sâmbătă, 18 aprilie 2020

Bucuriile tacute ale Sarbatorii Pascale !

Mi-am spus ca imaginile pot sugera mai mult decat niste simple cuvinte.
Mai ales ca ele, cuvintele, au vrut sa se astearna intr-un fel si  eu nu reusesc
sa le inteleg firul. Sau logica.  Asa ca si ele si eu incercam cumva sa pricepem
ce se intampla.


Si pentru ca nu stiu cat va dura aceasta situatie, am creat cateva efecte albastre.
Asa, intr-o mica pauza. Am vrut sa gasesc o carare interesanta despre vibratia
culorilor, dar sunt atatea idei, ca nu m-am decis. Poate cu alte ocazii!


Imi place sa descopar printre floricelele de liliac pe cele cu cinci petale si uneori 
le gasesc.  Nu sunt ca trifoiul cu patru petale, dar ma bucura chiar mai mult.


Lumina ne inconjoara mereu, dar sa nu o uitam pe cea din noi, pe care mereu
o (re)descoperim in vremuri ciudate. Merita sa credem mai mult in ea, mai ales 
cand se vad nori pe cerul mintii noastre.


Un mic simbol traditional catre voi, oferit virtual:  

 

Sarbatorile Pascale sa va invaluie in
magia lor, de care sa va bucurati plini
de senin. Sa va fie bine alaturi de cei dragi!









22 de comentarii:

  1. Ce rezistă mai mult ? Un ou vopsit sau liliacul înflorit ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmm... Cred ca liliacul, daca il pastrez presat!
      Daca nu, nu! :D

      Ștergere
  2. In linistea acestei sarbatori natura se reface si poate ca si sufletele noastre se curata de uratenie si rautate!
    Iti doresc un Paste fericit! Cu drag!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu puteam sa-mi imaginez aceasta Sarbatoare ca fiind atat de linistita. Dar uneori viata ne rezerva surprize si ne pune la incercare!
      Multumesc mult, draga Ella, pentru urari! Numai bine si la voi!
      "Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘"

      Ștergere
  3. Sarbatori frumoase, cu liniste si bucurie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare, Laura!
      Sarbatori cu zambet si liniste si la voi!

      Ștergere
  4. Faineee! Sarbatori linistite cu bine, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc, Cristi! Sarbatori Pascale cu bucurii si voua!
      Si descoperiri muzicale de exceptie, sa ne bucuram si noi!

      Ștergere
  5. A înflorit liliacul la voi, ce frumos!
    Am și eu unul alb în fața blocului, dar e abia îmbobocit. Mai am puțin de așteptat. Și eu am obiceiul să caut "norocei" printre flori. 😊
    Să-ți fie sărbătorile luminate, cu bucurii, Suzana dragă!
    Hristos a Înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florile sunt luate din piata, asa ca nu am vazut altceva, din pacate. A fost insa relativ cald si cred ca pomii au inflorit prin parcuri. Daca tot nu pot cauta trifoi, s-a oferit liliacul! :)
      Multumesc, draga Dana!
      Adevarat a inviat! Sarbatori Pascale cu bucurii! Imbratisari! <3

      Ștergere
  6. Hristos a inviat!

    Multumesc, Suzana draga! E frumos la voi! E liniste si e senin!
    Sanatate, liniste si senin iti doresc! :) Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!

      Diana, asa mi-am propus, sa caut si sa dau mai departe, ce poate fi util. Linistea si seninul in vremuri tulburi sunt importante. Ideea este ca in preajma noastra sunt de toate: si bune si rele. Incerc sa le aleg doar pe primele! :)
      Sanatate, liniste si senin, in lumea ta! Pupici! <3

      Ștergere
  7. Cristos a inviat! Liliacul imi place si mie. Cind eram copil cautam si eu florile cu cinci petale.Mi-a placut tare mult poza cu ouale rosii!Pentru anul viitor trebuie sa ma mobilizez sa-mi achizitionez un iepuras sau poate imi fac eu unul handmade. Suzana,sa ai o zi frumoasa si linistita de Paste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      Atat de rar le-am gasit atunci cand am cumparat flori... Poate de aceea le compar cu trifoiul cu patru foi pe care il gasesc si mai rar. Nici nu mai stiu de cati ani am iepurasul. Il pun pe platou dupa ce fac ouale. L-am mai pus pe blog in ocazii similare. Mi se pare simpatic, parca prezideaza masa! :)
      Multumesc, draga Geta! Sarbatori Pascale pline de liniste si bucuria descoperirilor! Pupici! <3

      Ștergere
  8. Zile Pascale senine, cu sufletul plin de pace și lumină, cu belșug și bucurie în casă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru urari! Le intorc multiplicat!
      Paste fericit cu bucurii!
      ෴❤️෴

      Ștergere
  9. Sarbatori cu bucurii si speranta!

    Pentre mine e o surpriza liliacul cu cinci petale; le voi spune fiicelor si sotiei sa fie caute "noroace"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Daurel! Speranta este pretioasa, mai ales acum!
      Si sa nu se astepte sa gaseasca prea repede floricelele... Dar in mod cert exista, pentru ca le-am vazut! :)Le poti vedea si in imagine...
      Paste fericit!

      Ștergere
  10. Și eu am un liliac alb, frumos. 😊
    Însă minunatele flori din oraș și lalelele, doar anul viitor le voi putea fave vizite, că aceste restricții nu ne permit să ne mai bucurăm de frumos..

    Superbe florile din imaginile tale 🤗
    Numai bibe, Suzana, și un weekend superb îți doresc.!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un liliac alb am vazut foarte rar. Sa te bucuri de privelistea lui, pana vei putea vizita alte locuri. Sper totusi sa nu dureze prea mult.
      Multumesc mult, Stef! Numai bine si un final de saptamana placut!

      Ștergere