marți, 4 aprilie 2023

Miercurea fara cuvinte (353) -
Decoratiuni pentru Paste -
Easter decorations

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly';

Urmatorul joc va fi pe data de  18 aprilie 2023. Tabelul va fi deschis pentru doua saptamani!
The next game will be on April 18, 2023. The table will be opened for two weeks.

Am ales o colectie de idei, cu linkurile aferente, pentru a ne crea, daca dorim,
ornamente colorate pentru Sabatoarea Pascala.
I have chosen a collection of ideas, with related links, to create if we wish, colorful
ornaments for the Easter Celebration.

Easter ornaments

Easy diy Easter decorations


32 Best Diy Easter decorations


28 Colorful Easter Ideas


Quilted ornament ideas for Eastern


70 diy Easter craft ideas.



MFC (352)


Happy twice WW!



Sarbatori Pascale pline de Lumina, Pace si Dragoste!
Happy Easter full of Light, Peace and Love!

























59 de comentarii:

  1. I like all the Easter decor so nice and pretty :-)
    Have an eggtastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Each time I am curious what is the new word...😊
      Maybe you discover a new idea!
      Thank you, Brian! Happy WW and a fabulous and eggstatic week!

      Ștergere
  2. Se apropie sezonul de vârf la proteine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. That reminds me. I need to grab some easter eggs to take away! Lovely ideas there.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well, there are indeed lovely ideas. I hope I'll try some!
      Happy WW, Lydia! 😘❤️

      Ștergere
  4. So beautiful. I love all things Easter and Spring. The colors are most beautiful.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like also their colors and some special techniques, new for me!
      Happy WW, Sandee! And a beautiful week ahead!😘❤️

      Ștergere
  5. wow, fotografiile 3 si 4 imi plac extrem ♥ Foarte frumoase ornamente de Paste si ouale acelea, sunt ca niste bijuterii.
    Happy WW Suzana draga! O sapramana minunata sa ai!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe idei pe toate linkurile. Din cand in cand o documentare mi se pare inspiratoare. Poate mai foloseste.
      Multumesc, draga Carmen. Happy WW si o saptamana frumoasa si la voi! 😘❤️

      Ștergere
  6. Foarte frumoase, dar îndepărtate de semnificaţia religioasă a sărbătorii. În legenda biblică e vorba doar de ouă roşii.

    Asta nu mă-mpiedică să-ţi doresc sărbători pe placul inimii tale, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai rar ca astfel de decoruri sa reflecte semnificatiile religioase. Poate doar daca sunt pictate. Am luat din timp culoarea rosie, pentru ca am observat ca se vinde prima si raman celelalte culori. Idee ce imi spune totusi ceva.
      Multumesc la fel, draga Vero! Sarbatori cu bucurie! 😘❤️

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Pretty and a lot of ideas for different creations.
      Happy WW, Brian!

      Ștergere
  8. The quilted egg is my favourite.

    Hugs and blessings, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This is a very beautiful technique. But must be a pro in sewing!
      Hugs and blessings, Veronica! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  9. Ce idei frumoase! Mă binedispun culorile, mai ales că dacă privesc pe geam văd doar alb! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi fac bine culorile si armoniile lor! Si sper sa ne spui ca plantutele au rezistat!
      Pupici si Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  10. Sa privesti lucruri frumoase este benefic. Mi-au plaut mult decoariunile din prima poza!
    Ce materiale vesele si colorate si dantela ... le da asa un efect de inocenta si delicatete.

    Ouale pictate mi se pare foarte frumoase - am tot zis ca voi cauta niste oua de lemn sa imi iau pentru un proiect de gen, sau chiar de polistiren, pentru ceva realizat cu material textil / margelute...

    Iepurasii cu narcise sunt adorabili!!! :D

    M-am bucurat tare mult sa descopar ce ne-ai pregatit azi. Multumesc mult
    Pup cu drag
    Happy WW!! Si sa avem sarbatori cu liniste si multa sanatate :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am zis ca ne poate inspira la diverse proiecte. Oricum o pictura pe geometria oului este complicata si trebuie bine gandita, daca vrei simetrii sau simulari de cusaturi. Ceva aleator este mult mai simplu.
      Imi dau seama ca daca as vrea asa ceva, trebuie sa-mi fac un suport special...
      Iepurasii erau buni la postarile trecute. Si pot fi orice fel de animalute, pana la urma.
      M-as bucura mult daca ai gasi ceva interesant aici.
      Pupici si Happy WW, draga Rux! 😘❤️ Sarbatori cu bucurie!

      Ștergere
  11. Toate sunt frumoase !
    Fiecare are stilul său !
    Sănătate multă și multă, multă bucurie ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am si cautat, doar ca m-am hotarat greu, pentru ca am vrut colectii si au fost mai greu de gasit!
      Pupici si bucurii, draga Prietena! Happy WW! Si sper sa reziste plantutele! 😘❤️

      Ștergere
  12. Minunate ideile şi arată grozav. Mi-ar plăcea să le am aşa, nu să le fac, că oricum nu ştiu. Am un coşuleţ special de Paşte cu ouă decorate frumos, dar ouăle care vor fi mâncate vor fi făcute-n foi de ceapă. Simplu şi sigur :)
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa faci si cu foi de ceapa rosie! Ai dreptate, varianta asta este simpla si sigura! Imi propusesem sa fac si eu experimentul cu ceapa.
      Poate ne arati candva cosuletul!
      Multumesc, draga Potecuta! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  13. Those marble looking eggs are fantastic. I tried my hand at Pysanky eggs once - the community center I went to had one of their employees who knew how to do these - it's hard!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They looks fantastic, indeed. At least I wish to obtain those colors on a flat paper...
      Happy WW, Alana! Have a fine week!😘❤️

      Ștergere
  14. Imaginile sunt foarte frumoase și o sursă de inspirație pentru decorațiunile de Paște, care se apropie cu pași repezi.
    Happy WW!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am zis si eu. Ne mai inspiram putin, ca mereu e nevoie!
      Multumesc, Mihaela! Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  15. Buenas ideas decorativas, para estas señaladas fiestas.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maybe you discover an inspiration for your moments of celebration, inside these links.
      Thank you, Antonia! Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  16. Foarte frumoase decorațiuni ai ales. Mulțumim pentru colecția de idei inspiraționale.
    Întamplător azi fix peste decorațiuni de Paște am dat în centrul orașului, montau un ou mare care bănuiesc că va fi luminat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa gasesc si cateva colectii, nu doar tutoriale simple. Speram la mai mult, dar putem gasi cate ceva simpatic.
      Nu am avut timp sa ajung prin oras, insa sunt curioasa daca vor face ceva. Nu prea cred insa.
      Happy WW, draga Niko! 😘❤️ .

      Ștergere
  17. Beautiful and unique Easter eggs. Absolutely lovely.
    Happy Easter, Suzanne.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! I like these kind of collections full of ideas. Could be useful, now or...later!
      Happy Easter, Dixie! 😘❤️

      Ștergere
  18. Very nice pictures! Thanks for sharing!

    RăspundețiȘtergere
  19. Such gorgeous Easter decor, dear Suzanne. Very hard to say which one is nicer than the other. :)

    Blessed Easter to you and yours. <3 <3
    Much love.

    Help me with my link pls:
    https://natashamusing.com/2023/04/letters-to-my-children/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The only things they have in common: colors and imagination!
      So fun to observe them and how they invite us to create!
      Thank you, Natasha! Happy Easter full of light! 😘❤️

      PS.I solved your entrance.

      Ștergere
  20. ***
    Two chickens met
    And they wanted to give us an Easter egg.
    Water flew out of the egg,
    Smigus-dyngus announced.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No idea about this small poetry!
      Thank you for stopping by!
      All the best to you!

      Ștergere
  21. Lindos decorados Suzana. La tradición por aquí es ir a ver las procesiones. Y degustar un rico potaje y torrijas.
    Feliz Pascua para Todos 😘 ❤️
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are a lot of traditions everywhere, but what it is more important I think, it's the faith in the miracle of the moment.
      Thank you, Laura!
      Happy Easter full of light!
      Hugs! 😘 ❤️

      Ștergere
  22. Culoarea aia mi-a placut si mie. Nu stiu de ce nu am vazut servetele in aceasta nuanta, din cele simple, fara model. S-ar lucra frumos!
    Multumesc, Luiza! Un final de saptamana minunat!😘 ❤️

    RăspundețiȘtergere
  23. Mulțumesc pentru idei!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Daurel! Daca te inspira ceva m-as bucura!
      Un weekend placut si la tine. Sarbatoarea Floriilor sa aduca bucurii!

      Ștergere
  24. Beautiful Easter decorations. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A lot of imagination there! For Easter but not only!
      Thank you Arun! Have a fine week!

      Ștergere
  25. Cred ca Oita Somnoroasa l-a introdus si pe Kouki in atmosfera sarbatorilor. :)
    Happy WW :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos din partea ei. De ce ar fi Kouki mai rezervat? Nu are niciun motiv. Cercul prietenilor se largeste!
      Pupici si Happy WW, draga Rux!😘❤️

      Ștergere
  26. Happy WW şi sărbători pe placul tău, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult - mult pentru joc, draga Vero!
      Happy WW si Sarbatori Pascale cu bucurii! 😘❤️

      Ștergere
  27. No new #WW post this week from you dear Suzana?
    Love and joy. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I let the table opened for two games. My next post
      will be on April 18.
      Love and joy, dear Natasha. Be well my friend! 💖

      Ștergere