luni, 30 martie 2020

Citate favorite (118) -
Despre ezitarile noastre...

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 



Citate favorite (85) - Despre scuze, eschivari si ezitari
















Fiecare avem propriile experiente privind 'ezitarile' noastre. Dar privind in urma, 
pot totusi trage o concluzie. Ezitarile nu sunt un combustibil util, fiind o combinatie 
de frici care stopeaza, blocheaza orice elan de a face si de a inainta. 



Dupa ce am descoperit aceasta carte,

am inteles ceva:

Asa ca am mereu prin preajma scris:  '5-4-3-2-1- START' !

Foloseste si la activitati mici, dar nu numai! Daca ma gandesc mai mult,
apar o multime de pretexte pentru a amana ceva, a caror cauze sunt perfect
cunoscute: lene, lipsa chef, mai bine mai tarziu, mai bine maine, 
poate nu e bine,  mai cuget putin, etc...etc...

Va urez o saptamana linistita, in care sa va regasiti  pe voi asa cum va doriti!


Am primit acest link cu o biblioteca virtuala de unde se pot prelua titluri 
de carti. 
Nu stiu daca este permanent, asa ca sa va uitati daca va intereseaza ceva.
https://humanitas.ro/humanitas/colectii/biblioteca-virtuala 

@@@@@@@@@





Cateva idei interesante despre ceapa!



@@@@@@@@@




Citate favorite (117)




14 comentarii:

  1. Oricum nu luam nimic cu noi, iar un nume bun e mai pretios decat aurul. Merci ca mi-ai adus aminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar nu luam nimic cu noi, asa ca merita sa ne reevaluam ideile principale!

      Numai bine, Robert! O saptamana linistita!

      Ștergere
  2. Potrivite alegerile tale! Cât de mult contează un gând sau o vorbă bună!
    Numai bine îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna sunt importante pentru ca dau cumva o putere aparte.
      Multumesc, draga Potecuta! Numai bine si tie si o saptamana senina!

      Ștergere
  3. Foarte interesante si mai ales desprinse din realitate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot cautand anumite subiecte, mi-e imposibil sa nu ma intreb cum ar fi fost daca le descopeream acum vreo 30 de ani!
      Nu-mi ramane decat sa spun ca poate acum este mai important! :D
      Numai bine, Cristi! O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  4. Ezitarile pot fi piedici, dar pot fi utile in unele cazuri.
    Imi plac mult citatele pe care le-ai ales. Sa nu ezitam niciodata sa oferim macar o vorba buna si sa primim fara ezitare o vorba buna. :)
    Multumesc! Numai de bine iti doresc, Suzana draga! Saptamana linisitita! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma asta este cel mai important, sa nu ezitam sa facem lucruri bune! Si mai cred ca ezitarile cu adevarat utile sunt inspirate cumva din alt plan. Cele mai multe insa pe mine m-au deturnat pe drumuri nefolositoare!
      Multumesc si eu, draga mea! O saptamana linistita si cu vesti mai bune!

      Ștergere
    2. Cred ca vestile bune incep sa se inmulteasca. Daca pot fi anumite critici (sa le zic asa) numite vesti bune. :)
      Multumesc! Pupici! <3

      Ștergere
    3. Daca este sa fiu optimista, anumite critici pot sa insemne si un inceput de trezire... :)
      Pupici! <3

      Ștergere
  5. Creierul pare un calculator, care se oprește în 5 secunde... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creierul chiar este un fel de calculator, care scoate la lumina modul nostru de a fi! :)
      Intre 'te' si 'se' este o mare diferenta! :D

      Numai bine, Catalin!

      Ștergere
  6. Poate că asta se potrivește cu părerea că primul gând ne este dat (și, de regulă, este cel bun), iar pe următoarele ni le facem singuri...

    Sănătate și numai bine, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din secunda in care am inceput sa fiu atenta la ideea primului gand, iti pot spune clar: a fost mereu varianta mai simpla si mai buna, indiferent de subiect: acasa sau la serviciu. Din pacate, nu l-am ascultat mereu! :)
      Sanatate si numai bine si voua, draga Zina! <3

      Ștergere