luni, 6 martie 2023

Reflexii in oglinda (99) -
Efecte cu apa si pe apa

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!












Reflexii (97)



41 de comentarii:

  1. vaaaai ce frumooooos! Mi-e dor de mare! mi-e dor de soare! Superbe irizarile aelea pe hartie, produse de apa din borcan! Iar umbrele copacilor in padurea strabatuta de razele de soare sunt atât de recomfortante! ca un basm!
    O seara minunata, Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine imi pare ca ai redeschis jocul acesta! Am capatat un reflex sa fotografiez astfel de irizatii si reflexe cand / daca le vad. Pot iesi niste efecte tare frumoase din astfel de imagini...
      Imi pare bine ca ti-am facut o bucurie cu marea.
      Pupici si seara minunata si tie, draga Carmen!😘❤️

      Ștergere
  2. Me gusta mucho, la segunda foto por su originalidad.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a photo in my kitchen. I like to observe these efects. There are
      nice.
      Thank you, Antonia! Have a beautiful week, ahead! 😘❤️

      Ștergere
  3. Fain, fain, fain! 😊 Irizarile de pe hartie par a fi cele care se vad la suprafata apei din celelalte foto. Imi place ideea de "a pune impreuna" aceste fotografii.
    Imi doresc sa reintru si eu in acest joc. 😊
    Toate cele bune, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am zis ca au ceva asemanator, asa ca au aparut impreuna.
      In casa mereu observ astfel de fenomene. Doar ca nu de fiecare data ies bine pozele.
      Abia astept. Mereu gaseai imagini deosebite!
      Pupici si seara frumoasa! 😘❤️

      Ștergere
  4. Ce joc magic de lumina si sclipiri! Si cred ca tocmai mi-ai dat o idee.. ma intreb, oare nu as putea face si cateva calatorii virtuale (google maps :D) si sa fac poze interesante? :))))
    Asta ca sa nu epuizez cele trei oglinzi si doua geamuri de vitrina din prima :)))

    Imi plac tare mult pozele de la mare. Iar cea cu paharul cu apa ... imi aminteste de jocurile cu lumini din copilarie. :) Ce poze cu sclipiri si curcubee as fi putut face vara, cu jaluzelele lasate, la amiaza... cand adormeam in povesti reflectate pe perete...

    Pupici cu drag:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am, draga Rux! S-ar putea sa se poata. Ma intrebam alta data daca nu trebuie abonament pentru ceva mai serios.
      Sa stii ca uneori apar curcubee, doar sa fiu eu pe faza, ca momentele sunt scurte. Soarele se muta repejor...
      Pupici si seara linistita, draga Rux! 😘❤️

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Water is something so special. I love these kind pf places!
      Thank you, Brian!
      Have a fine week!

      Ștergere
  6. Mie îmi place cum se reflectă peisajul de toamnă în apa lacurilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astfel de imagini toamna sunt superbe, doar ca spatiul marin pur si simplu ma energizeaza.
      Seara buna, Exergy! O saptamana linistita!

      Ștergere
  7. Doamne, ce frumoase sunt!! Mulţumesc pentru aşa frumuseţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a fost dor de acest joc. Si imi pare bine ca a fost reluat!
      Iar marea...doar stii si tu...!
      Multumesc, draga Potecuta! 😘❤️

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Mai este ceva timp de parcurs. De ce s-ar grabi? De ce ne-am grabi?

      Ștergere
  9. Punctul rosu provenea de la o lumanare. S-a reflectat foarte interesant prin pahar si apa din el.
    Multumesc pentru semn, Luiza!
    O primavara frumoasa sa ai! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  10. Anything on the water or near the water is the very best.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exactly, Sandee. I love the see in whatever period of time!
      Happy WW and a fabulous week, my friend! 😘❤️

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cristi!
      O zi minunata impreuna cu dragele tale!

      Ștergere
  12. I enjoy seeing the sun sparkling on the water - it is such a joy.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a magic moment to see this sparkling! I could watch indefinetely...
      Thank you Alana! Have a fabulous week!

      Ștergere
  13. Loved these reflection always looks good my fave is the water ones :-)
    Have a reflectivetastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad, Steve! The sea is fabulous!
      Thank you and a fabulous week!

      Ștergere
  14. Chiar dacă prefer marea mai mult decât muntele sau decât pădurile, fotografia mea favorită e ultima. La mulți ani frumoși, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marea pe mine energizeaza. Este cu totul altceva decat muntele.
      M-as uita la ea non-stop, fara sa ma plictisesc!
      La Multi Ani, draga Roxana! Sanatate si bucurii! 😘❤️

      Ștergere
    2. Și eu tot așa! Marea e sentimentul meu de albastru. Sănătate și bucurii și ție! 😘❤️

      Ștergere
    3. Eu ii spun albastru marin, ca e plina si de nuante verzui, specifice!
      Te pup. O seara linistita! 😘❤️

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. I've always loved these images. The sea is magical!
      Thank you, Jackie! Have a beautiful week! 😘❤️

      Ștergere
  16. Reflexiile, irizarile sunt minunate. Eu observ cu incantare in dupaamiezile de vara cum imi intra o raza de soare pe vizorul de la usa si produce un mic curcubeu pe perete.
    Dar dincolo de asta, am fost fascinat de ceea ce nu se vede la apa, memoria si energia de care da dovada -experientele lui Masaru Emoto m-au surprins si mi-au dat multe de inteles...
    Numai bine Suzana:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si eu cateva experiente in casa cu mici curcubee si in baia unui hotel la mare. 😊
      Apa este un vector informational de exceptie. Sunt convinsa ca sunt mii de lucruri pe care nu le stim despre ea. Daca am putea comunica cumva...
      Cat il priveste pe Emoto, i-am reluat si eu o mica experienta cu orez ce m-a uimit (https://suzanamiu.blogspot.com/2014/11/experimentul-meu-cu-orez-1.html). Chiar asa, mai empiric, concluziile mi s-au parut clare.
      Numai bine si tie, Adi! Si descoperiri cat mai interesante!

      Ștergere
  17. Reflexție și refracție aici la tine.Două fenomene fizice pe care mi-a plăcut să le studiez în școală. Nu că aș mai ține minte acum prea multe de atunci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi cautam ceva la librarie si am gasit o colectie interesanta 'Sinteze Booklet' si am luat matematica pentru cea mica si din fizica - electricitate si optica. Sunt niste rezumate simpatice. Simt nevoia sa reiau partea asta de fizica si magnetismul!
      Prea putin mai stiu din scoala, daca nu am practicat! 😘❤️

      Ștergere
  18. Minunat efect realizat între paharul "special", apa și razele soarelui👍
    Pupici cu drag ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmaresc mereu efecte de genul asta. Asa, ca imagini pentru diverse jocuri! Uneori sunt unele surprinzatoare!
      Pupici si o saptamana linistita! 😘❤️

      Ștergere