duminică, 29 martie 2020

Lumea din interior... reloaded




- De fapt am vrut sa  scriu altceva la "Lumea din interior", dar a iesit ceea ce a iesit...
- Nu ti se pare firesc? Ai descoperit Codurile si ai vrut sa le dai  mai departe.
- Eeee! Cam asa e, dar nici eu nu le-am citi inca, doar le-am rasfoit si...
- Si?
- Era acolo o idee prin primele pagini, care mi s-a parut importanta:
  "Avem misiunea de a schimba centrul de interes al lumii spre problemele sufletesti 
    - om cu om. Aceasta chemare a inceput."

- Ai luat o decizie! Eu cred ca e bine sa luam astfel de decizii. In fond, cate decizii
  importante iei intr-o zi? Te-ai intrebat?
- Doar  am descoperit prea multe ganduri inutileUn adevarat balast. Multe reactii
  la stimuli exteriori. Viata de zi cu zi pe care o stiu si cumva este pe pilot automat.
  Incerc sa le triez si sa le limitez.  Si procesul mi se pare fascinant.
- Ce vrei sa spui cu acest... 'fascinant'?
- ... A lucra eu cu mine. Este ca si cum ma redescopar. Si a analiza gandurile 
  este ca si cum as umbla intr-o cutie plina cu fire...  Evident ca sunt si decizii pe
  acolo, insa cele mai numeroase sunt  cele cu efecte pe termen scurt!

- Ai spus ca ai vrut sa scrii altceva. Ce anume?
- Poti sa razi daca vrei: lumea din interiorul planetei...  Sunt tot felul de idei
  despre acest subiect. Este adevarat ca  sunt considerate SF-uri, dar unde sa
  ascunzi adevarul mai bine decat intr-o astfel de scriere? La vedere, in plina
  lumina!
  ...Dar am renuntat. Codurile mi s-au parut mai utile. Asa am simtit, asa ca 
  textul s-a schimbat.
  Iar  lumea sau lumile din interiorul planetei nu pleaca nicaieri. Iar daca le
  voi visa, am sa scriu.
  Pana una alta, ma apuc de citit noua descoperire!

 -  Cred ca este un bun inceput! Si continua acel proces... fascinant,
    in cel mai perseverent mod posibil ! Chiar e util.

 -  Multumesc pentru... tot!




@@@@@@@@@




 

 Un documentar cu Dr. Bruce Lipton extrem de interesant, descoperit pe
 https://cybershamans.blogspot.com si care se armonizeaza perfect cu anumite
 idei din carte.

Update: Filmuletul a disparut brusc.  Dar am gasit un altul cu aceleasi idei:



@@@@@@@@@




Tabelul lui Eddie si lumile lui.

Update: Varianta in engleza a codurilor (.pdf)


12 comentarii:

  1. Care sunt orele cu trafic redus ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu cred ca e relevant raspunsul.
      Fiecare om cu orele lui! :)
      Numai bine!

      Ștergere
  2. cedialog interesant! Dar "fila" de matase tesuta cu flori de cires , din finalul postarii m-a emotionat! Minunata imagine!
    Sananate si numai bine, draga mea. Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt nu sunt flori de cires, desi prin multiplicare poti spune asta. Este o magnolie pe care am avut norocul sa o mai prind inflorita langa piata noastra. In cele cateva zile calduroase, s-a deschis in viteza. Acum cred ca este inundata de verdele frunzelor.
      Multumesc, draga Carmen! Sanatate si voua si o saptamana linistita!

      Ștergere
  3. Ce frumos şi profund dialog! Dă de gândit, de analizat...
    Numai bine, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Potecuta! Chiar mi-as dori ca peste cateva luni sa vorbim despre aceasta carte.
      Numai bine si tie! O zi linistita!

      Ștergere
  4. Adevarulmai poate fi ascuns foarte bine - la vedere - intr-o "teorie a conspiratiei". :)
    *
    Si mie imi place acest dialog!
    Am inceput sa citesc "Codul..." dar merge greu, pentru ca nu ma pot concentra. :)

    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este perfect adevarata si aceasta 'ascunzatoare'! :)
      Oricum informatiile de pe net mai aparte, trebuie sa stii sa le cauti, pentru ca multe am senzatia ca se dau mai la spate...
      Si eu am inceput si acum imi dau seama ca am vazut cartea, numai ca acum libraria este inchisa. Si pe calculator mi-e mai greu, dar vreau neaparat sa o citesc, pentru ca am vazut si o emisiune unde am auzit despre ele si chiar mi s-au parut importante.
      Zi ca 'te poti concentra' si repeta pana te plictisesti! Ce-ai de pierdut?
      Zile senine si tie, draga Diana! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Ce draguta esti. :) Multumesc. Imi tot zic "acum ma pot concentra" - ma tine concentrarea cateva randuri, apoi incep sa-mi zboare gandurile ba la ce fac unii sau altii (despre care stiu ca sunt speriati), ba la ce le mai da prin minte astora cu "preventia"...
      Multumesc, Suzana draga! Pupici! <3 Noapte buna!

      Ștergere
    3. Pur si simplu ti-am spus ce am auzit intr-o emisiune. Si am experimentat rostirea unor cuvinte frumoase, repetate mai mult. Pur si simplu am constatat ca atunci cand ma concentrez pe a le gandi, nu mai intra altceva! :D
      Cred ca e musai sa exersezi perseverent!
      Pupici si numai bine, Diana draga!
      ps. Tot din citeala: ingrijorarile nostre se transmit mai departe. Nu ne fac bine nici noua, dar nici adresantilor! Nu le domolesti spaimele amplificandu-le cu spaimele tale...

      Ștergere
  5. Incerc sa trimit un mesaj. Am emotii,caci ceva s-a intamplat de nu am putut trimite nimic... Inca nu stiu ce! O fi fost si PC in izolare :)

    Ai reusit duzina in forma si fond! Stiu ce spun pentru ca istoria codurilor m-a absorbit si pe mine si iti multumesc pentru ca mi-ai propus-o!
    O imbratisare cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primit fara probleme mesajul tau.
      Mi se pare un subiect special si important.
      Mi-ar parea bine sa fie cu folos!
      Te imbratisez si eu, draga Cita!

      Ștergere