marți, 7 aprilie 2020

Miercurea fara cuvinte (213) -
Culoarea imaginatiei
The color of imagination

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte"  gazduit pana acum de catre 
Carmen. Schimbarea este cu adevarat singura constanta a realitatii. 
Ii multumesc lui Carmen pentru tot frumosul acestui schimb de idei si culori 
pe care l-a gazduit in felul ei special.
Sper ca ne vom mai revedea totusi pe cararile virtuale!

Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'My Soul Talks';
pe blogul 'BeThere2day'
pe blogul 'My Corner of the World'.

Am ales pentru ziua de azi creatiile digitale ale autoarei Anna McNaught,
noile povesti ale zilei de miercuri!

(Sursa imaginilor)
















O zi de miercuri cu bucurii! Sa va fie bine!
Happy WW!

@@@@@@@@@



Inca nu am verificat, dar mi s-a parut interesant si util! 


@@@@@@@@@




MFC (212)



38 de comentarii:

  1. Merci de share, ajuta imaginatia, il stiam doar pe cel cu elefantul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Robert! Nu-mi aduc aminte sa le mai fi vazut pe acestea. Deosebite si cu mult... albastru, adica o placere!
      Numai bine sa fie la tine! O zi faina!

      Ștergere
  2. Interesante creatii. Mi-a placut mult cea cu fata invelita de spuma marii.
    Interesant si filmuletul cu super glue si bicarbonat!
    O zi buna Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza aceea este chiar deosebita!
      Dar filmuletul m-a lasat masca. Urmatorul este cu o reparatie a unei roti din lemn, foarte interesanta. O solutie de avarie sau nu numai! :)
      Multumesc, draga Geta! O zi buna si tie!

      Ștergere
  3. Sunt superbe toate-toate! Nu pot alege, oricât aş vrea.
    Să ai o zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am spus si eu, inca mai am de privit...
      Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW! Toate cele bune!

      Ștergere
  4. In lumea fanteziei totul e posibil! In fotografiile alese de tine e superb! :)
    Imi plac ideile de fotografiat, si cele cu "lipituri". :)
    Multumesc, Suzana draga! Zi frumoasa iti doresc! Bine si tu sa fii!
    Happy WW! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cate mai sunt pe linkul ei! Tare frumoase si fanteziste!
      Cat priveste lipiturile, chiar vreau sa incerc. Cel putin un plastic nu prea poti sa-l lipesti bine pe muchie. Asta ar putea fi o solutie interesanta! :)
      Si eu iti multumesc, Diana draga! Happy WW! Pupici si numai bine! <3

      Ștergere
  5. Mereu asemenea imagini imi amintesc de filmele SF! Super! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident! Mi-ar placea sa le vad si pe vreo coperta de carte SF.
      Multumesc, Cristi! Happy WW! Numai bine!

      Ștergere
  6. Superbe fotografii, dar cea cu urecheatul ăla de elefant mi-a răpit inima!
    Mulțumesc pentru delectare!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un urecheat urias si niste fluturi gingasi! Ce poate fi mai deosebit? Nici nu ma mira ca ti-a placut!
      Multumesc si eu draga Zina!
      Happy WW si numai bine!

      Ștergere
  7. Sunt imagini inspirate!
    Happy WW!

    P.s. Interesant clipul cu praful de copt. Voi incerca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce simplu ar fi ca sa se deruleze lucrurile asa, ca in poza a treia...!
      Multumesc, Daurel! Si eu voi incerca. Sunt tare curioasa cum se vor derula evenimentele... :D
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Cea cu patura din valuri mi se pare foarte reusita si cea cu tabloul care seamana cu cel pictat de Van Gogh imi place tare mult. Ca artist, trebuie sa ai imaginatie sa vii cu chestii care nu s-au mai facut pana acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imaginea cu pictura lui Van Gogh este o idee foarte reusita si imi place cand se gandesc astfel de combinatii!
      Multumesc mult, draga Adriana!
      Toate cele bune la voi!

      Ștergere
  9. Stunning! But my favourite is the Vincent Van Gogh one, but naturally, as Im such a huge fan.

    What a lovely post, my dearest Suzana.

    Missing Carmen. Is everything alright with her?
    Take good care, beautiful one.
    <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad I discovered also an image related to this great painter. A beautiful combination!
      I understood that she is OK. For the moment, Zina is the new host of the game.
      Thank you, dear Natasha! Be safe!

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Thank you! I'm glad you liked them!
      All the best, Monika! Be safe!

      Ștergere
  11. Beautiful photography! Loved them all as they are all so unique! So glad you shared them and happy to see you join us this week, Suzana.
    Hope you are taking good care of yourself and are staying safe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Esha for your kind thoughts.
      I love this kind of images, full of surprising ideas!
      Wishing you all the best! Take care my friend!

      Ștergere
  12. Colores que alegran el día. Te deseo Buena Pascua.
    Cuídate.Suzana.
    Desde casa te mando este abrazo 🙅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Laura! The same to you. For us, the Easter is the next week!
      Wishing you a Happy Easter with your family!
      Be well and safe!
      Un abrazo!

      Ștergere
  13. What fascinating pieces of artwork!

    I'm delighted to read your post at 'My Corner of the World' this week! Thanks for linking up!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, fascinating indeed! A lot of imagination!
      Thank you, Betty for the comment and linking.
      Be well!

      Ștergere
  14. WOW! Stunning photos!

    Have a great weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And you will find much more in the link. Very beautiful images.
      Thank you, Veronica! Be well! Have a great weekend!

      Ștergere