vineri, 27 martie 2020

Duzina de cuvinte (242) -
Lumea din interior

Cuvintele duzinii:
scena, adevar, mirare, spectacol, litere, pasi, maini, redescoperire, crede, bine, schimbare, senin.
Tema jocului: 'Lumea din interior'.

Sursa: Terapii cu Lumina - (Codurile vindecatoare)


Ei bine,  tot nu-mi vine a crede ca a avut loc aceasta schimbare a vietii,  ca traiesc
acest SF in care numarul de pasi mi-este limitat..., tocmai acum, cand deja a venit
primavara si cerul senin si florile se doresc a fi fotografiate sau schitate! 
Privesc cu mirare, sau poate cu stupoare, scena-spectacol ce se desfasoara in fata ochilor. 
Mi se pare foarte complicat sa descifrez cat este adevar si cat este orice altceva  in fluxul 
de litere care inunda spatiul. Asa ca e musai sa gasesc o solutie, sa fac poate o 
(re)descoperire in lumea mea interioara. Si tocmai acum s-au inlantuit niste momente
care m-au facut sa ajung la codurile vindecatoare si cum ne putem folosi de maini
pentru a le utiliza. Asta zic si eu sincronicitate...  











Tabelele lui Eddie si lumile lui.

Update: Varianta in engleza a codurilor (.pdf)


Efecte interioare  (Duzina 241)




12 comentarii:

  1. A venit primăvara, adevărat și ne bucurăm de ea fragmentat, pe furiș, stat cat se poate. M-a relaxat muzica aleasă de tine. Să-ți fie weekendul luminos, Suzana! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Si pe mine! Da, totul e cam pe furis in aceasta perioada!
      Ar fi culmea sa apara si altele care sa ne lase muti...
      Un weekend linistit si placut, Dana draga! Pupicei! <3

      Ștergere
  2. Ce se întâmplă când o stea cade în ea însăși ? ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac melordiile! (muzica de relaxare nu am ascultat-o). :) Micutii din primul vidoe sun taaaaare dragalasi! :)

    Pe scena lumii, noi, multimea, facem figuratie intr-o piesa de teatru absurd! Sper sa inceteze cu prostiile astea in 16 aprilie = sa "ridice" starea de urgenta si sa ne lase in pace!

    La @vax-albina, cineva a plasat un video in comentarii, cu explicatii pe care le consider mai mult decat pertinente:
    https://www.youtube.com/watch?v=OfYKd4C-pbE&feature=emb_logo

    Weekend linistit iti doresc sa ai, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descoperit si eu la Vero postarea. Filmuletul il stiam de aseara si mi se pare foarte corect! Problema este ca nu stim ca suntem figuranti in piesele altora. Ni se creeaza iluzia ca cineva are grija de noi...😛
      Mi-a placut tare mult Garrett. O sa-l mai ascult.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si final de saptamana linistit!

      Ștergere
    2. Inca nu stiu toti ca sunt figuranti... :) Cand isi vor da seama vor dori... ori un rol principal (chiar si unul secundar) ori sa fie lasati in pace. Sper! :)
      (cate greseli am facut! :) Ca scuze invoc graba)
      Multumesc!
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
    3. Daaa! E si aceasta abordare posibila, desi a fi in rolul principal este cam imposibil iar rolurile secundare nu cred ca sunt nici ele prea multe. Libertatea reala este mai importanta!:)
      Multumesc si eu, draga Diana! Pupicei si noapte buna! <3

      Ștergere
  4. Ah, ce frumos! Câte minuni putem înfăptui cu două mâini. Sau cu mâinile goale :)
    Numai bine, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca te-ai referit la mandala mea! Intr-adevar, merita sa incepem mai vioi infaptuirile, sa ne crestem tot mai mult, ca asa e bine si de aceea suntem pe aici! :)
      Numai bine si la tine, draga Potecuta! <3

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Si mie imi place, mai ales ca am gasit lucruri atat de interesante (pe al doilea link de la poza!)
      Numai senin, draga Laura!

      Ștergere