vineri, 3 aprilie 2020

Jurnalul unui Acum (5) -
De la soare la cafea, prin... balcon

Hei! Sper ca sunteti bine cu totii! Va trimit o poza solara si matinala, poate
va inspira! Este adevarat ca se vad si niste nori, dar au disparut pe masura 
ce soarele se inalta...!


Pasari fotografiate cand m-am prelins spre piata. Nu stiu cum s-a ajuns la ideea
acelui spatiu, dedicat intr-un fel lor. Aici oamenii arunca seminte pentru a le hrani.


Urmeaza putin gradinarit in balcon:
Intr-un fel de ghiveci 'triptic' am plantat floricelele aduse din piata de jumatatea mea. 
Sunt de fapt rasaduri pentru curte, dar si ce daca? Sunt curioasa cat se vor pastra
sau daca vor supravietui iernii viitoare!


Nu stiu ce sanse are acest anthurium micut, dar sper ca acum ii este mai bine intr-un 
ghiveci mai marisor.  Si poate Adriana, experta noastra in floricele, sa ma indrume putin.


Ceea ce vedeti este un colt care nu e aranjat pentru poze. Pur si simplu asa este el! 😅
Scoici, pietre si plante. Departe de a fi idealul pe planeta-balcon!  Pur si simplu inca
nu stiu cum sa-l amenajez mai 'logic'...


Iar aici nu este Boredpanda!
Doar un platou pentru mic dejun, prezentat de acasa pentru o tema scolara, 
de catre nepotica noastra.
Am inteles ca a fost apreciat la justa valoare. Evident, vizual! 
Cred ca merita sa va relaxati si voi in felul acesta...


Imaginea urmatoare am primit-o pe telefon, dar nu ii stiu sursa. Doar ca este minunata!
Si mi-a adus aminte ca inca nu am creat un spatiu convenabil pentru mica mea
colectie de cristale, ca iarasi nu stiu cum si unde... 😅
Dar nu ma panichez, ca tot am citit ceva interesant la Daurel, despre acest subiect!


Poate nu este cea mai inspirata imagine de prezentat, mai ales ca este usor blurata. 
Dar nu pot sti daca se va mai repeta. Este pentru prima data cand in spuma
cafelei s-a format un fel de infinit... Nu am rezistat tentatiei sa o imortalizez!
 


Si putina muzica deosebita...





Numai bine sa fie in lumea voastra!








Jurnalul unui Acum (4)

31 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daaa! Este minunat! Si destul de bine proportionat, tinand cont ca totul este plantat pe o farfurie!
      Multumesc, Laura! Un weekend linistit!

      Ștergere
    2. Multumesc! Weekend linistit!

      Ștergere
  2. Deci, timpul tău curge liniștit printre îndeletnicirile domestice pline de flori și cristale. Platoul fotografiat de tine denotă imaginație și îndemânare. Parcă ți-e și milă să strici decorul.
    Muzica e oricand binevenită.
    Sa fii bine alături de cei dragi ție!
    Weekend cu doar și bucurii să Ai, dragă Suzana! 😊🌹🍀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai corect spus este ca selectez ceea ce este linistit si domol!
      Dar chiar putin gradinarit a fost minunat. Din pacate toate micile magazine cu ghivece sunt inchise si m-am pliat pe ce aveam. Pentru anthurium nu cred ca a fost solutia buna, dar macar are mai mult pamant.:)
      Multumesc, draga Dana! Numai bine si voua acum si mereu! 😊🌹🍀

      Ștergere
  3. Florilor le sunt necesare mai puține semințe. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat asta la busuioc! :)
      ... Dar pasarile au nevoie de mai multe seminte! :)
      Weekend placut!

      Ștergere
  4. O panseluta so doi Banutei sau Bellis! Foarte deschise culorile! Daca o sa le tii in balcon deschis poate rezista dar in balcon inchis nu cred. Cele doua sunt plante de exterior si nu le prea place in interior. Despre floare flamingo nu stiu ce sa iti spun. Se pare ca nu i place soarele direct, curentii de aer si temperaturile joase. Este o planta iubitoare de cladura. E bun ghiveciul in care ai pus-o pentru ca le plac ghivecele largi, nu foarte inalte. Are nevoie de destul de multa apa dar nu ii place apa in exces. Al tau mi se pare ca arata foate bine si e si inflorit! Sau acum l-ai cumparat?
    Simpatic si ghiveciul trio! De la Lidl?
    Foarte tare farfuria perisaj, cred ca a luat destul de mult aranjarea ei si taierea formelor!
    Sa speram ca infinitul tau nu inseamna ca vom sta la infinit acasa! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 'Flamingo' si ghiveciul trio sunt de la Lidl, intr-adevar. Am cumparat floarea la inceputul lui martie. Ghivecelul era pus intr-un alt vas inimioara!
      Coltul ala e prea insorit. O urmaresc. Probabil ca va trebui sa-i schimb locul. Din pacate prea multe optiuni nu am.
      Sincer nu stiu cat a durat. Dar imi place ca a avut rabdare!
      Numai la asta nu ma gandisem... M-a amuzat forma inedita in spuma si atat. Nu ma hazardez atat de departe cu simbolurile de acest fel! 😊
      Multumesc pentru info, draga Adriana!
      Numai bine si un weekend cu mult spor in gradina!

      Ștergere
    2. Cucu, am ajuns si eu in lumea ta fascinanta! Doamne, ce talentata esti! Draga mea, nu stiu daca voi putea sa postez... la mine de ex. nu pot sa raspund la comentarii! Asa ca, scuze pt ca nu am facut-o!
      Incerc sa vad ce trebuie sa remesiez!
      Sa-ti fie bine,si... multumesc pentru comentarii!
      te imbratisez!

      Ștergere
    3. Si mie mi s-a intamplat sa nu pot raspunde la comentarii, dar subiectul s-a remediat de la sine. Se mai intampla! Oricum, multumesc ca ai poposit pe aici, tocmai intr-o fila cu floricele!
      Si nu mai multumi pentru asa ceva. Cand pot, scriu si eu cate ceva. Nu chiar atat de mult pe cat mi-as dori!
      Imbratisari si zile linistite si senine, draga Cita!

      Ștergere
  5. Toate imaginile sunt frumoase, dar platoul cu micul dejun e si delicios desigur! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma tenteaza sa incerc si eu! Frumos si comestibil, un inceput de zi perfect!
      Numai bine, Cristi! Multumesc mult!

      Ștergere
  6. Preciosas tus flores Suzana. La cuarta foto es un Anthurium lo he tenido 8 años y llego al techo. Se empezó a secar y le saqué un brote. Buen fin de semana.
    Cuídate.
    Desde casa te mando este abrazo 🙅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. So high? Incredible! I love them and I hope they stay with me for a long time! :)
      Hugs from home, dear Laura! Thank you!

      Ștergere
  7. Peisajul migalit de nepotica e delicios! :) Inteleg ca mosteneste firea de artist?
    Ce frumos e balconul vostru! Imi place mult si coltul cu scoici! <3 Al nostru balcon a ajuns depozit (sunt motive, dar nu si scuze) :) Imi tot propun sa il aranjez cumva dar... nu stiu cand! Nu, acum nu e un moment bun! :)))
    Foarte fain simbolul infinitului in cafea! Multe forme am vazut in spuma cafelei, dar niciodata acest semn.
    Pe la inceputul anilor 1990 m-a fascinat sa citesc despre cristale, dar nu m-am gandit sa-mi cumpar vreunul... Habar n-am de ce, pentru ca au culori si forme superbe! Le gasesti tu un loc (sau... iti vor indica ele locul pe care si-l doresc).
    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga! Spor in tot ce faci! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar prin transfer mental:) Recunosc insa ca incerc sa-i inoculez cate ceva! Oricum cred ca eu am fost cea care i-a dat prima data o pensula si i-am aratat cum se inmoaie in culoare. Si balconul nostru este cam aglomerat. Nu am pozat zona cealalta... Cum ziceam, pentru o amenajare logica mai trebuie gauriti peretii si mai am de negociat la acest subiect! 😅
      Am ceva cristale, multe sunt din colectia care a aparut la noi, dar chiar inca nu stiu cum sa le pun. Cred ca ai dreptate, poate imi vor sufera ele ceva!
      Multumesc, draga mea si un weekend placut! Pupici!

      Ștergere
  8. Ca sa vezi! Ce uituca sunt! Sau doar zapacita! (ieri am fost convinsa ca e sambata!!) :)) Am uitat de rasarit! L-am "tinut" pentru mai tarziu si... Deh, varsta! Sau vremurile. L-ai surprins pe domnul Soare intr-un moment cand ne facea cu ochiul! :)
    Dimineata, intre 5 fara zece - 5 si zece, se aude prima pasare care se trezeste pe aici - e una care face ceva de genul "tiuuu-tiuuu" foarte tare (e undeva pe aproape dar nu am reusit sa o vad (e prea intuneric la acea ora). Cred ca sunt 3 saptamani de cand nu am mai auzit pescarusii - si-i auzeam mai toata ziua, dar mai ales dimineata si seara. Nici ciorile nu le-am mai auzit, si nici nu le-am mai vazut; cotofenele nu mai apar de cateva zile... Mai veneau in tei cateva mierle, dar de cateva zile nimic... Nu stiu ce se intampla... Mi se pare ciudat.

    Imi place si "parcul porumbeilor" - ma bucur ca au un loc al lor. :)

    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu intotdeauna ma potrivesc sa-l vad. Dar cand sunt si putini nori, se vede altfel. Si nu iese ca in realitate, dar ideea principala apare totusi.Eu cred ca am auzit rar pasari, desi copacii nu sunt departe. Sau or fi si nu m-am prins eu. Oricum sigur langa bucatarie sunt niste gugustiuci, dar nu pot sa-i vad, doar aud prin peretele balconului. Cred ca au un spatiu unde si-au facut cuib. Pescarusii sunt departe de mine, pe lac sau pe Dambovita!
      Si mie imi place 'parcul' lor. Nu stiu cum s-a nascut ideea cand au refacut spatiul verde, dar mi-a placut tare mult. Sunt mereu acolo.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si o dumnica senina! <3

      Ștergere
  9. Sunt tare, tare frumoase toate! Îmi place mult colţişorul tău din balcon, e oaza de verde şi de un strop de mare care îţi poate face ziua mai frumoasă.
    Şi platoul ăla e deosebit, chiar ar putea concura oricând cu ce-am mai prezenat şi eu pe la miercurea fără cuvinte. Bravo ei, e talentată! ;)
    O zi frumoasă îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a parut tare bine cand i-am vazut creatia, ca si ideea de la scoala. Mai aparte!Coltisorul ala este cel mai solar si nu e chiar bun pentru flori. Las acolo in principiu busuiocul. Acum sa vad cum le mai zapacesc ca sa nu se 'coaca'! 😅
      Dar intr-adevar baza este stropul de mare...
      Multumesc, draga Potecuta! O duminica senina! <3

      Ștergere
  10. Superbe toate.! Și acel spațiu, devenit spațiu pentru hranit porumbeii mi sa părut interesant..
    Și muzica mi-a placut și tot !
    Un weekend superb îți doresc, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Stef! Daaa, chiar este interesant. A fost o idee deosebita si bravo celui care a gandit-o.
      Imi pare bine ca ai ascultat ceva din muzica, eu nu mai auzisem melodiile lui cam de multisor. Un compozitor deosebit.
      Numai bine si o duminica frumoasa!

      Ștergere
  11. Imi place tare mult aranjamentul nepoatei tale … foarte creative!
    Știai că Anthurium purifica si aerul? Anturiumul nu consumă multă apă, dar trebuie ca solul sa fie continuu ușor umed. Vara, planta de interioar trebuie udata mai des.
    Pune Anthuriumul într-o zona luminoasa, dar fara soare direct.
    Prea mult solare va duce la îngalbenirea frunzelor iar prea putin solare va face florile verzi sau nu va face deloc flori.
    Locația cea mai ideală este pervazul unei ferestre orientate spre nord. Succses! Eu nu prea am avut noroc cu aceasta planta … cred ca nu am iubit-o prea mult! Sorry!
    Un weekend placut, Suzana draga!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut cu adevarat minunat si evident delicios! 😅
      Nu stiam, e clar ca trebuie sa-l aduc in interior, dupa cum spui si tu. Acolo este prea mult soare. Am cumparat plantuta de la Lidl, prin preajma lui 8 martie. Era intr-o ceramica sub forma de inimioara roz! 😅 Este pentru prima data cand cumpar asa ceva. Mai studiez locatii posibile. Oricum, este micuta, dar nu stiu daca e model pitic sau se face mare. O sa vad.
      Multumesc mult, draga Ella! O duminica placuta si voua! Numai bine! <3 "Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘"

      Ștergere
  12. Am si eu un ghivecel cu Banutei roz, le pun multa apa caci altfel se ofilesc si ii tin in balcon dar au mereu un geam deschis in dreptul lor. Cind se incalzeste vremea o sa ii scot pe suportul de flori.Superb platoul pentru micul dejun, chiar m-am relaxat privindu-l ! O zi buna,Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt iarasi floricele pe care nu le-am mai avut. Sper sa se descurce cu mine!😅 Arata asa de simpatic. Imi plac mult.
      Platoul... l-am devorat din priviri! Imi place ca incepe imaginatia sa castige teren si asta e un lucru bun!
      Multumesc, draga Geta! O duminica minunata!

      Ștergere
  13. Foarte poetic..ti.am lăsat o leapsa la mine, daca vrei sa participi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si gand! Leapsa este chiar interesanta! Ma voi gandi!
      Numai bine si zile frumoase!

      Ștergere
  14. Nu stiam de unde imi vin vizitatori in plus fata de medie. Vor fi crezut ca stiu cum se pot expune cristalele. Nu stiu, desi am cateva flori de mină pline de praf...
    Sănătate, inspiratie si bucurii alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, poate iti vine vreo idee. Dupa cum si eu cand o voi avea, v-o impartasesc! Ca doar sunt atatea povesti despre utilizarea lor! :)
      Multumesc, Daurel pentru gandul bun!
      La fel si tie, spor la tot si sa ne reauzim cu bucurii!

      Ștergere