duminică, 12 aprilie 2020

Aroma sufletului

Leapsa este primita de la KarmaPolice (Cybershamans)
'Daca sufletul ti-ar mirosi, ce aroma ar avea'?




Cu ceva timp in urma am amintit  despre esenta de zambila, intr-unul din jocuri.
Un joc in care vorbeam despre analogii ascunse printre cuvinte
Nu aveam de unde sa stiu ca peste mai putin de o luna de zile, intr-o noapte,
urma sa se  intample ceva foarte ciudat.
In vis, am simtit mirosul unei zambile.  A fost pentru prima data cand am perceput
asa ceva. O senzatie olfactiva nocturna intr-un moment in care nu aveam prin preajma 
o astfel de floare. De fapt nu aveam prin preajma niciun fel de floare, aromata sau nu.

Sincronicitati,

Vis: parfum de zambila,

Parfum de suflet!


Acum de abia am inteles ideea de atunci. Si acum este bine, dar sper sa invat
a scurta  distantele pana la intelegerile esentiale!



Va urez ca in aceasta zi de Sarbatoare de Florii sau Pascala,
sufletul sa va fie senin, linistit, plin de aroma bucuriei.





22 de comentarii:

  1. Iubesc zambilele si parfumul lor suav! Ai avut chiar o "senzatie olfactiva nocturna" foarte faina!
    Daca as alege o floare ca "parfum de suflet" as alege frezia! In parfumul ei minunat învaluie tare multe amintiri dragi mie!
    Sa ai o duminica a Floriilor cu bucurii si flori multe!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mult freziile si parfumul lor, dar de visat am visat aroma zambilelor... Surprinzator si pentru mine! Si nu pot spune ca a fost o 'alegere'. Pur si simplu asa a fost!
      Multumesc mult, draga mea Ella. Paste fericit, cu bucurii!
      Pupicei! 😘😘😘

      Ștergere
  2. Foarte interesant! :) Nu m-am gandit sa "plasez" o astfel de senzatie olfactiva ca parfum al sufletului. Cu muuulti ani in urma, iarna, noaptea (nu dormeam), am fost sigura ca simt miros de viorele (acele floricele mici si movulii care infloresc la inceput de primavara - specific pentru ca viorele le spun unii altor flori). :) Uitasem intamplarea, oricum - mi-am amintit citind randurile tale.
    Frumos parfum are sufletul tau!
    Multumesc pentru urare, Suzana draga! Sufletul senin sa-ti fie! Sanatate si multe bucurii! Pupici! <3

    P.S. Si imaginile sunt foarte faine! (nu am gasit un program online care sa-mi permita sa ma joc cu pozele).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca acum stii si tu! Si imi place parfumul de viorele. Si cred ca e bine ca ti-ai reamintit de el!
      Programul este cel de care mi-a spus Carmen, phoxo. Se gaseste la liber. Am mai gasit unul, gimp,dar e mult mai complicat si trebuie studiat mai atent. Inca nu e pe agenda.
      Multumesc si eu, draga mea Diana! Sa va fie bine de Sarbatoarea Floriilor si mereu! Pupicei! <3

      Ștergere
    2. Vaaai, Suzna draga! Ti-am multumit pentru urare si pana am terminat de scris am uitat ca sunt Floriile! :) Citind mesajul de la tine (nu-mi place cum suna "comentariu") :) nu mai stiam daca am zis ceva sau ba! Iata-ma aici! Florii luminate!

      Iti multumesc pentru programele de editare foto! Pupici cu drag! <3
      Eu ma "joc" cu pixlr x si acesta nu are - avea ceva pixlr nu mai stiu care, dar nu mai functioneaza de pe PC-ul meu.

      Ștergere
    3. Ha, ha! Cred ca trebuie sa te odihnesti, ca tot suntem cumva 'sechestrati', asa ca poate iti faci timp!
      Multumesc si eu, Diana draga pentru urare. Daca nu ar fi aceste sarbatori ar fi cum ar mai fi, dar asa, este tare straniu!
      Pupici si numai bine! <3

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Imi place cand soarele le lumineaza. Unele au o anumita stralucire!
      Numai bine de Sarbatoarea Floriilor, Laura!

      Ștergere
  4. ...se poate cumpăra și la 50 ml. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O duminica frumoasa, de Florii! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca sufletul mi-ar mirosi ar avea miros de trandafir ! O seara buna,Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunata aroma trandafirilor!
      Multumesc, draga Geta! O Seara de Florii minunata!

      Ștergere
  7. Ce senzaţie interesantă şi minunată ai avut!
    Îmi plac mult zambilele, ai ales tare bine şi cred că e un parfum care se pliază perfect peste un suflet.
    Săptămână frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si totusi nu cred ca am ales nimic constient. A fost o senzatie unica. Poate si de aceea am considerat-o asa!
      Multumesc, draga Potecuta! O saptamana luminoasa sa ai!

      Ștergere
  8. Nici nu credeam ca exista asa ceva! Mi se pare foarte fain ca poti mirosi flori in vis! Mie nu mi s-a intamplat niciodata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci a fost prima data. Si m-a bucurat reamintirea matinala, pentru ca se putea intampla sa uit momentul.
      O zi frumoasa, draga Adriana!

      Ștergere