joi, 13 aprilie 2023

Reflexii in oglinda (105) -
Bucurii in balcon

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!



Surprizele plantelor s-au sincronizat cu aceasta perioada sarbatoreasca:
a tasnit o noua regina a noptii din radacinile de anul trecut; crinul cu patru
flori s-a deschis si mai are doi fratiori; bobita rosie este de cafea 😊;
o narcisa inca boboc va urma iar roca nu stiu ce nume are, insa straluceste
frumos in soare.



Un portal special...




Reflexii (104)




Un final de saptamana minunat si luminat de
Sarbatoarea Pascala!
Sa fie cu bucurie, pace si liniste sufleteasca!


30 de comentarii:

  1. Frumoase reflexii. sunt exact reflexiile Saptamanii Mari 🐣😘🤗 superbe
    Pupici si imbratisari 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Cum stie Natura sa le potriveasca! Imi plac enorm aceste
      'simultane'!
      Multumesc draga Carmen! Pupici si un final de saptamana cu bucurii!😘❤️

      Ștergere
  2. Roca imi aminteste de Pirita (Flori de mina). :)
    In balcon la tine e minunat!!! vai sa nu vada jungla :))) - care cred ca tocmai a facut inca o victima ... :(.
    Am admirat pe rand Regina,Crinul (e din cel parfumat sau?), micuta narcisa si cu mult interes al privit bobita de cafea :D Wow!! (noi am avut niste ardei rotunzi micuti si cand am vazut-o prima data la ei m-am gandit, haha)
    Mi-au placut mult si reflexiile soarelui ce mangaia Crinul.
    Pup cu drag :D!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine este un fel de jungla! Mereu le aranjez, pe masura ce mai cresc. Cam slabute solutiile de dispunere a plantelor, totusi. Asta este cea mai mare provocare a mea...
      Crinul nu este parfumat. Narcisa este din niste bulbi cumparati.
      Le-am plantat in noiembrie si s-au hotarat tare greu. Acum astept sa se deschida. Ardeii sunt simpatici, asa ca decor, insa nu stiu de ce nu am luat. Am zis sa vad ce iese din seminte, ca proiect viitor.
      Iubesc crinul cu portocaliul ala special.
      Multumesc, draga Rux! Sper sa-ti imblanzesti si tu jungla!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  3. Sărbători liniștite și o primăvară frumoasă îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Exergy! Sarbatori Pascale pline de lumina!
      O primavara frumoasa si inspirata si la tine! 😘❤️

      Ștergere
  4. Nu pot sa cred ca ai cafea! Vin la tine la o cafea!
    De-a lungul vremii am cumparat de 3-4 ori arbori de cafea, dar nu le place la mine si pace. Nu imi amintesc sa mai fi avit asa ghinion cu o alta planta.
    Roca s-ar putea sa nu fie chiar o roca, am si eu una si nu e naturala. Se desprind usor aschii din ea? Oricum e foarte frumoasa, im i place si mie foarte mult cum straluceste.
    Si florile sunt frumoase, aaa... ai regina noptii in balcon?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine a fost cam la fel. O prietena avea un arbore de cafea ce a crescut pana aproape de tavan, dar nu a facut flori. Si usor, usor s-a uscat. Atunci am cautat si eu. Am pierdut cativa insa am tot incercat.
      De fiecare data ziceam ca este ultima data cand mai iau. In ghiveci erau mai multi. I-am separat de cum i-am cumparat. Ii am de multi ani. Au inceput sa creasca, mereu aveau frunze noi, altele se tot uscau, insa au rezistat. Acum cativa ani, au facut cateva floricele, care au cazut repede. Anul trecut au mai facut cateva. Unele s-au polenizat singure, probabil. Acum, cred ca i-as pastra si daca ar avea doua frunze... Nu banuiam ca sunt rosii bobitele. Acum ma intreb, chiar am putea bea o cafea? Oare cate boabe ne-ar trebui?
      Aveam niste seminte de regina noptii, luate de la Sinaia. Le-am pus in ghiveci intr-o doara, insa au aparut plantute. Am avut si anul trecut o tija. Dupa ce au trecut, am pastrat totusi ghiveciul si au recidivat. Sunt curioasa cate vor fi pana la urma.
      Nu se prea desprind aschii, insa nu am insistat. Gasesc pana la urma. La mine ca bilant, nu au rezistat muscatele si aloia cu frunze late.
      Noapte buna! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
    2. Se poate bea cafea, dar ai nevoie de mai multe bobite, clar. Si ai de muncit: decorticat, uscat, prajit, macinat... dar cred ca ar merita gustul. Deci ai unul singur in ghiveci? Eu i-am separat de fiecare data si am crezut ca nu le place singurei si din cauza asta se usuca.

      Ștergere
    3. Nu, doua ghivece. Am lasat odata mai mult timp toate trupa si cand am vrut sa-i separ nu am prea reusit. Au radacini subtiri si se impletesc intre ele, incat cand am vrut sa-i separ s-au rupt o multime si nu au rezistat mult. Daca te intereseaza un 'ezoterism', verifica cu pendulul. Deasupra oricarei plante am observat ca un pendul are un anumit comportament (miscare sau stagnare). Verifica ca florile din ghivecele alaturate sa aiba aceeasi miscare. Asa le consider eu compatibile! Am constatat asta dupa ce am pierdut o dracena aflata langa niste orhidee.

      Ștergere
  5. Interesantes reflexiones, son las que aparecen en estas imágenes.
    Feliz fin de semana. Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am always looking for these kind of efects. Sometimes are beautiful or special.
      Thank you, Antonia for your warm wish!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Laura!
      Sarbatori Pascale pline de lumina!😘❤️

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Peste tot sunt. Doar sa apuc sa fac poze!
      Paste fericit, Ioana! 😘❤️

      Ștergere
  8. Beautiful, Suzana!
    And so perfect for Easter.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm so grateful for such beauties in this period of the year.
      Thank you Veronica!
      Hugs and blessings!😘❤️

      Ștergere
  9. Ai cafea in balcon! 😊 ❤ Sa-ti traiasca!
    La mine nici busuiocul n-a vrut de data aceasta... :((( De trei ori am pus seminte! Cresteau pana la 2-3 cm si se uscau! Incredibil! Asa ceva chiar nu mai patisem pana acum! Inca insist! 😊
    E minunat la tine in balcon! La mine... Pfuuuuu! Si e musai sa incep sa curat, pentru ca e timpul sa scot ghivecele!
    Imi plac straluciea din acest colaj de fotografii! Sigur, si plantele! ❤
    Weekend Luminat iti doresc, Suzana draga! 💕 Imbratisari si pupici! 😘
    Multumesc pentru urare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cam mult spus. Le merge aproximativ, insa nu prea stiu ce sa fac mai mult decat sa le pun apa si sa-i iubesc. Adevarul ca au facut cateva floricele in niste momente crancene si am simtit asta ca pe o noua dovada a campului ce ne uneste... Ceea ce se intampla cu busuiocul tau, ma cam depaseste. Nu s-au uscat niciodata. Din semintele pe care ti le-am trimis am pus si eu si au rasarit deja.
      Nu inteleg, pur si simplu. Pamantul e cel obisnuit, pentru flori. Doar le presar si le ud. Atat. Apar in vreo saptamana maxim.
      Inainte de a mai planta mai analizeaza locatia, nu stiu ce sa zic.
      ... Am gasit un link, poate mai lamureste:
      https://farmbee.ro/blog/vrei-sa-ai-busuioc-verde-tot-timpul-anului

      Paste luminat, Diana draga! Si zile de sarbatoare cu bucurii!
      Pupici!😘❤️

      Ștergere
  10. Lumina în suflet și în viață. Paștele să îți fie fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sarbatoarea Pascala sa-ti fie plina de lumina si bucurie, impreuna cu cei dragi!

      Ștergere
  11. Minunate bucurii adunate parcă într-o cutiuță fermecată !
    Sărbători liniștite, luminoase ❤️👍😇
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si s-au adunat perfect in mozaicul - 'cutiuta'! Exact acum...
      Zile de Sarbatoare, pline de liniste si lumina, draga Prietena!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Multumesc Laura! Sarbatori pline de lumina, sanatate, bucurii!
      Hristos a inviat!😘❤️

      Ștergere
  13. Dragute reflexii! Arborele de cafea este cumpărat? Aș lua și eu unul!
    Să ai un Paște fericit! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gasesc de cumparat in ghivece mici, mai multi. Daca te hotarati trebuie separati pentru a creste mai bine. Daca le merge bine, pot creste inaltuti.Eu i-am mai taiat. Sa te gandesti la locatie.
      Multumesc, Mihaela! Paste fericit si tie. 😘❤️

      Ștergere