duminică, 23 aprilie 2023

#Fiction Monday (130) -
The lesson of the rain
Lectia ploii

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'RAIN'.



The nature proposes to teach me a lesson.
With sound and color.

After an hour of storm, during which
my soul hurts from so much rain,
my eyes sting from too much wind
and the mind tries desperately to hide
by the gray clouds,
suddenly, as if a magician had pulled
another curtain,
the rain stopped,
the clouds spread into a rainbow,
the wind seems to have withdrawn into another universe
and I was amazed by the power
of metamorphosis!
It is the same reality, in another moment,
in a
present moment
what it is the future of the storm that was.
It is the beautiful lesson of
waiting for the sun after the rain,
of the calm after the storm and
of the peace after the wind!

I wrote this text almost eight years ago.
I felt the need to resume the lesson!

(The images' author - Kanenori)

Natura isi propune sa ma invete o lectie.
Cu sunet si culoare.
Dupa un ceas de furtuna, timp in care
sufletul ma doare de atata ploaie,
ochii ma ustura de prea mult vant si
mintea incearca cu disperare sa se ascunda
de griul norilor,
brusc, ca si cum un magician ar fi tras
o alta cortina,
ploaia a incetat,
norii s-au imprastiat intr-un curcubeu,
vantul pare sa se fi retras intr-un alt univers,
iar eu am ramas uluita de puterea metamorfozei!
Este aceeasi realitate, in alt moment,
intr-o clipa prezenta ce este
viitorul furtunii ce a fost.
Este lectia frumoasa a
asteptarii soarelui dupa ploaie,
a seninului dupa furtuna
si a linistii dupa vant!


Acest text l-am scris cu aproape opt ani in urma.
Am simtit nevoia sa reiau lectia! 😊



#Fiction Monday (129) - Restraining and thinking



18 comentarii:

  1. Wow - mi-au plăcut rândurile scrise de tine ca omagiu adus ploii și curcubeului - "soarele după ploaie"...
    Nu am mai văzut un curcubeu în ultimii ani...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai am norocul sa-l vad din cand in cand dupa o ploaie zdravana, asa, peste blocuri. Omagiu sau chiar o simpla constatare transferata intr-o lectie!
      Seara buna, draga Prietena! Pupici!😘❤️

      Ștergere
  2. The rain and nature can teach us all a lot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Nature is the perfect teacher, if we pay attention!
      Thank you, Brian! Have a fine evening!

      Ștergere
  3. La lluvia es muy beneficia, tanto para la vida animal, como para la vegetal.
    Que tengas una buena semana. Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfectly right, Antonia! And I love walking in the rain...😊
      Have a fine week ahead! Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  4. Am un citat nou:
    ”Întreaga ințelepciune umană se rezumă la doua cuvinte: așteptare si speranță.”(Alexandre Dumas)
    Săptămână cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Daurel! Ma surprinde putin ideea: 'intreaga intelepciune umana'. Mai adancesc...
      La fel si tie. Spor la tot ceea ce faci!

      Ștergere
  5. Frumoasă şi preţioasă lecţie! Ce bine că ai adus-o la lumină!
    Zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Potecuta. Ma surprind singura cu vechile
      jocuri cand le recitesc...
      Seara frumoasa si o saptamana la fel! 😘❤️

      Ștergere
  6. da, asa este! Intotdeauna dupa ploaie se arata soarele si cerul senin! Cand mai apare si curcubeul, atunci se prevede o zi minunata!
    Gânduri bune si îmbratisari ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna se intampla asa. Nu trebuie sa avem dubii!
      Spor la treaba, draga Carmen!
      Pupici si noapte buna! 😘❤️

      Ștergere
  7. Citind gandurile asternute de tine, mi-am reamintit doua dintre cele mai fantastice furtuni... pareau inspaimantatoare, s-au declansat cand eram la adapost, s-au manifestat cu violenta dar si starnind o fascinatie hiponotica aproape. Si apoi, curcubeul. Si linistea si pacea..
    Cred ca imi aminteste putin de iesirile mele furtunoase, cand prea plinul se revarsa si cum , dupa ce scapam de acele lucruri negative, ma simteam efectiv usoara si fericita. Uneori avem nevoie si de asa ceva - desigur, ideal ar fi sa nu fie nevoie, ceea ce doresc tuturor. dar uneori e nevoie sa scuturam ceea ce e negativ. Si cel mai bine este ca se poate face acest lucru intr-un mod creativ. Nu e nevoie sa spargi si sa trantesti - poti de exemplu sa.. dansezi :).
    Pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand ma stiu imi place atmosfera premergatoare unei furtuni si nu numai furtuna. Imi zic ca este ceva ce tine de electricitatea atmosferei. Este posibil sa fie si ceea ce spui tu, ceva psihologic, ca o eliberare. Sa astepti pacea de dupa furtuna, asa, ca o binecuvantare. Nu m-am gandit niciodata sa sparg ceva cand am fost nervoasa. Cel mai mult ma calmez cand fac curat in casa. Fiecare cu obiceiurile proprii, evident.
      Pupici si seara frumoasa, draga Rux! 😘❤️

      Ștergere
    2. Da si perioada dinainte are ceva fantastic - asa mi se pare si mie.:D
      (nici mie nu imi place sa distrug - haha, si sa stii ca si mie imi place sa fac ordine in acele momente, haha)
      Pup cu drag

      Ștergere
    3. Multe idei bune mi-au venit cand faceam curat, asa ca metoda e brevetata!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  8. Wow! That's a marvelous poem, Suzana. I absolutely loved it! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Vinitha! Some lessons must be resumed...
      I'm glad you liked my poem.
      Inspired days, my friend! 😘❤️

      Ștergere