marți, 18 aprilie 2023

Miercurea fara cuvinte (354) -
Universul cristalelor (1)-
The universe of crystals (1)

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly';

Pe un blog prieten, al Danielei, am descoperit un univers fabulos, despre care
nu prea stiu mare lucru, insa prin fereastra deschisa de ea, am intrezarit multe minuni.
Este vorba de universul cristalelor!
On a friend's blog, Daniela's, I discovered a fabulous universe, about which I don't really
know much, but through the window opened by her, I saw many miracles.
It's about the universe of crystals!

(Sursa imaginilor)






Happy WW!
O saptamana plina de frumos!
A week full of beauty!

O baza de date despre cristale/
A  crystal database

                                                                                 &
                                        Enciclopedia cristalelor / The Crystal Encyclopedia


MFC (353)



























40 de comentarii:

  1. Another nice collection amazing what can be done with crystals :-)
    Have a crystalstastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The crystals are amazing indeed. And their effects could be useful!
      Happy WW, Steve! Have a fantastic week!

      Ștergere
  2. Wow! Ce eșantioane frumoase ai ales! Sunt minunate toate. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai prezentat si altele mult mai frumoase, doar ca nu am avut timp sa mai scormonesc. Oricum, m-am bucurat sa descopar cele doua linkuri, pline de idei complet noi pentru mine. Eu trebuie sa iti multumesc, pentru ca imi doresc sa aflu mai multe despre ele mi-ai dat un impuls, Daniela! Poate te mai trezesti cu vreo intrebare de la mine...
      Noapte buna si linistita! 😘❤️

      Ștergere
  3. Ese universo, que parece mágico, tiene su especial belleza.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, it is a magical and beautiful universe. Incredibil!
      Thank you, Antonia! Have a beautiful week ahead! 😘❤️

      Ștergere
  4. THese are lovely - the second one and aqua one are amazing!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I can not choose, they are unbelievable, whatever shapes or colors they have!
      Thank you, Lydia! Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  5. Oh...... Dintotdeauna m-a fascinat cum natura poate crea asemenea minuni. Ramai mut de uimire.. si nu iti ramane decat sa privesti si sa patrunzi intr-o poveste cu mii de fatete.
    Absolut superb. Multumiri si pentru link-uri :*.
    Ma uitam ca Turmalina aceea roz aduce un pic cu quartz-ul roz. Ce frumoasa este.
    Oricum m-am bucurat ca am recunoscut pirita :)))))))))).

    Pupici. Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca am putea exersa ideea ta si sa le talmacim povestile, ce frumos si uimitor ar fi!
      Primul link are si legatura cristalelor cu chakrele. Ma surprins ca in afara de cele despre care se vorbeste, mai erau doua. Ma intreb daca la noi practica cineva terapia cu cristale... Chiar aduce si am vazut-o folosita si in bijuterii.
      Poate iti folosesc ideile estetice sau ezoterice...
      Pupici si Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  6. Love all the crystal and love the eggs even more. Beautiful and colorful.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A little bit complicated to paint those colors for eggs. But who knows, maybe next year...
      I'm glad you liked the images. There are fabulous!
      Thank you, Sandee!
      Happy WW and a fabulous week!😘❤️

      Ștergere
  7. Those are all pretty and crystals are so amazing and have such wonderful uses.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like them a lot, but I think their uses are more fascinating, but for the moment, unknown, at least for me!
      Thank you, Brian! Happy WW!

      Ștergere
  8. Beautiful and magical!

    Hugs and blessings, Suzana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nature is always beautiful and magical! It's so fabulous to observe this. Thank you, Veronica!
      Happy WW! Huggs and blessings! 😘❤️

      Ștergere
  9. Sunt incredibil de frumoase, unele parcă sunt din altă lume!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am putea spune si asa, ca doar multe provin din adancuri!
      Ma uluiesc geometriile astea. Nu pot vizualiza 'filmul' crearii lor, insa cred ca ar fi ceva minunat!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  10. vai ce îmi plac! sunt fascinata de puterea naturii! ce minunatii poate oferi!
    Happy WW, Suzana draga! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ne rasfata privirea si imaginatia! Ce bine ca putem observa asa ceva miraculos!
      Multumesc si eu, draga Carmen! Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  11. Beautiful crystals. When we were children we used to go to a beach in Cornwall where we could find the white and pink crystals below the cliffs and in the caves.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's fabulous to see them in such places. Beautiful moments, indeed, from your childhood.
      Thank you, Jackie!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  12. Foarte frumoase! Am cumpărat și eu de pe StoneMania, dar sub forma de bijuterii...
    Au foarte multe....su nu doar bijuterii plus informații despre ele.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mai ma uit la asa ceva, ca sunt tentante tare! Intrasem si eu pe acest site. Are atatea frumuseti acolo!
      Multumesc pentru reamintire, Mihaela! Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  13. Sunt minunate! Opere de artă! Le-aş tot admira şi nu m-aş plictisi deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunate, putin spus. Imaginile chiar le-as pune in rama. Sunt fabuloase!
      Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  14. Sunt rupte dintr-o lume de basm!

    Happy WW, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marturisesc ca in liceu, ma gandisem sa dau la geologie...
      Cred ca a ramas ceva printre neuroni, asa, ca un regret, ca nu am intrat in basmul asta.
      Multumesc, draga Vero!
      Happy WW! 😘❤️

      Ștergere
  15. These minerals are amazing! Each one is so different, but they are all beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are amazing and full of misteries. We assume a lot of things about them, but who knows their reality!
      Thank you Michelle for the visit and comment!
      Happy WW!

      Ștergere
  16. Wow, ce frumoase sunt aceste conglomerate de roci de diferite tituri. Mereu mi-a plăcut să le admir în forma lor naturală înainte de a fi prelucrate în fel și chip în biruterii. Exstia un muzeu la Cheia cu astfel de cristale. Superb. Mi-ar plăcea să-l revăd. Dar nu am reușit niciodată să le țin minte denumirile, să le deosebesc unul de altul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu le stiu decat prea putin. Am si eu cateva, unele stiu ce sunt, altele nu. Mi-am propus sa le identific si sa le mai studiez. Nu am vazut muzeul. Am gasit o mica colectie de acolo.
      Sanatate multa, Niko! Happy Azi! Pupici!😘❤️

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. There are so beautiful and full of stories! It's impossible not to love them!
      Thank you Lillian! Have a beautiful weekend!😘❤️

      Ștergere
  18. Ce lume minunată dar stranie - lumea cristalelor !!!...tăcute dar atât de puternice !!!
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este unul din subiectele pe care imi doresc sa-l adancesc. Nu stiu cand, insa este pe wish list!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  19. Beautiful crystal art pieces, these are some brilliant ideas. Thanks for sharing with Garden affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The nature is fabulous 'creating' the crystals! Amazing subjects!
      Thank you, Arun! Have a fine week!

      Ștergere