joi, 16 aprilie 2020

Duzina de cuvinte (243) -
O esarfa si o colectie de "c"-uri

Cuvintele duzinii:
ceas, ceaslov, calendar, criteriu, camp, canepa, curba, cariera, camasa, chit, chip, camera.
Tema jocului: 'Esarfa'.


La ceas de zi, chit ca este dimineata sau seara, cu nici un chip nu are sens sa ma 
mai uit pe calendar. La ce-ar folosi?  Sa-mi programez o excursie intre camera
si balcon? O abordare dupa un alt criteriu se cam impune in aceasta perioada
ciudata a unui an cu doua cifre de doi si doua cifre de zero. Poate daca 
studiam candva vreun ceaslov de numerologie, cine stie ce idei ar fi rasarit
avand o astfel de cariera...Dar acum, ca sa o iau pe o astfel de curba nu stiu 
cat mi-ar fi de util...la giumbuslucuri.  Revenind la alte abordari, ma pot gandi 
ca imaginatia este musai a fi amplificata sau eventual resetata pentru a putea 
calatori  prin 'online-ul nostru mental' . Habar nu am daca exista acest concept, 
dar suna chiar mai interesant decat un 'camp de canepa', care a devenit mic,
mic, desi a fost la un moment dat mare, mare!  
Si tot incercand sa descopar o camasa deosebita pentru a inchide bucla cuvintelor, 
am gasit doua carari interesant si creativ colorate si care poate o sa va placa:
un site de Artizanat traditional romanesc si Muzeul textilelor (din Baita - Hunedoara).
Nu am stiut pana acum ca exista o 'ambasada internationala a textilelor'  pe 
meleagurile noastre!




Despre esarfa albastra parca nu v-am povestit pana acum, dar este legata de
experimentul numarul 2 din cartea de mai sus. Dar aceasta este o poveste mai
complicata...!  



 







Tabele lui Eddie si povestile lor.


Un amalgam de "a"-uri  (Duzina 208)
Un amalgam de "p"-uri  (Duzina 138)

14 comentarii:

  1. Foarte interesantă împletirea de cuvinte!
    Excursiile de care ai amintit au devenit foarte apreciate :D
    Paşte fericit, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca merita sa le exersam oricum. Cate calatorii facem in mod normal intr-un an?
      Multumesc, draga Potecuta!
      Sarbatori Pascale cu bucurii!

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult acea esarfa albastra!
    Multumesc pentru linkuri!
    O zi placuta draga mea!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt spatii exceptional de explorat. Mie asa mi s-au parut.
      Si imi pare bine ca le-ai explorat putin.
      Numai bine si la voi! Un final de saptamana cu alte bucurii in micul vostru paradis.
      Pupicei!😘😘😘

      Ștergere
  3. Eșarfa știe să zboare sau levitează ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sa-ti raspund la intrebare. Sper doar ca cine a cumparat-o a citit ce scria langa ea! :)

      Ștergere
  4. Mentalul e chiar mai complicat decat online-ul... incerc un joc de cuvinte... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate te gandesti sa incerci, candva!
      Chiar este mai complicat, dar iti dai seama cand ar fuziona cele doua idei cum ar fi!
      Numai bine, Cristi! Sarbatori Pascale linistite!

      Ștergere
  5. Ai reusit - din nou! - sa deschizi carari noi cu cele 12 cuvinte! :)
    :))) Abia acum, citind "colectie de c-uri" mi-am data seama ca toate cuvintele incep cu litera "c"! :)) Mi s-a parut ceva "ciudat" la ele, dar nu m-am prins!
    Imi place cum ai "metamorfozat" crinul.
    Pastele cu bucurie sa va fie, Suzana draga! Senin in suflet! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tot am gasit cararile, s-au dorit imprastiate!
      Au mai fost doua postari dedicate unei litere. Le-am adaugat, asa, pentru colectie! Crinul se deschide vertiginos. O sa mai postez poze cu el.
      Iar efectele..., chiar nu ma pot abtine! :)
      Multumesc mult, draga Diana! Va fi o Sarbatoare Pascala de neuitat! Sa va fie cu mult senin si voua! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Interesantă abordarea Suzana...și mi-a plăcut expresia online-ul mental...da cred că se poate spune așa la starea în care ești prezent în viața ta, cu mintea la ceea ce faci.
    Sărbători liniștite îți doresc 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adi pentru ganduri!
      Paste fericit cu liniste si bucurii!
      Mai ai blogul vechi? Nu am mai reusit sa-l vad. Iar linkul din comentariu arata foarte... diferit.
      Numai bine sa fie la voi!

      Ștergere