joi, 18 mai 2023

Reflexii in oglinda (110) -
O mandala printre alte reflexii

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

O parte din imagini sunt realizate utilizand mandala mea realizata
la provocarile lui Niko.
Continea cateva elemente transparente ce au devenit parte din joc.
Celelalte  imagini sunt usor de descifrat!








~ ~ ~ ~ ~ ~

Pun si aici linkul de inscriere la Flow Summit, care incepe luni, 22.05.23.

Link inscriere



Din experientele anterioare, cu toate ca nu am reusit sa urmaresc chiar toate
prelegerile, mi-am preluat numele vorbitorilor si subiectele prezentate, pentru
ca ulterior sa mai scotocesc pe site-urile lor, cand gaseam ceva interesant. 
Chiar si atat a fost bine.

~ ~ ~ ~ ~ ~

Reflexii (109)


Si ceva pentru timpul liber...






17 comentarii:

  1. interesante reflexii! imi plac mult si orhideea si reflexia lumanarii în fereastra.
    O seara placuta, Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma aflam intr-o vizita si am ochit reflexiile pentru joc...
      Noapte buna, draga Carmen! 😘❤️

      Ștergere
  2. Imi plac imaginile alese pentru aceasta rubrică de reflexii! Sunt interesante!
    Weekend plăcut! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca o am in 'vizor' rubrica, caut si imagini insa si crearea de situatii. Ma amuza cumva.
      Multumesc frumos, Mihaela! Pupici si weekend placut!😘❤️

      Ștergere
  3. Que tengas un buen fin de semana. Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Antonia! Have a wonderful weekend too!
      Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  4. Oh, dar ce imagini interesante ai obtinut cu Mandala!! Super faine. Imi place si jocul cu geamul si flori si cel cu paharul :D..
    Ultimele doua (din care una ecu negativ si seamana cu o carcasa transparenta de testoasa) ce reprezinta? Un capac? sau...
    Si eu voiam sa scriu lunea trecuta de summit in jurnal.. dar uite ca e vineri si nu am mai facut nimic la el..
    Sper sa reusim sa vedem din filmulete... :D si sa povestim impresii. Eu vreau sa ii ascult pe Gregg Braden, Dr Lipton, Gabor Mate.. si apoi mai vedem :D. Sunt curioasa oricum ce subiecte vor fi!
    puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un fund de sticla fotografiat de aproape din exteriorul... Sau un OZN? Sunt si eu curioasa ce va fi, macar asa, la nivel de idei principale. Poate descopar ceva si pentru citate.
      Totul este sa fie macar doua zile linkul deschis, ca altadata, ca altfel e complicat. Sau doar asa, pe repede inainte, cuvinte cheie... :)
      Pupici si seara placuta, la fel ca si duminica.😘❤️

      Ștergere
  5. Ps: si mi-ar placea s afac candva un copac din sarma :))). Dar m-am grabit si am dat publica inainte sa scriu.. haha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu sarma ma gandeam la altfel de proiecte, cu mici cristale.
      Ce bine ar fi ca ziua sa fie putin mai lunga... 😘❤️

      Ștergere
  6. I agree, those are all very interesting ones! I hope you have a fabulous weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. When I have a target, the ideas appear... Thank you, Brian!
      Have a fabulous weekend too!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Nu m-a preocupat si nici nu stiu despre care floare vorbesti... :)

      Ștergere
  8. Curat SF aici pe la tine 👍❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ma cam influentezi cu ideile SF saptamanale.
      Asa ca apar tot felul de idei ciudate uneori!
      Pupici si o saptamana usoara!😘❤️

      Ștergere
  9. A fost o lucrare dragute. Am fost multumita de ea si m-am bucurat cand am observat si posibilele reflexii.
    Eu nu mai am orhidee, din pacate. Poate recidivez...
    Multumesc pentru semn, Luiza! O saptamana frumoasa!😘❤️

    RăspundețiȘtergere