapus putin ideile din filmulet cu ideea unei hartii ce simuleaza pielea, pana la un punct. Insa nu am vazut pana acum o utilizare a unui desen deja facut, in felul acesta.
      Mi se pare frumoasa unicitatea tehnicii pe fiecare imagine.
      Multumesc, draga Potecuta! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  4. Excelentes creaciones, que hasta ahora no conocía.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I always liked new subjects. I am addicted of learning new things!😊
      All the best, Antonia!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  5. Nu știu ce e hârtia „batik”, dar creațiile sunt superbe. E greu să aleg o preferată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aflat si eu cu ocazia asta. Mai trebuie sa studiez linkurile. Mi se par interesante ideile, iar imaginile sunt foarte frumoase, intr-adevar.
      Ne mai documentam...
      Pupici si Happy WW, ca doar a inceput miercuri! 😘❤️

      Ștergere
  6. oh,dragalase creaturi! ☺ poate ca si culorile pastel ajuta la transmiterea simpatiei pentru aceste aratari ♥ Am iubit mereu basmele, in copilarie dar si acum citesc uneori, când ma apuca dorul ☺
    Happy WW, Suzana draga!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca sunt simpatice? Tot vazand cum croseteaza Rux, parca unele s-ar potrivi cumva! Mi-au placut nespus cum arata! Povesti frumoase pentru copii mari si mici...
      Pupici, draga Carmen! Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  7. Am vazut ilustratiile absolut superbe, apoi m-am uitat la filmulet (ma intreb daca si ea a aplicat aceasta tehnica, sau poate hartia este realizata in tehnica aceasta (hartia in sine are in structura ei un fel de adancituri fine).
    Oricum, extrem de frumoase ilustratiile. Chiar de poveste.

    Pup cu drag!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cred, ca a pictat pe o hartie deja pregatita in felul acesta. (Am mai adaugat doua linkuri si mai adaug daca e ceva interesant).
      Mi-au placut mult, chiar daca sunt personaje ciudate. Ma gandeam ca se asorteaza cu croseta...
      Pupici, draga Rux! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  8. So beautiful an whimsical.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they are! I feel that there are part of a magical game...
      So let's play, Sandee!
      Happy WW and thank you also for your fabulous Blog Hop. Magical
      also! 😘❤️

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. I do not know how I found these things, but I am so glad I do!
      Thank you, Brian! Happy WW!

      Ștergere
  10. Nu îmi este cunoscuta această tehnică si nici hârtia batik, dar creațiile sunt minunate.
    Îmi plac toate!
    Happy WW!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu nu auzisem pana sa vad linkul initial.
      Este o mare diferenta totusi intre creatiile de aici si ceea ce am vazut pe linkuri. Mai sunt de descoperit subtilitatile!
      Pupici! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  11. These are ethereal!
    I especially love the first photo.

    Hugs and blessings, Suzana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's so cute the first one, but not only.
      Hugs and blessing, dear Veronica!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Subtle and metaphorical images, indeed. Would be nice to see a story with one of it!
      Thank you Jackie! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  13. M-ai facut curioasă și am căutat ceva despre aceasta tehniko, nu pot spune că m-am lămurit prea multe, dar e interesanta. Ha, acum văd cp puseseși fix tutorialul la care m-am uitat.
    Selecția ta este absout fantastică. Am câteva preferate, nu doar una. Si stau și mă întreb care e legătura între hărtie aia mototolită cu creioane cerat și finețea acestor opere.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca artista a pictat pe o suprafata pregatita anterior prin aceasta tehnica. Asa mi se pare marind putin imaginile. Am mai adaugat doua linkuri. Daca te uiti pe al treilea, vei vedea ceva interesant, dar alt concept. Creioanele cerate pe material par sa functioneze la fel ca acea drawing-gum' pentru acuarele.
      Am facut un test, insa a iesit cam naspa. Hartia era prea subtire iar solutia colorata in gri a fost prea densa. Mai fac niste teste. Efectul este interesant, doar ca e complicat de folosit.
      Happy WW, draga Niko! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  14. Superb!

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar merge un text SF ca acompaniament!
      Multumesc, draga Vero! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  15. Nu știu ce este hârtia batik, dar la firele de croșetat așa se numește o categorie cu degradeuri pe nuanțe pastelate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ca ai precizat! Eram sigura ca vazusem undeva scris, insa nu mi-as fi adus aminte unde. S-ar putea chiar sa am un astfel de scul. O sa ma uit. Multumesc mult pentru precizare!
      Pupici! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. Thank you for the entrance and comment, Patrick!
      I'm glad you liked them.
      Happy WW!

      Ștergere
  17. Deoarece am lucrat vreo doi ani în industria mătăsii artificiale, m-am ambiționat să înțeleg ce e cu batik-ul. ”Batik” e ceea ce au crezut olandezii că au spus indonezienii despre tehnica de ”a scrie cu puncte”.
    Dacă mai aflu ceva, revin.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am inceput sa inteleg, uitandu-ma aici.
      Sunt mai multe idei si diferite cumva.
      Acum stiu pe cine sa mai intreb una, alta! Cred ca experienta ta a fost deosebita.
      Multumesc mult, Daurel!
      Happy WW!

      Ștergere
  18. Beautiful colors and imagination; my favorite was the first one with the bird comforting the little angel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a lovely image, you are right. So delicate!
      Thank you, Alana!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. Yes, I was so happy when I discovered them!
      Happy Today, Lydia! All teh best! 😘❤️

      Ștergere
  20. Nu am mai auzit de această artă, însă aceste lucrări sunt superbe.
    Mulțumesc pentru răbdarea de a le culege. O zi bună îți doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am aflat cu aceasta ocazie, asa ca suntem mai multi!
      Pur si simplu anumite lucruri se intampla...
      Multumesc frumos, Stef! Happy Azi!

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. Cam multa, intr-adevar. Insa asa ceva nu mi s-a aratat pe ecranul mintii...
      Pupici, draga Prietena! 😘❤️

      Ștergere
  22. Interesting photos, Thanks for sharing with Garden affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Arun! All the best to you and your garden!

      Ștergere