miercuri, 15 aprilie 2020

Miercurea fara cuvinte (214) -
"Peristeria Elata"

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte"  gazduit pana acum de catre 
Carmen. Schimbarea este cu adevarat singura constanta a realitatii. 
Ca si schimbul nostru de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'My Soul Talks';
pe blogul 'BeThere2day'
pe blogul 'Image-in-ing'; 
  
Am primit pe telefon o imagine deosebita cu o floare numita: Peristeria Elata,
numita si Floarea Sfantului Duh. Pozele urmatoare sunt diferite variante gasite
cu aceasta floare.

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa (inaintea infloririi)
(before blooming)


Sursa

Bine v-am regasit intr-o noua zi de miercuri!
Sa va fie bine si sa va (re)descoperiti propriile frumuseti! 
Happy WW!

@@@@@@@@@






@@@@@@@@@





MFC (213)




40 de comentarii:

  1. Bun si internetul la ceva!:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe subiectele nu foarte complicate, intr-adevar, chiar e bun! :)
      O zi buna si tie, Robert! Multumesc!

      Ștergere
  2. Mesmerising beauties, dear Suzana. Thank you for sharing this, my beautiful friend.

    And that tutorial on painting orchids looks fascinating too. Thank you for sharing.

    Lovely to see you on #WW as always.
    Big love. Take good care. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed, fascinating flower. An amazing creation of the nature.
      I'm glad you open the tutorial. It's quite accurate. Thank you also for the linking.
      Take care too, dear Natasha! All the best in your world!

      Ștergere
  3. Ce forma interesanta are! Inainte de inflorire par a fi acolo trei calugari! :)
    Multumesc, Suzana draga! Sa fie bine si la voi! Pupici! <3
    Happy WW!
    (multumesc si pentru tutoriale) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca asta este deosebit la aceasta floare: cele doua ipostaze inainte si dupa inflorire. Sunt tare deosebite!
      Am avut rabdare cu pensulele... Sa mai pricep si eu cate ceva! :D
      Numai bine, Diana draga! Pupici si Happy WW! <3

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Uneori, la anumite intrebari trebuie sa gasim singuri raspunsurile! :D

      Ștergere
    2. ..."mai este si altcineva in afara de Dumnezeu aici ?" :)

      Ștergere
    3. Important este ceea ce crezi tu!

      Ștergere
  5. In general imi plac orhideele dar nu toate … "Holy Ghost Orchid" nu cred ca sta printre preferate!
    Cattleya orchids si Cycnoches Orchid sunt preferatele mele!
    Sa ai o zi frumoasa, Suzana draga!
    Muah! �� Pupicios! ������

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie toate mi se par fabuloase. Una din perfectiunile naturii.
      Am si eu cateva, dar din pacate le-am mutat si inca nu au reinflorit. Si nici nu stiu cum se numesc, sa stiu la ce sa ma uit...
      O zi minunata si tie, Ella draga! Pupicei! <3

      Ștergere
  6. Dacă e Floarea Sfântului Duh înseamnă că parfumul ei îi încântă pe cei ajunși în Rai. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu? Oare o fi parfumata? Oricum, geometria anterior infloririi chiar mi s-a parut interesanta!
      Multumesc pentru vizita si bine ai venit in joc!
      Happy WW si numai bine, Roxi!

      Ștergere
  7. Superba floare! Acum am aflat despre ea... Super! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar eu cand am primit-o. Mi s-a parut aparte, asa ca am transformat-o in subiect de MFC! :D
      Multumesc, Cristi! Happy WW si numai bine!

      Ștergere
  8. Orhideele sunt uimitoare prin varietatea lor, care incită imaginația mai mult decât oricare alte flori. Felicitări pentru alegeri, dragă Suzana!

    Happy WW și sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt incredibil de multe si frumoase! Am constatat insa ca nu le pot pune impreuna cu alte flori.
      Multumesc, draga Zina! Happy WW si numai bine!

      Ștergere
  9. Interesante forme și foarte frumoase. Dar înainte de înflorire e spectaculoasă. Parcă e o femeie ținând în brațe un copil.
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este o imagine la fel de plauzibila ca cea legata de rugaciune. Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW! Toate cele bune!

      Ștergere
  10. Am mai intalnit-o,dar nu stiam cum se numeste.Numai bine de Pastele acesta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am mai intalnit-o, nici macar pe calculator.
      Mi s-a parut cu adevarat aparte.
      Multumesc mult si Happy WW! La fel si voua!

      Ștergere
  11. Nu mă prea pricep să cunosc florile, însă mă bucur foarte mult de frumusețea, diversificarea și aromele parfumate cu care sunt înzestrate frumoasele flori 🤗
    Happy WW, Suzana!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei care le cunosc cu adevarat sunt fericiti. Noi doar de bucuram de frumusetea lor!
      Multumesc, Stef! Happy WW si numai bine!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Masha!
      Am intrat putin in casuta ta si am facut ochii mari!
      Cu permisiunea ta o sa mai explorez!
      Happy Azi si numai bine la tine!

      Ștergere
  13. 👏👏👏 Gracias por estas maravillas y por alegrar el día lluvioso y gris. Mucha belleza Suzana.
    Cuídate amiga.
    Desde casa te mando este abrazo 🙅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There are a lot of things I know nothing about and when I discover some bits, I am really grateful. You have no idea how much!
      Thank you, Laura! Stay safe and be well!
      "Desde casa te mando este abrazo 🙅" ...

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Floarea este intr-adevar speciala, dar mi-au placut si schitele!
      Numai bine, draga Laura! Happy Azi!

      Ștergere
  15. Thank you for sharing this fabulous flower, dear Suzana! Loved the tutorial on painting Orchids! I grew up in a hill town that was famous for 3000 varieties of Orchids. We often used to walk up the mountains for collecting them and if we found some of the rare varieties, we'd often call ourselves lucky. Nobody had cellphones then and we never took pictures. Your post brought back some cherished memories for me.
    So glad to have you join us this week, Suzana. Stay safe and take care, dear friend.
    Happy #ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3000 varieties? I have a lot to dig... :)
      I am really glad you found important memories, cherished ones in these images. The world of Orchids is quite fabulous and I know almost nothing about them. Except there are beautiful and generate a sort of special inspiration, different from other natural beauties.
      Thank you, dear friend for your words! Happy Today! Stay safe and be well!

      Ștergere
  16. Gorgeous images - truly lovely. I'm so glad you shared them with us at https://image-in-ing.blogspot.com/2020/04/more-from-archives-duke-chapel.html
    Stay well!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you a lot for the visit and lovely comment.
      And also for the linking! I'm glad I found you in this game. Wishing you all the best! Be safe!

      Ștergere
  17. Prima imagine imi aminteste de o pagina de facebook care mie imi place foarte mult: https://www.facebook.com/Botanicoerbarioarte/
    Este destul de faimoasa floarea asta. Mai ales varianta cu pasarea. Initial eu am crezut ca este trucata imaginea! Seara faina Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa explorez si eu linkul. M-ai facut curioasa. Stilul acela de a desena chiar imi place.
      Cand am primit-o am fost un pic nedumerita, dar mai apoi m-am delectat!
      Multumesc, draga Adriana! Numai bine!

      Ștergere
  18. Ce frumuseți deosebite! Adevărate bijuterii din lumea florilor.
    Mulțumesc mult pentru filmul cu întreținerea acestor flori. Nu știu cum fac, dar la mine nu țin mult aceste flori. Sunt curios să mă lămuresc dacă greșesc ceva în întreținerea lor.
    Toate cele bune, dragă Suzana, multă sănătate și Sărbători cu bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand le-am replantat, nu au mai inflorit. Asa ca incerc sa descopar niste modalitati pentru ca sa faca iar flori. Eu le am de ani buni si chiar daca nu faceam mare lucru, tot infloreau. Acum si-au luat o pauza cam lunga... :(
      Daca mai gasesc ceva interesant, mai postez!
      Oricum cred ca sunt niste flori foarte speciale si imi plac mult de tot!
      Numai, draga Alex! Sarbatori Pascale pline de bucurie si voua!

      Ștergere
  19. WOW! Fascinating! Especially the ones that look like doves in flight!

    Happy Saturday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed fascinating after blooming, but look special also before.
      Thank you, Veronica! Wishing you all the best and much joy!

      Ștergere