duminică, 27 martie 2022

#Fiction Monday (77)
An interesting book -
O carte interesanta

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'BLINK'.




I have a memory about 'blink'.  A book  written by Malcolm Gladwell .
'Blink: The power of thinking without thinking'.  Or, in the Romanian
translation: 'Good decisions in two seconds'.
From time to time I spoke about instinct or the first thought prior
to the decisions we take.  My personal statistics revealed that the
heart intuition generated shorter and better ways to arrive to a
wish destination.  Try to make your own statistics and see what
you will discover.
Even I did not have  the book anymore, when I created this post,
I found a link to it if you want to explore the ideas. And a summary.
We have to learn to trust
much more ourselves  and to analyze
the route causes if we don't. Maybe we shall be surprised what
we'll discover...

An animated book review:



Mi-am adus aminte de ceva legat de cuvantul 'blink'. Cartea lui
Malcolm Gladwell. 'Blink: Decizii bune in 2 secunde'.
Din cand in cand am vorbit despre intuitie si primul gand anterior
unei decizii pe care o luam. Statistica personala mi-a aratat ca
intuitia inimii a generat cai mai scurte si mai bune pentru a ajunge
la destinatia dorita. Incercati sa va faceti propriile statistici si veti
vedea ce descoperiti.
In prezent nu mai am cartea. Veti gasi linkul ei si un rezumat in
prima parte a postarii, in limba engleza.
Cred ca trebuie sa invatam sa avem mai multa incredere in noi
si daca nu o facem, sa intelegem de ce.
S-ar putea sa fim surprinsi de ceea ce descoperim.


#Fiction Monday (76) - The flavor of regrets

 @@@@@@@@@




Inima noastra,
solutia perfecta
vindecatoare
(Our heart - the perfect healing solution)





16 comentarii:

  1. Am constatat din propria experiență că primul gând este întotdeauna cel mai bun. Cu cât încerci să-l ”imbunătățești” cu atât iese mai prost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Spre surprinderea mea am intalnit si puncte de vedere de genul: e prea simplu, nu se poate sa fie asa...
      La urma urmei, pana nu incerci nu poti vedea ce si cum.

      Multumesc pentru semn, Jo!
      Seara frumoasa si o saptamana usoara.

      Ștergere
  2. Stiu ca ai si wp. Nu sunt in masura sa-ti dau sfaturi dar nu cred ca nu ai pierde nimic daca ai posta aceste articole si pe wp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar iti multumesc pentru sfat, Cristi! Mi-e un pic peste mana, nestiind atat de multe despre platforma. Vreau macar sa fac legatura intre bloguri.
      O sa imi dau mai mult silinta...
      Numai bine!

      Ștergere
  3. O carte foarte interesanta! Multumim pentru recomandare! In 2 secunde ar fi nemaipomenit sa luam decizii bune! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu descoperim carti atunci cand avem nevoie totusi de anumite confirmari.

      Multumesc, Cristi!
      Toate cele bune si... melodioase!

      Ștergere
  4. 2 secunde ?
    Unii se gândesc o jumătate de secol... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot sa zic? Au fost poate ghinionisti sa nu citeasca ceva util, sau poate au uitat sa citeasca, sau daca au citit nu au inteles, sau... Sunt infinite posibilitati.
      Dar cu siguranta lentoarea lor este ghinionul altora.
      Seara buna!

      Ștergere
  5. Un libro muy interesante de autoayuda. Sería muy recomendable leerlo detenidamente.

    Besos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The book is interesting, indeed. But what is important from my part is to observe and practice, because otherwise we can not obtain results! ❤️

      Cheers, Antonia! Thank you!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. It is interesting and in my mind makes a pair with:
      https://www.getstoryshots.com/books/the-5-second-rule-summary/
      the book written by Mel Robbins 'The 5 second rule'.
      Thank you, Brian! All the best in this new week!

      Ștergere
  7. Interesanta carte! (am vazut doar videoclipul)
    Prima impresie poate fi cea buna, in general... pentru ca se "merge" pe instinct. 😊

    Pupici! 😘 ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost chiar interesanta, dar varianta romaneasca nu stiu unde am pus-o. Apartamentul nostru parca este un vortex unde dispar lucruri. Daca nu am facut liste... M-a surprins ca am gasit pdf-ul. La noi nu prea se practica cu scrierile mai recente transformarea. Si asta spune ceva...
      Pupici si o zi frumoasa, draga mea! 😘❤️

      Ștergere
  8. What a coincidence - this book is on my reading list and I have it in my Kindle library. Definitely reading this one soon.Thanks, Suzana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad. After the reading may be you'll have a feedback.
      Thank you, Vinitha that you shared this idea with me.
      Have a beautiful week! Enjoy reading and writing!

      Ștergere