vineri, 12 mai 2023

Reflexii in oglinda (109) -
O jucarie printre poze in oras!

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!






Jucaria este doar un pix, iar de ea este sprijinit un test facut cu margele de calcat.
Nu imi place sa calc, dar cu margelutele astea m-am jucat putin cu fierul incins! 😊


Si putina muzica, acompaniind urarea de liniste si pace pentru
finalul saptamanii. Sa va fie bine!







Reflexii (108)


22 de comentarii:

  1. Ce reflexii minunate ai cules in incursiunea in oras!! Cele reflectate in geam sunt foarte interesante (datorita unghiului).
    Plantutele sunt superbe, cu stropii de apa pe ele.
    Pixul... cred ca i-am luat si eu unul in genul acesta lui Mami, doar ca pe mov, in 2002, cand am fost prima data la mare fara ai mei - dar in grija parintilor prietenei mele :)). Nu oricum. Avea o ventuza jos.
    ma intreb daca margelutele au miros la contact cu fierul (am inteles ca unele miros) - dar rezultatul e foart dragut.
    Bogatia florala de final este splendida.
    Imbratisari cu drag!! Si un sfarsit de saptamana minunat!! .*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pixul nu e cu ventuza, are un fel de piciorus, ca la o pasare. M-a amuzat teribil. Nu mi s-a parut ca miros prin hartia de cuptor. E prima data cand fac asa ceva. Tot la Lidl am gasit, doar culorile sunt cam tari. Nu stiu daca am vazut glicine atat de mari. Mi s-au parut superbe.
      Multumesc frumos, draga Rux! Pupici si un final de saptamana pe placul tau! 😘❤️

      Ștergere
  2. Los reflejos, es un tema bastante interesante en fotografía.
    Feliz fin de semana. Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And I discovered the joy of using mirrors. It's fun!
      Thank you, Antonia! Have a fabulous weekend!!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  3. E moooortaaaaal pixul! <3 Ce bine ca nu am avut cand eram eleva! S-ar fi lipit si mai putine informatii de mintea mea, cat am fost la scoala! :-)))

    Prima poze e super! Sigur, nu doar prima, da-mi place cum pare cerul impartit in albastru si gri. :-) Un fel de... "una rece, una calda" c-an viata! :-)
    Weekend minunat iti doresc, Suzana draga! <3 Pupici!

    P.S. Imi place vocea lui A.S., dar acum nu pot asculta - defectiune tehnica... neidentificata. :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Acum cativa ani mai luasem unul, insa nu la fel de pufos-simpatic. Acolo este o cladire-garaj, pe cateva etaje, destul de aproape de guvern. Asa ca s-au straduit cu designul. Nu prea trec pe acolo, insa ieri s-a intamplat si am profitat. A treia este tot din zona, dupa vreo ora si se schimbase atmosfera. Gri mai putin...
      Nu-i nimic. Eu l-am descoperit acum vreo trei saptamani. Ce mai pot zice...
      Pupici si weekend placut. Imi pare bine ca te mai aud, Diana draga! 😘❤️

      Ștergere
  4. Pixul ăla mi-a captat toată atenția, chiar am crezut că e o jucărie. La restul fotografiilor a trebuit să revin după ce am savurat pixul și glicina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem in zona pietii un mic magazinas cu de toate si cu muuuulte prostioare de acest gen. Am simtit ca ne-am simpatizat din prima, asa ca... Glicina a fost uriasa, sau nu mai vazusem eu asa de marisoara.
      Un weekend minunat! Puupici! 😘❤️

      Ștergere
  5. Să înțeleg că te duci la concertul lui? Am fost tentată și eu, dar din motive de buget, am renunțat.
    Glicinele sunt superbe și pixul e tare haios.
    un weekend minunat îți doresc! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am descoperit pe telefon, un mic video trimis de o ruda. Mi-e jena sa spun, insa nu il mai auzisem pana atunci. Si mi-am spus sa il pun si aici, daca tot mi-a placut!
      Nu prea am vazut glicine atarnate de gard. Am avut noroc sa le vad.
      Uneori ma uimeste cat de mult ma pot bucura de o astfel de jucarie... Si e tare bine!
      Un weekend minunat si tie, Daniela! 😘❤️

      Ștergere
  6. chiar voiam sa intreb, ce fel de jucarie este, cât este de mare strutul acela sau ce o fi?!? ☺☺☺dar am citit ca este un pix ♥ Mortal! nu ma asteptam! ☺☺☺ Foarte frumoase oglindirile surprinse de tine, felicitari!
    Un weekend minunat sa ai Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Nu-i asa ca e simpatic? Ma face sa rad de cate ori il vad!
      Mi se mai intampla...
      Multumesc mult, draga Carmen! Un weekend minunat si muuulte bucurii duminica, de la fete, de Ziua Mamei! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  7. Terrific photos and that toy sure made me smile! Have a fun weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Smile is good! When I see this toy the fun came instantly!
      Thank you, Brian! Have a happy weekend too!

      Ștergere
  8. Chiar interesante sunt pozele (alegerile) tale. Pixul e foarte fain, iar de margele de călcat nu am auzit până acum. 😁 Să-ți fie weekendul de poveste, Suzana dragă! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca si eu am auzit recent si am vrut sa vad ce si cum.
      Este un subiect in plina desfasurare...
      Multumesc, draga Dana!
      Un weekend cat mai placut si tie!😘❤️

      Ștergere
  9. Şi eu sunt fana pixului, e deliciu! :D Tare mult îmi place!
    Weekend liniştit, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se paruse atat de simpatic si am vrut sa devina parte din reflexii.
      Sper ca si lui i-a placut, asa, putintel... Oricum, sa stii ca scrie frumos!
      Weekend placut, draga Potecuta! 😘❤️

      Ștergere
  10. Recunosc că mi-ai pus la încercare mintea (am o dunguță din ce ìn ce mai mică, cred 😃)...felicitări pentru reușita fotografiilor 👍
    Suflețelul meu a căutat toată viața "poezia"/magia cuvintelor cântate de Safina (cu vocea lui ce îți face să vibreze ceva deosebit în interior...🙃🙂) dar așa cum cântă vocea feminină, viața a mers mai departe...fără acea magie...târziu am înțeles că puțini sunt cei ce merită să întâlnească și să păstreze această "magie"...asta e 😇
    Mulțumesc frumos pentru aceste clipe trăite frumos 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu exceptia jucariei ce a intrat intr-un montaj 'gandit', restul imaginilor mi-au aparut pe carare... Imi pare bine ca ti-au placut. Adevarul este ca si mie! Eu l-am descoperit recent, recunosc si am pus melodia de duet pentru ca si ea mi-a placut. Nu ma gandisem ca ar putea diminua cumva magia... Insa acum stiindu-l o sa mai pun melodii cu el. E bine ca mi-ai spus.
      Multumesc si eu, draga Prietena.
      Seara buna si o saptamana usoara! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  11. Foarte reușite pozele cu reflexii! Pixul este tare haios. Am și eu glicină, dar încă nu a înflorit!
    O duminică frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mihaela. Mai rar am vazut glicina asa, pe un gard. Le credeam mai cataratoare, insa posibil sa fie mai multe variante.
      Sa ne-o arati cand va inflori.
      Pupici si seara placuta! O saptamana usoara! 😘❤️

      Ștergere