sâmbătă, 28 martie 2020

Jurnalul unui Acum (4) -
A venit randul ierbarului!



  
Retinusem ideea dintr-un filmulet: mai multe placi de traforaj,  prinse
cu patru suruburi. Am pus intre ele toate servetelele cu frunze si flori uscate,
ca le tot miscam de ici-colo si mi-era ca le fac praf si pulbere.


Sunt pentru moment cinci placi, dar cred ca mai este loc pentru vreo trei!
Dar  totusi nu mi-am propus sa le cresc numarul, pentru ca vreau sa 
imortalizez colectia intr-un decor floral. 
Pe placile exterioare am lipit un autocolant. A fost solutia cea mai rapida
de protectie. 
 

In imaginea anterioara este  zona de 'parcare' a ierbarului...! 😅
Chiar daca nu este cine stie ce filozofie, a asteptat cam mult sa devina
functional... I-am cerut scuze ca l-am tot lasat de izbeliste!
Iar el a avut decenta sa nu-mi raspunda!  😅😅😅
Dar m-a inspirat in felul lui!





@@@@@@@@@




@@@@@@@@@



Un final de saptamana cu activitati deosebite!



Jurnalul unui Acum (3)



8 comentarii:

  1. Faina de tot ideea acestui gen de ierbar! :) Cu vreo... nu mai stiu cati (dar multi) ani in urma am dat peste ierbarul pe care l-am facut pentru scoala (in generala); frunzele si florile erau surprinzator de bine pastrate! N-am idee daca l-am mai pastrat, dar o sa-l caut.
    Imi place mult de tot modelul autocolantului - in prima foto "vad" un cap de tigru, stilizat, doar ca poza e "pusa invers" = de-ai fi fotografiat din partea cealalta ierbarul s-ar fi vazut ochii (acum sunt in partea de jos) si o nara - care-i in partea de sus acum. Mamaaaa! Ce explicatie. :)) Oricum, eu vad acolo un cap de tigru alb! :)

    Spor in tot ce vrei sa faci, Suzana draga! Esti o harnicuta!
    Noapte buna, zi frumoasa! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu-mi aduc aminte sa fi avut asa ceva la scoala, chiar daca mai presam plante. Da, si mie mi-a placut. Am cateva modele pentru diverse necesitati, dar unele cred ca sunt mai mult bune pentru felicitari! :) Oricum, imi sugereaza zebre, dar vorba ta, poate fi si tigru foarte bine!
      Multumesc la fel, draga Diana! Incerc sa aduc la zi nefacutele, insa recunosc ca am inceput cu ce e mai simplu! :)
      Pupici si numai bine! <3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi!
      Cred ca e musai sa miscorez distanta dintre gand si fapta. Uneori e cam mare distanta!
      Numai bine!

      Ștergere
  3. Șuruburile sunt așa de imense... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imense? Poate ceva mai lungi, dar a fost o idee premeditata, gandindu-ma la mai multe straturi! :)
      Toate cele bune!

      Ștergere
  4. Super ideea pentru ierbar! Am avut si eu ierbar la scoala. Mi l-am facut pentru ca mi-a placut, nu era obligatoriu... profesoara a dat cite o nota de 10 acelor elevi care au muncit sa-l faca. Numai bine Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E simplu de facut si nu ocupa mult loc. Si presarea intre lemne sper sa fie mai buna decat in file de carte! Toata stima pentru o profesoara care a apreciat initiativele voastre.
      Multumesc, draga Geta! Numai bine sa fie la voi si spor la tot!

      Ștergere