duminică, 28 mai 2023

Citate favorite (163) -
Ganduri despre incredere

Ii voi spune "Jocul de luni". A fost gazduit de Zinnaida a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella  si acum a venit randul meu sa-l preiau.
Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”:
Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei
pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o!   (Tabelul este la finalul postarii.)


'Ai incredere in instinct pana la sfarsit,
chiar daca nu ai nici un motiv."


'Ai incredere si actioneaza ca si cum
ar fi imposibil sa esuezi."

'Daca ai incredere in tine insuti,
inspiri incredere altora'


'Fii bine crescut cu toata lumea, dar intim cu cativa.
Si testeaza-i bine inainte sa le oferi increderea ta'.

'Sufletul are incredere in raza de lumina'

'Daca mi-am pierdut increderea in mine,
voi avea universul impotriva mea'.

'Atunci cand ai incredere in tine nu ai nevoie sa
convingi pe nimeni de nimic. Atunci cand esti
multumit de tine nu ai nevoie de aprobarea altora.
Atunci cand te accepti asa cum esti, intreaga lume
te va vedea si te va accepta.'

'Nu am incredere in cuvinte,
am incredere in fapte'.

'Sa te cred este decizia mea.
Sa-mi dovedesti ca am dreptate
este alegerea ta.'

'Ai incredere dar verifica'.


Orice as cita sau scrie este insuficient. Insa reiau ideea ce mi se pare
importanta. Ca doar avand incredere in noi insine atunci cand experimentam
viata, putem depasi diverse obstacole.
Mi-ar fi fost mai bine daca o descopeream in tinerete, insa tot eu spun ca
a fost perfect si mai tarziu. 😊


Citate favorite (162)

Si ceva complicat pentru mine, insa poate se incumeta cineva...





























33 de comentarii:

  1. Those are all wonderful quotes and wise to live by!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I did my best to find them... What could be useful for us is good!
      Thank you, Brian! Have a fine week!

      Ștergere
  2. Cel mai mult mi a placut "'Atunci cand ai incredere in tine nu ai nevoie sa convingi pe nimeni de nimic. Atunci cand esti multumit de tine nu ai nevoie de aprobarea altora.
    Atunci cand te accepti asa cum esti, intreaga lume te va vedea si te va accepta.'"
    Un start bun in noua saptamana, Suzana draga! 🤗💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si uite asa mereu constatam ca lucrurile folositoare s-au tot spus. De ce lumea este asa cum e, greu de precizat!
      De cand cu jocurile astea am inceput sa ma intreb de ce in scoala nu se invata astfel de intelepciuni. Copilasii poate ar incepe sa aiba niste repere mai solide.
      Multumesc frumos, draga Carmen! O saptamana faina! 😘❤️

      Ștergere
    2. M am inscris si eu cu legende despre floarea de iris, ca ieri am fotografiat toti irisii din gradina botanica 🤗
      Un start bun in noua saptamana 😘

      Ștergere
    3. Ooo! I-am vazut! Sunt cu adevarat superbi. Imi imginez ce o fi in intreaga gradina...
      O saptamana minunata, draga Carmen!😘❤️

      Ștergere
  3. Soţul meu m-a convins, la scurt timp după ce ne-am cunoscut, că trebuie să am încredere în mine, să mă consider mai cu moţ decât alţii. Şi cred că, de la o vreme, am început să exagerez în privinţa asta! 😊

    Să ai o săptămână pe placul tău, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jumatatea ta te-a invatat de bine. Eu nu prea reuseam ideea asta si chiar uneori a fost naspa. Cu cat incepi mai repede aceasta abordare cu atat mai bine. Eu cred ca este o 'exagerare' izvorata din
      intelepciune... 😊
      Multumesc, draga Vero! O saptamana minunata!😘❤️

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. ...Si sa o primim cu bucurie! Ca sa ne lumineze putin drumul!

      Ștergere
  5. Stii cum a picat colectia despre INCREDERE? la fix!! Tocmai eram debusolata ca iar nu imi ies planurile... dar deloc, nu asa oricum :)))...
    Mi-a placut filmuletul. Culmea e ca eu initial cam asta invatasem la capitolul croseta :))).
    Sper sa reusesc azi sa crosetez macar o parte din ce mi-am propus - e important sa termin luna aceasta.
    pupici cu drag :) si multumesc pentru inscriere (articolul s-a publicat singur - am avut peripetii aseara :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu se intampla asa, sa ne intersectam exact la fix cu ceea ce avem nevoie. Insa ce merita retinut dupa parerea mea este:
      'Daca mi-am pierdut increderea in mine,
      voi avea universul impotriva mea'....
      Astea sunt momentele pe care merita sa le studiem mai atent, zic.
      Pupici! Rux, cand observ astfel de situatii, imi dau silinta sa le rezolv. Daca nu, nu!
      Pupici si multa incredere! 😘❤️

      Ștergere
    2. I-as rezolva pe cei care nu ma lasa sa dorm. :))
      Pup cu drag!!

      Ștergere
    3. Rux, cred ca solutia este alta. Prin meditatie sa treaca pe langa tine zgomotele...
      Pupici si weekend linistit. 😘❤️
      Vin putin mai tarziu sa citesc!

      Ștergere
  6. Son buenas para tener en cuenta y aumentar la autoestima.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I think trusting ourselves it's very important for our life.
      Each of us in a personal way!
      Thank you, Antonia! 😘❤️

      Ștergere
  7. Sunt de acord cu ce ai scris la final. Nici eu nu am descoperit-o n tinerețe, dar niciodată nu e prea târziu!
    O zi cu soare să ai, dragă Suzana! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce multe lucruri am aflat mai tarziu. Insa asa a fost sa fie! Poate in tinerete nu as fi inteles anumite lucruri ca acum...
      Multumesc, Mihaela! Zile senine sa ai! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  8. Toate sunt adevărate!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ai rezonat cu aceste idei. Mereu realizez cat de multe
      uit. Cu ocazia asta mai imi aduc aminte.
      O zi minunata si o vara la fel, Daurel!

      Ștergere
  9. Minunate toate citatele alese 👍
    Mi-a plăcut enorm de mult ceea ce am citit scris de Hugo - citatul ales de la el, mi-a mers la inimă ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu cred ca ar putea avea incredere in altceva decat in raza
      de lumina, sufletelul nostru!
      Multumesc mult, draga mea!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  10. Cred că încrederea în tin însuți, în ceea ce poți să faci este unul din cele mai prețioase lucruri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Atunci cand nu am incredere in mine, pur si simplu bajbai.
      Multumesc pentru intrarea frumoasa, draga Niko!
      O saptamana faina! 😘❤️

      Ștergere
  11. Scuze pentru întârziere, abia azi am reușit să editez și eu postarea cu link către tabel.
    Weekend plăcut. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, conteaza prea putin asta. Am vrut sa o pun la colectie, pentru ca subiectul era foarte interesant si poate il vede mai multa lume. Asa ca nu te mai scuza atat! Weekend placut si tie!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  12. Încă o dată trebuie să-mi exprim deplinul acord cu Lao-Zi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare un fel de citat sinteza. Doar ca de multe ori suntem prea modesti sa credem in noi.
      Seara buna, draga Zina! Sanatate multa! ❤️😘

      Ștergere
  13. "Daca ai încredere în tine însuți, inspiri încredere altora". Acest citat scurt, dar cu efect, mi-a plăcut cel mai mult.
    Îți doresc o zi frumoasă, Suzana! 😇

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o idee foarte importanta, ar trebui sa ne-o insusim cu simt de raspundere!
      Multumesc mult, Stef! Un final de saptamana bucuros!

      Ștergere
  14. Bune-bune citatele! Toate.
    Fara ezitare votez pentru ce-a zis Lao Zi. 😊 Atat de simpluuuu! 😊
    Numai de bine, si raze blande de soare iti doresc, Suzana draga! ❤
    Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere