vineri, 7 aprilie 2023

Reflexii in oglinda (104) -
Un mozaic special!

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!








"In momentele noastre cele mai intunecate
trebuie sa ne concentram pentru a vedea lumina."






Reflexii (103)


28 de comentarii:

  1. Într-adevăr special! O imagine mai frumoasă ca alta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu jocurile astea, mereu caut posibile subiecte. Si cand sunt atenta, apar o multime de posibilitati.
      Seara frumoasa! 😘❤️

      Ștergere
  2. Muy buenos interesantes los reflejos, que se producen en los en los espejos.
    Feliz Pascua de Semana Santa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The reflections are most of the time not only beautiful or interesting, but some images look like a parallel universe.😊
      Thank you, Antonia! Celebrations full of light! Happy Easter! 😘❤️

      Ștergere
  3. Ce contează în subteran ?
    Să vezi lumina sau să știi când fug chițoranii ? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca Aristotel se gandea si la astfel de locatii.
      Presupun ca cele doua coexista cumva: lumina si fuga chitoranilor.
      ... Parca ai avea in plan o carte de ghicitori...😊

      Ștergere
  4. Foarte frumos mozaicul :) Linistitor!
    Citatul este la randul lui inaltator :). Iti multumesc.
    Sa fie un weekend frumos! Florii cu sanatate si liniste :*
    Pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Rux. Cand vad un text de ani mii, iarasi imi spun, cate idei existential valoroase au trecut pe langa...
      Mi-am dorit sa fac un mic mozaic, ca m-a inspirat Carmen cu al ei.
      Asa sa ne fie precum zici! Sanatate, pace, bucurii de Florii!
      Pupicei si ... noapte buna! 😘❤️

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Thank you, Brian!
      Have a beautiful Celebration, full of light!

      Ștergere
  6. Frumos mozaic.M-am pierdut in privirea felinei, e cumva hipnotică, iar din unghiul în care e fotografiată pare a avea ochii de culori diferite. Reflexiile de acest tip, pe lacuri, îmi dau seama că le vedem cel mai des prin plimbările noastre si ne încantă, dar până la acest joc nu cred că am fost prea atentă la ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi se par si mie ochii lor. Am sperat ca marind, sa vad ceva mai bine, dar nu a fost sa fie. Reflexiile sunt uneori surprinzatoare. De aceea mi-a placut mult acest joc.
      O Sarbatoare de Florii minunata, draga Niko! 😘❤️

      Ștergere
  7. Foarte frumos colajul tău !
    Iar Aristotel ne dă un sfat foarte bun!
    Weekend plăcut și Sărbătoare Floriilor să îți aducă pace, sănătate și împliniri!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, Mihaela!
      Asa sa fie pentru toata lumea! 😘❤️

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cristi!
      O Sarbatoare a Floriilor minunata sa aveti!

      Ștergere
  9. imi lace mult colajul tau ☺♥ o multime de reflexii ♥
    Un weekend minunat sa ai, Suzana draga ♥ pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au potrivit cateva poze si parca mi-a placut mai mult sa le adun in buchet!
      Pupici si petrecere frumoasa, draga Carmen! Paste fericit! 😘❤️

      Ștergere
  10. Totul este frumos dar...ochișorii pisicuței sunt atât de minunați 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ochii pisicutelor sunt minunat de frumosi, insa mi se par atat de reci... Si asa cum observa Niko, intr-un fel hipnotici.
      Multumesc frumos, draga Prietena!
      Si o zi minunata de Florii! Pupici!😘❤️

      Ștergere
  11. Cu adevărat special mozaicul tău! Îmi place mult!
    Să ai o seară binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Daniela. Am constatat ca din cauza acestor jocuri, am inceput sa fotografiez tematic. Deja am capatat un reflex...
      O seara binecuvantata! Si o saptamana cu spor!😘❤️

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos! 😘❤️ Domnul să ne ajute tuturor! Cred că va fi o săptămână plină pentru fiecare dintre noi.

      Ștergere
    3. Intr-adevar va fi plina, dar o scoatem noi la capat cu ajutorul si inspiratia Lui!
      😘❤️

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. E mai veche, asa ca sigur ai vazut-o, la vreun participant.
      O saptamana minunata sa ai! 😘❤️

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Yes, it is a beautiful game. It's generating a lot of ideas!
      Hugs, Antonia! A beautiful week ahead! 😘❤️

      Ștergere