miercuri, 22 aprilie 2020

Miercurea fara cuvinte (215) -
O zi colorata - A colored day

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte",  gazduit pana acum de catre 
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'My Soul Talks';
pe blogul 'Image-in-ing';

Am ales pentru ziua de azi lucrarile artistei Talida Grunzac. Poate pentru 
ca e mult albastru prin ele sau multa imaginatie, pe panza sau pe perete.

(Sursa 1)










(Sursa 2)

(Sursa 3)

(Sursa 4)

@@@
Un joc cu mult albastru!
@@@
"Chakras info"


@@@

O zi de miercuri in culorile dorite!
Happy WW!



MFC (214)



32 de comentarii:

  1. Am cateva cutii de culori, le tin pe langa mine:)
    Chitul si vopseaua acopera beleaua, iar rasul ascunde tristetea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le cam tin pe la nivelul solului. Nu reusesc sa-mi fac un colt unic! :) Cred ca metoda de a acoperi o belea in felul acesta este o metoda buna, mai ales daca am busit peretele, iar terapia prin ras chiar functioneaza!
      Numai bine, Robert!

      Ștergere
  2. "Atelierul" de lucru are aer curat și canapea moale. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-ai ales bine imaginea! Are un fel de lumina aparte peste acel verde superb!
      Toate cele bune, Catalin!

      Ștergere
    2. Uau! Ce stil ai sa raspunzi!
      Nu stiam ca este atat de lung drumul. Noi l-am facut candva in pas de plimbare si a durat cam doua ore si jumatate.

      Ștergere
  3. Is blue your favourite colour too, Suzana?

    The Chakra piece is so serene and surreal. Exudes love all the way.

    Have a blessed week ahead.
    Much love, light and laughter.

    https://natashamusing.com/2020/04/on-a-lockdown-food-trail-wordless-wednesday-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love blue, together with many other colors. It's impossible to decide generally. I think, it depends on the moment... :)
      And indeed I love that blue mandala. I discovered today the site with it. Interesting info.
      Thank you for the link and thoughts. I am already in!
      Happy WW and "much love, light and laughter."

      Ștergere
  4. Culoarea albastra este tare frumoasa … oriunde!
    Sala de clasa este foarte frumoasa cu acei copaci desenati pe pereti … dar Trista fara copii in ea!
    O zi placuta îti doresc draga mea!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar vor pasi in curand intr-un spatiu transformat si reconfortant! Si de ce sa nu o recunoastem, intr-un spatiu plin, peretii nu se mai vad la poza!😊
      Intr-adevar este frumoasa oriunde aceasta culoare. Si pe cescutele de cafea...
      O zi deosebita, Ella draga! Pupicei😘😘😘

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut alegerea!
      Happy WW, Laura! Numai bine!

      Ștergere
  6. Foarte faine si vesele! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa si trebuie! Sa ne mai bucuram putin!
      Happy WW, Cristi! Numai bine!

      Ștergere
  7. Artista Talida – Elena Grunzac are multa imaginatie, dar si curajie si energie. Nu cred ca e simplu sa pictezi pereti intregi...
    Am aflat in cateva minute cum pot fi inviorate casele si classée!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Usor nu este, dar detaliile sunt mai putin importante. Privirea de ansamblu conteaza. Si artistii care-si exserseaza talentul in felul acesta, cred ca sunt oameni minunati!
      Multumesc, Daurel!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Corectare: casele si clasele.

    (Tare ma incurca redactarea automata...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti fa probleme de acest fel. Mintea gaseste ideea ta in context. Eu nu prea am observat automata! O fi, dar cred ca scriu prea lent sau cine stie.

      Ștergere
  9. A 4-a îmi place în mod deosebit! Foarte frumoase alegerile, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea. Admir pictorii care se desfasoara in mijlocul naturii, sau macar intr-o curte...
      Mie acel tablou mi-a placut cel mai mult. Are o lumina aparte!
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  10. Dupa atata cenusiu,culoarea ne prinde bine.Frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna culorile ridica tonusul! Si este o metoda la
      indemana oricui!
      Multumesc mult! Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  11. Imi plac toate imaginile, dar preferata imi e cea cu tabloul in gradina. :)
    Multumesc pentru urare, Suzana draga! Ziua vesela sa-ti fie! Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imaginea are ceva aparte. Poate tocmai fiind o pictura in mijlocul naturii. O artista tanara si talentata. A fost o intalnire foarte placuta.
      Happy WW, Diana draga! Multumesc si eu pentru urare si ti-o intorc multiplicat! <3

      Ștergere
  12. Superbe lucrări! O adevărată delectare! Felicitări pentru alegeri, mereu ai gusturi alese!

    Happy WW, dragă Suzana!

    PS Am mutat întâmplările povestite de Irina la adresa http://zinnaida3.wordpress.com Scuze pentru inconveniente! Te aștept acolo cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca-ti plac, tu care stii atatea despre pictura si pictori!
      Am corectat linkul. Cel vechi nu mai este.
      Poate in aceasta luna imi fac si eu blogul de care ti-am spus.
      Happy WW, draga Zina! Numai bine!

      Ștergere
  13. Thanks for sharing this interesting art with us at https://image-in-ing.blogspot.com/2020/04/aruba-archived.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad if you liked one of our young artists!
      And thank you for the linking!
      All the best to you!

      Ștergere
  14. The work by Talida Grunzac is really eye catching.

    I love blue, it is so calming in its essence. The chakra art radiates so much peace.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked one of our young artists.
      And the blue color is very special and beautiful.
      Thank you Monika for sharing your thoughts.
      Wishing you everything it's best!

      Ștergere
  15. WOW! These are incredible! The artist is very talented!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed! I liked a lot her paintings. I'm glad you appreciate them too, Veronica!
      All the best! Wishing you beautiful days!

      Ștergere