joi, 27 aprilie 2023

Reflexii in oglinda (107) -
Efecte prin cristale

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!






Fara sa stiu ce ne pregatise Carmen, ieri si azi dimineata, am facut niste poze
printr-un cristal frumos fatetat si o piramida micuta. Poate imi vine vreo idee
de suport, pentru ca fara el, totul este cam complicat - miscator.
Prin cristal se vad flori, boaba de cafea si doua hartii colorate de mine.
Experimentul mi-a placut, insa mai trebuie cateva mijloace ajutatoare
pentru ca pozele sa fie mai clare!😊


Un final de saptamana frumos si un start minunat in luna mai!



Reflexii (106)



Pentru cine se va incumeta, rezultatul este minunat!




22 de comentarii:

  1. Foarte interesante efectele prin cristale! Uimitoare descoperiri!
    Cât despre tehnica Hururu... îți dai seama că mă tentează să mă încumet, nu? :)
    Te îmbrățișez! Noapte cu pace! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mult spus descoperiri. Mereu cautand posibilitati de efecte, un caleidoscop sau cristale de sticla ca acestea le pot genera perfect. Problema mea este ca pozele le fac fara niciun suport si multe din ele ies miscate. E un subiect inca nerezolvat! Cum sa nu imi dau seama? Cu siguranta te vei incumeta. Filmuletul mi se pare rezonabil de clar, insa pana nu incep, nu pot spune nimic.
      Imbratisari! Noapte linistita, cu pace! 😘❤️
      Multumesc mult!

      Ștergere
    2. Dragă Suzana, îți sunt recunoscătoare că mi-ai adus acest model în atenție și vreau să îți împărtășesc rezultatul final. Mulțumesc!
      Să ai o zi minunată!

      Ștergere
    3. O seara minunata si tie, draga Daniela. Am intrat mai tarziu
      pe calculator. Vin sa vad imediat!
      😘❤️

      Ștergere
  2. Parcă ar fi imagini dintr-un caeidosco! Îmi dau seama la ce treferi cu suportul, mă găndesc dacă te-ar ajuta un geam în genul acelor mese de sticlă folosite de fotografi să pozeze pisicuțele care merg pe masă (ei stau sub masă).
    Interesanta tehnica descoperită, dar deși văd că scrie începători, mie mi se pare destul de complicat la prima vedere. Te apuci de croșetat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E din cauza formei piramidale fatetate. Nu, imi trebuie ceva mobil. Sa ma fi vazut cum tineam piatra intr-o mana si aparatul in cealalta... De apucat m-am apucat acum cativa ani, doar simbolic. Am reluat tehnicile de baza si chiar m-am inscris si la cursul de care ne-a spus Rux. Poate il termin pana la Craciun... Pe o scara de cunostinte de la 1 la 10 (max.), sunt la 1! Insa caut vioi filmulete...
      Noapte buna si spor la tot, draga Niko!😘❤️

      Ștergere
  3. Tocmai voiam sa spun ca imi aminteste de caleidoscop, cand ridic privirea si vad raspunsul tau de mai sus :)))))).
    Ai putea face un suport dintr-un capac gaurit la mijloc.. sau sa faci cu cerc sprijinit pe care sa il fixezi pe picioruse (depinde cat este de greu cristalul).
    Mi-au placut mult pozele :D.
    Mi-au amintit de caleidoscopul din copilarie. apropo, mi-a luat unul de curand... e frumusel dar slabut rau :)))).
    Stiam filmuletul si ma bucur sa il revad - si eu il am salvat pe yt.. pentru candva :)))). Dar mi s-a parut tare frumos.
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un suport este solutia, doar ca piatra e cam greuta. Imi trebuie un proiect ingineresc...🙂 Prin piramiduta e mai complicat. Cand am privit prin ea, toate obiectele din balcon erau inconjurate de curcubee, aproximativ. Insa nu cu aparatul meu as putea vedea asa ceva.
      Normal ca-l stiai, ca era cuvantul 'japonez' pe acolo...Chiar am avut rabdare sa-l vad cap-coada si m-a entuziasmat modelul.
      Multumesc, draga Rux! Pup. 😘❤️

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. They are and I like to put them near flowers,
      thinking that could be influenced by their beauty
      and shape.☺
      Thank you Brian. A fantastic weekend!

      Ștergere
  5. foarte frumos! Interesante fotografii ♥ minunate imagini!
    Telepatia? ☺ Da, se zice... cine se 'seamana, s-aduna! ♥
    Un start bun in weekend, Suzana draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am accesat amandoua o anumita zona a oceanului informational...🙂 Interesante cu adevarat, insa trebuie gandit suportul, pentru imagini mai bune.
      Multumesc, draga Carmen!
      Pupici si final de saptamana minunat!😘❤️

      Ștergere
  6. Foarte frumoase efecte ai obținut! Cât despre cafea, bine că ai spus ce este că eu am văzut cireșe 🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot spune? Ar putea sa semene si cu ciresele, cumva. Pe mine m-a amuzat cum am multiplicat o boaba... Insa e doar virtual!🤣
      Multumesc si weekend placut! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  7. A través de esos cristales, todo se ve de forma diferente.
    Feliz fin de semana. Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And the effects are so nice and unique. It's interesting to experience
      this approch of doing photos
      Thank you, Antonia!
      Have a fine weekend!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  8. Reflexiile sunt superbe, iar coincidenţa (cristalele ca oglindă) e demnă de luat în considerare!
    O sâmbătă şi o duminică pe placul tău, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac intr-un mod greu de explicat in cuvinte aceste 'coincidente'. Mi-ar placea sa cred ca primim in felul acesta mesaje... Sau poate e doar o dorinta cumva naiva.
      Multumesc pentru vizita, draga Vero! Un weekend cat mai placut, la fel ca si inceput de mai!😘❤️

      Ștergere
  9. Fotografiile tale prin cristal imi amintesc de copilarie cand eram fascinata de formele pe care le vedeam prin caleidoscop.
    Nu stiu din ce ai putea face un suport...poate din sulul de carton de la prosoapele de bucatarie/hartie igienică?
    O zi frumoasa sa ai. pupci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Un caleidoscop este o jucarie atat de frumoasa!
      Am facut niste poze si prin el, insa am avut aceeasi problema a centrarii aparatului. Cartonul este prea usor, din pacate. Poate pentru piramida. Am o vaga idee, insa trebuie sa tai niste capace sa vad daca e functionala.
      Pupici si weekend prelungit cat mai placut! 😘❤️

      Ștergere
  10. Ai realizat un joc de caleidoscop 👍😇
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate interpreta si asa, pana la urma. Doar ca rotindu-l nu schimbam mare lucru. Doar daca imi amortea mana in care tine-am aparatul...
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere