joi, 30 martie 2023

Reflexii in oglinda (103) -
Jocul florilor

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

Mi-am confectionat o noua jucarie dedicata. Pe o bucata de carton am lipit
un autocolant - oglinda, ce statea trist intr-o cutie!😊
Am utilizat-o pentru trei din imagini, iar doua sunt cu magnolia de care am
mai amintit.






Si cateva idei creative!





Reflexii (102)




Va urez un start bun in a doua luna a primaverii,
cu semnificatii pline de Lumina! Sa va fie cu bucurii!

 

14 comentarii:

  1. ce refelexii colorate! Frezii ca o acuarela ♥ O idee foarte frumoasa, de a fotografia vaza cu floricele!
    ♥ Draga Suzana, o seara parfumata sa ai (iubesc freziile!) ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuia sa-mi verific jucaria! Iar freziile erau acolo!
      Si mie imi plac enorm. Si cand mai vad si din cele batute, este tare bine!
      Noapte buna, draga Carmen! Si multumesc ca ai redeschis jocul.
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  2. Minunate aceste jocuri oglindite ale florilor. Pline de culoare. Felicitări pentru idee si punere în practică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu utilizasem acea hartie oglinda. Ca nu stiam la ce... Noroc cu ideea care a venit tiptil... Sau cine stie, poate mi-a sugerat-o Anna...
      Noapte buna si o zi usoara maine!😘❤️

      Ștergere
  3. Preciosos fotos reflejadas.
    Gracias por la invitación Suzana, de momento no tengo reflejos en otra ocasión será.
    Buena noche.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. With pleasure, Laura! Now you know.
      I'm glad you liked my images. It was fun doing them!
      Buena noche.
      Un abrazo.😘❤️

      Ștergere
  4. Foarte interesant filmuletul!! :) Multumesc :*

    Imi place tare mult cum ti-ai facut jucaria pentru fotografii! Ma gandeam si eu sa imprimit o oglinda dintr-una din cutiile de OMG :D. Sunt curioasa cum ar fi! :D
    Imi plac pozele cu Oglindiri de frezii si am revazut cu placere si piramida :).
    Magnoliile sunt absolut minunate!!! :) le ador

    Puuuup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este buna, insa pentru formate mici. Depinde de ce carton mai rigid si mai marisor gasesc. Cu o oglinda pe bune, cred ca vei avea efecte mai frumoase. In filmulet, practic este metoda de a face aparenta hartie de orez si lipirea initiala poate fi cu falduri sau drept, depinde de mana fiecaruia. Dupa aceea, orice poate fi posibil...
      Am trecut si azi pe langa magnolie si mai mult de jumatate s-a scuturat. E foarte rapida!
      Pupici si weekend placut, draga Rux! 😘❤️

      Ștergere
  5. Those are all such nice photos, that toy is very cute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like that toy. Could be a nice path for effects!
      Have a fabulous weekend Brian! A good start in April!

      Ștergere
  6. E prima data cand vad frezii batute! Cred ca sunt mai recent aparute, pana in 90 erau in apropiere de mine sere in care iarna se cultivau frezii, le fortau sa infloreasca pe 8 martie. Erau tot felul de culori, dar niciodata cu flori batute. Uitam de ce am inceput sa scriu, se reflecta frumos in autocolant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cand am vazut pentru prima oara, insa nici eu nu vad prea des. Iar acum multe se importa si e posibil sa fie mai scumpe. Ca si lalelele crete, pe care le vad mai rar. Arata diferit fata de oglinda, insa e destul de bun totusi!
      Un weeken minunat! 😘❤️

      Ștergere
  7. Joaca este bună pentru bucuria sufletului veșnic copil 👌
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce as face fara ea. Viata ar fi foarte... morocanoasa!
      Pupicei si noapte buna! 😘❤️

      Ștergere