joi, 23 martie 2023

Invitatie la Leapsa

Am descoperit cu surprindere invitatia de a participa la o leapsa, pe 'Arca lui goE'.
Intru direct in subiect si voi mai adauga cateva ganduri la final:

1. Principala mea trăsătura
     Un optimism ce izvoraste chiar si atunci cand multe se clatina. Imi place
     echilibrul si daca pot sa-l si imprastii sunt multumita.

2. Calitatea pe care doresc sa o întâlnesc la un bărbat
      Sa ma faca sa simt ca sunt eu insami, prin umor, inteligenta, imaginatie.      
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
      Sa stie sa asculte si apoi sa taca despre ceea ce a auzit!

4. Ce prețuiesc mai mult la prietenii mei
      Ochii luminosi. Asta inseamna ca sunt sinceri.
5. Principalul meu defect
      Perfectionismul. Cand am descoperit asta, am tot cautat leacul.
     A aparut o puternica ameliorare cand am realizat ce pierdere de
     timp inseamna.           

6. Îndeletnicirea mea preferata
     Sa tot invat, sa descopar idei noi, sa realizez mici proiecte creative, sa citesc,
     sa ma plimb..., practic orice imi aduce bucurie. Si apoi sa o dau mai departe.
    
7. Fericirea pe care mi-o visez
      Sa ajung sa creez ceea ce imi doresc.
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
      Sa dispar fara sa aflu daca ceea ce fac mi-era menit. Irosirile le consider triste.      
9. Locul unde as vrea să trăiesc
      Realizez ca nu mi-am pus cu adevarat aceasta intrebare, pentru ca imi plac
      meleagurile noastre.
     Si schimbarea de dragul schimbarii nu este neaparat benefica.

10. Culoarea mea preferata
        Acel albastru-verde marin ce mi se pare uluitor cum reflecta lumina.
11. Floarea care-mi place
        Imi plac toate florile, fara sa am vreo ordine a preferintei. Pentru blog insa am
        ales floarea de colt.

12. Pasarea mea preferata
        Pescarusul. Poate pentru ca imi place prea mult marea.
13. Prozatorii mei preferați
       Greu de triat..., Camil Petrescu, Umberto Eco..., Alexandre Dumas, Jules Verne,
       Antoine de Saint-Exupéry...
Constantin Chirita...
14. Poetii mei preferați
       Mihai Eminescu, Lucian Blaga, Nichita Stanescu, Marin Sorescu...
       Nu sunt singurii, insa am lasat doar primul gand.

15. Eroii mei preferați din literatura
        Cand inchideam cartile, eroii ramaneau la locul lor.  Nu m-am identificat cu
        vreun personaj.

16. Eroinele mele preferate din literatura
        Nimic in plus fata de punctul 15.
17. Compozitorii mei preferați
        Orice creator de muzica plina de armonie. Mentionez  doi compozitori romani
        contemporani, Gheorghe Iovu si Bogdan Alin Ota, care imi plac foarte mult.

18. Pictorii mei preferați
        Nu pot face o lista. Imi place orice creatie cu care rezonez, ca metafore si culori.
19. Eroii mei preferați din viața reala
        O descoperire brusca a fost Novak Djokovic! Facand abstractie de atributul 'real',
        o adaug pe mama...

20. Ce urăsc cel mai mult
        Minciunile si barfele. Genereaza o mazga periculoasa.
21. Calitatea pe care as vrea s-o am din naștere
        O memorie de exceptie.
22. Cum as vrea sa mor 
         Nu m-am gandit la asta pana acum! Cand va fi sa fie, ca nu pot spune 'daca',
         sa fie undeva in natura.

23. Greșelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgență
        Cele nepremeditate.
24. Deviza mea
        Sa simplific pana ajung la esenta!
       
     


Uneori, un astfel de moment devine un bilant interesant si util.  Este ca o mica
trezire sau tresarire.
Multumesc pentru invitatia de a raspunde la o astfel de leapsa. Cu aceasta ocazie
am descoperit o alta postare  in care era cuvantul sincronicitate si urmatoare
idee: '... sper sa invat a scurta distantele pana la intelegerile esentiale.'

Interesant!




24 de comentarii:

  1. Super! Mulțumesc pentru receptivitate. Sper ca "întrebările" propuse in această leapșă să-i atragă si să-i inspire pe cititorii/comentatorii obișnuiți ai domniei voastre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru invitatia surprinzatoare la aceasta leapsa. Daca cineva va fi inspirat de aceste cuvinte m-as bucura. Insa eu m-am bucurat de mica mea sincronicitate. Si asta a fost bonusul meu.
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Foarte frumos, Suzana! Mă bucur să te cunosc și să te descopăr și mai mult prin intermediul acestei postări!
    Am aflat multe lucruri noi despre tine. Cel mai mult îmi place dorința ta de a împărtăși cu ceilalți optimismul și bucuria.
    Te îmbrățișez cu drag! Să ai o seară binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place ca vizitandu-te mai des, am descoperit multe bucurii spirituale si vizuale. Cand sunt turbulente, echilibrul trebuie creat si mentinut. Cred ca datoram asta vietii!
      Te imbratisez si eu. O seara minunata!😘❤️

      Ștergere
    2. Hai că am făcut-o și p-asta. :))
      https://danahandmade.blogspot.com/2023/03/leapsa-chestionarul-lui-proust.html

      Ștergere
    3. Am vazut! Multumesc pentru ca ai avut aceasta idee.
      Un weekend placut sa ai!😘❤️

      Ștergere
  3. Minunată idee prin prima faptului că te (auto) descoperi și mi-a plăcut ceea ce am aflat despre tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca a fost necesar, daca a venit asa, pur si simplu!😊
      Un final de saptamana fain, Adi!

      Ștergere
  4. Cred ia ceva timp, dar voi încerca și eu să răspund la această leapșă. Trebuie să fiu atent să nu transpară convingerile mele politice...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊 Esti invitat, oricum. A durat ceva, insa daca imi propusesem
      sa scriu...
      Inspiratie, Daurel si noapte buna!

      Ștergere
  5. Those were really interesting, we enjoyed reading those!

    RăspundețiȘtergere
  6. Și așa ai mai bifat o listă. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Todas esas respuestas, dice mucho de tu forma de ser.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I've take the risk, Antonia!😊
      I'm not sure it's useful, but sometimes a summary could be good!
      Have a fine weekend!
      Hugs!😘❤️

      Ștergere
  8. Foarte interesante intrebarile alese pentru leapsa!
    Mi-a facut placere sa citesc ce ai scris :*.
    La mine cartile prind viata cand le citesc - pur si simplu se transforma in film. De multe ori daca ma intrebi de o carte imi amintesc secvente :)))). E ca si cand m-as teleporta in ele.
    Sau cand scriu eu... nu stiu daca iti mai amintesti dar la SuperBlog am avut vreo 3 povesti facute. Una a fost cu un Tanar Sebi (care venea de la S.B.). Ajunsesem sa visez intamplarile din povestea creata (chiar acum imi amintesc ca la un moment dat fusese pe o insula unde se intalnise incognito cu Aya.. si i-au surprins paparazza.. hahahahaha). Apoi a fost povestea scrisa din perspectiva a doua personaje diferite (baiat si fata ... culmea e ca nu imi amintesc numele lor acum). Ultima poveste a avut cred ca vreo 6 personaje ... hahaha.
    Oh da.. si am efectiv secvente pe care mi le amintesc... :)).

    Ca sa vezi unde m-a dus pe mine leapsa... :))
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte interesant ceea ce ai spus. La mine nu era asa, chiar daca unele imi placeau foarte mult. Mai copiam citate din unele, pana cand am renuntat, din cauza timpului.
      Mi-aduc ceva aminte de povestile tale. Nu am vrut sa particip la asa ceva, pur si simplu am avut cateva retineri.
      Multumesc Rux! Pupici si weekend placut!😘❤️

      Ștergere
  9. Imi plac raspunsurile tale - in sensul ca-mi place ca te cunosti bine; mie nu-mi iese, desi imi place sa cred ca ma cunosc destul de bine... dintr-un anumit unghi - dar e doar unul, deci nu stiu cat ma defineste cu adevarat. 😊
    Intrebarile sunt interesante - la unele am raspuns "instant", la altele am cam stat sa ma gandesc (ceea ce inseamna ca "prefabricam" un raspuns sau nu stiu sigur - si nu stiu nici care dintre aceste doua variante e cea adevarata) 😊
    Hm. N-am nicio deviza - nici nu m-am gandit vreodata la una care sa-mi defineasca actiunile.
    Am recitit la un moment dat lepsele pe care le-am preluat de-a lungul timpului... La unele m-am distrat, pentru ca nu ma recunosteam - m-am schimbat? am raspuns ce voiam sa cred? s.a.m.d. Sunt sigura ca de-as relua azi o leapsa din trecut n-as mai raspunde la fel la multe intrebari. Hm.

    Duminica frumoasa, Suzana draga! Pupici! 😊 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am participat si eu la cateva, nu prea multe, dar de alte facturi, asa ca prea multi termeni de comparatie nu am. Presupun ca primul gand pentru un raspuns este cel adevarat. Cat priveste deviza, m-am surprins singura privind formularea, insa cred ca nu intamplator nu am schimbat nici 'cuvantul anului - simplificare'. De ce as face-o, daca inca nu am ajuns tocmai acolo?
      Nu inteleg de ce te miri? Evoluezi mereu, asta este firesc. Si chiar este posibil sa existe alte raspunsuri peste ani.
      Multumesc si eu, Diana draga! Pupici si o duminica pe placul tau! 😘❤️

      Ștergere
  10. Interesante subiecte alese pentru "leapșă"...felicitări că ai răspuns la toate, sper eu, spontan !
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideile au curs chiar usor, insa m-am mai intrerupt de cateva ori din alte motive. Mi s-a parut interesanta si mie!
      Pupici si numai bine! 😘❤️

      Ștergere
  11. Interesanta aceasta leapsă și mă bucur să te cunosc mai bine prin intermediul ei. Îmi dau seama că ai ajuns la aceste răspunsuri în timp după ce ai acumulat o oarecare experientă de viată. Mă întreb cum ar arta raspunsurile la un astfel de quiz, undeva in tinereșe și cât de diferite ar fi după un anumint număr de ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot spune ce as fi raspuns cu ani in urma la acest gen de intrebari, pentru ca evident am evoluat, insa pe anumite coordonate,
      mai degraba s-au rafinat ideile, nu s-au schimbat structural. Poate o sa scriu cu vreo ocazie!
      Multumesc pentru gand, Niko! O saptamana usoara!❤😙

      Ștergere