duminică, 4 februarie 2024

Citate favorite (172) -
Deciziile noastre...

Ii voi spune "Jocul de luni". A fost gazduit de Zinnaida a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella  si acum a venit randul meu sa-l preiau.
Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”:
Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei
pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o!   (Tabelul este la finalul postarii.)


'Una din cele mai grele decizii pe care le vei avea de luat
in viata este: daca sa renunti sau daca sa mai incerci o data.'

'Fericirea se construieste din decizii corecte
care te conduc spre un rezultat maxim'.

'Nu renunta la ceea ce iti doresti. E greu sa
astepti, dar e si mai greu sa regreti'.

'Deciziile tale - Responsabilitatea ta'
(Sursa)

'Nu poti sa faci progrese fara sa iei decizii'.


'Deciziile bune vin din experienta.
Experienta vine din luarea deciziilor rele.'

'Odata ce ai luat o decizie, universul
conspira ca sa se intample'.

'Cele mai grele decizii in viata nu sunt intre bine si rau sau
bine si gresit, ci intre doua lucruri bune sau doua gresite.'

'Stiai ca daca va veti face griji despre o situatie, faceti o
alegere constienta sa faceti acel lucru?

'Eighty percent of all choices are based on fear. Most people don’t choose what
they want; they choose what they think is safe.' - Phil McGraw 
(sursa)

'80% din toate alegerile sunt bazate pe frica. Majoritatea oamenilor
nu aleg ceea ce vor; aleg ceea ce cred ca este sigur.' - Phil Mcgraw


~~~

Descopar din ce in ce mai multe filmulete pe blog care au disparut.
Nu stiu cum se face ca dispar cele pe care le credeam utile. Acum, ma intreb daca
cineva sau ceva decide ca utilul e musai sa dispara, sau ar trebui sa stiu eu ceva
mai mult despre gestionarea subiectului? Probabil ca da!
Va mai povestisem la un moment dat despre o carte in care se vorbeste de decizii
bune, luate in doua secunde. Sau despre (in)decizii, ca subiect al unei duzini de cuvinte.

Iar cu alt prilej, deciziile despre care vorbeste Edward de Bono sunt iarasi de mentionat
in completarea subiectului.
Si pentru ca mi s-au parut la fel de interesante ca prima data, am decis sa reiau aceste
sfaturi.


Este perfect sa luam decizii in cunostinta de cauza, in speranta ca acest lucru se poate.
Daca nu se poate, cred ca ar trebui sa gasim caile ca totusi sa se poata...😊



Citate favorite (171) - Ganduri despre ratiune






















32 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma gandesc ca tenacitatea ar fi mai buna decat 'nu'-ul! 🙂
      Seara buna si decizii intelepte!

      Ștergere
  2. Rendirse no vale.Tomenos decisiones que nos ayuden a seguir siempre adelante.
    Buen domingo Susana. Gran post.
    Un abrazo🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, I think the same. And definitely we save time, precious time!
      Thank you, dear Laura!
      Have a great February, with good decisions!
      Hugs!❤️😘

      Ștergere
  3. Și mie mi-au dispărut unele clipuri video, cum ar fi de exemplu cel de la https://exergy33.wordpress.com/2022/01/09/experimentul-milgram-obedienta-criminala/.
    După vreun an și mai bine am observat că a reapărut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fenomenul asta inca nu l-am observat. Ideea este ca inca nu am o lista cu filmuletele disparute. Poanta este ca erau in general inspirationale, despre sanatate, sau despre handmade. Si totusi s-au evaporat. Chiar trebuie sa mai invat niste chestii...
      Toate cele bune, Exergy! ❤️😘

      Ștergere
  4. Să renunți la ceea ce-ți face rău și să mai încerci alegând ceea ce e bun pentru tine! Cred ca asta este formula corectă! hihi. Imi place colectia ta de citate despre decizii! O seara frumoasă! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat! Pana la urma este o adevarata arta cu alegerile astea sa le depistam pe cele bune.
      Multumesc ca te-ai alaturat jocului de citate. Pupici! 😘❤️
      O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  5. Preferatele mele sunt citatul lui Mark Twain și al lui Emerson. Numai bine îți doresc și mulțumesc pentru găzduire.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citatul lui Emerson exprima ceva ce putini oameni cred. Daca insa incepi sa observi atent evenimentele: cauze si consecinte, aceasta idee capata cumva un contur.
      Multumesc si eu pentru participare, draga Roxana.
      Toate cele bune! 😘❤️

      Ștergere
    2. Cu drag! Numai bine! 😘❤️

      Ștergere
    3. Numai bine si noi inspiratii! 😘❤️

      Ștergere
  6. "80% din decizii se bazeaza pe.frica"
    Mare dreptate are autorul 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Procentul cred ca este si mai mare din pacate!
      Si este prima data cand vad totusi o cifra despre asa ceva... 🙂
      Seara buna, Cristi! O saptamana linistita.

      Ștergere
    2. Interesting that we tend to make safe choices out of fear instead of what we want!

      Ștergere
    3. When we feel the fear, I suppose we do not think very clear, or not clear at all... So what we want become a subject less important than the idea of danger that jeopardise our life. Unfortunately, many things are only in our heads...🙂

      Ștergere
  7. frumoase citate! chiar bune de citit, din cand in cand, asa, ca text motivator!
    Multumim Suzana draga.
    Inscriu si eu cateva citate ♥
    Un start bun in noua saptamâna! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam la aceeasi concluzie am ajuns si eu cu propriile texte!😊
      Am ajuns cam tarziu la calculator. Multumesc pentru participare,
      draga Carmen! Abia astept sa citesc! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  8. Pentru ca pana la urma, despre a lua decizii este vorba. Chiar si cand nu luam, sau incercam sa ne eschivam, tot luam o decizie.. nu? :)))

    Imi place colectia de citate. Ma gandesc cat de adevarat este antepenultimul - cel cu greutatea de a alege intre doua lucruri bune, sau intre doua rele. Mda... cam asa este.

    Mi-a placut si lista cu lucruri care sa ne ajute sa ne crestem vibratia :).

    Si sunt de acord! E important sa incercam mereu sa gasim o solutie :).
    Pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu am citit nicio postare despre carte, ca sa nu ma influenteze. Eu am ramas codasa!
      Cel mai greu este cu acel gen de alegeri intre doua subiecte aparent apropiate. Raul mai mic sau binele mai mare... Tare complicat!
      Ne trebuie criterii sau intuitie valida! Daca nu, totul devine loterie...
      Pupici, draga Rux! 😘❤️

      Ștergere
  9. Those are all very, very wise and all are correct too!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I appreciate so much that you comment these posts, Terry!
      It's a daily subject and doing it well, it's a must!
      All the best!

      Ștergere
  10. Nu pot să nu apreciez maxim gândul lui Mark Twain, unul dintre cei mai iubiți autori comico-satirici ai mei.
    O selecție utilă, unele decizii ne pot schimba viața, așa că trebuie să fim atenți.

    Sănătate și numai bine, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un gand atat de real! Ideile lui sunt uneori mici revelatii, extrem de utile! Multumesc pentru apreciere, draga Zina!
      Sanatate si bucurii! 😘❤️

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Adevarat! Am observat ca multe renuntari sunt echivalate cu amanarile. Insa cred ca este doar un mic truc prin care oamenii se simt mai linistiti pe moment...

      Ștergere
  12. Primul citat cred că îmi place cel mai mult. Sau poate că plăcându-mi atât de mult nu le-am mai citit cu deosebită atenție pe celelalte. Dar m-a și prins primul într-o fază in care chiar asta trebuie să decid, dacă renunț sau mai încerc.
    Multumesc pentru colecția de citate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a atras si pe mine citatul acela atat de verde neon. Sper sa ajungi la decizia cea mai buna pentru drumul tau.
      Daca este sa ma uit in urma, am renuntat de destule ori. Am invatat tarziu ca nu trebuie sa ma preocupe regretele. Pana la urma si renuntarile alea m-au modelat intr-un anume fel.
      Cu placere, Niko! O saptamana inspirata! 😘❤️

      Ștergere
  13. M-am hotărât de muult să mă îmbogăţesc. Dar afurisitul ăsta de univers n-a vrut deloc, absolut deloc, să conspire în folosul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca lucrurile nu se deruleaza chiar asa simplu cu energiile universului! 🙂 Poate ca ceea ce consideri tu ca este spre binele tau, nu este chiar asa. Si sunt ideile alea despre emotia ca ai deja ceea ce vei primi. Ceea ce inseamna un anume mod de a ne concentra perseverent. Pana nu experimentam corect, presupun ca nu se intampla nimic...🙂
      Multumesc pentru intrare. Am vazut mai tarziu!
      Seara frumoasa si weekend la fel!

      Ștergere
  14. Bună ziua!😇
    Am reușit să intru în tabel cu ultima mea postare. Nu știam cum se face, deși mi-ai spus ultima dată, dar cu puțină căutare am reușit.
    Un weekend minunat îți doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La buna reauzire, Stef! Imi pare bine ca ai reusit. Sper ca nu ai pierdut prea mult timp. Vin sa citesc.
      Un weekend placut!

      Ștergere