duminică, 20 martie 2022

#Fiction Monday (76)
The flavor of regrets -
Parfumul regretelor

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'FLAVOR'.




This poem is reloaded in English, from a previous game:

I had a small revelation!
I'm telling you, though you have had one too:

I think life has two stages:
The first one is that in which the regrets  are going
crazy and have a savorless flavor. From tears.
We regret everything: important things and less important.
In what order you want. And in whatever moment of the day.
Usually during the night, when nobody sees us!
But it's happening also during the day and then
we don't know how to hide our twisted thoughts!

With a little bit luck, we can enter in the second life stage.
It could happened a click. Generated by a person,
a quote from a book, an image...
A click that arrives exactly where is needed!
And it wakes us up... It clears our mind...
It makes us understand that we somehow lost
our time... with the regrets!
And in this moment we shift our moods.
And we learn to celebrate... especially Life!
Because nothing would exist for us
if we weren't alive!
Everything is happening around us is a life proof .
Why would we regret anything?

Joys are miracles and wonders.
Sadness is a lesson and a new experience.
The Universe challenges and develops us.

It remains to be seen why is It doing this?



Am avut o mica revelatie!
V-o spun si voua, desi poate ati avut-o si voi:

Cred ca viata are doua etape:
Prima etapa este cea in care regretele isi fac de cap
si au un parfum usor salciu. De la lacrimi...
Se regreta orice: lucruri importante si mai putin importante.
In ce ordine vreti voi. Si in orice moment al zilei.
De obicei noaptea, cand nu ne vede nimeni!
Dar se mai intampla si in mijlocul zilei si atunci
nu stim cum sa ne ascundem gandurile zvarcolite!

Cu putin noroc putem intra in etapa a doua a vietii.
Se poate intampla un declic. Generat de un om,
de un citat dintr-o carte, de o imagine...
Un declic ce ajunge exact acolo unde trebuie!
Si care ne trezeste... Ne limpezeste...
Ne face sa pricepem ca am cam pierdut timpul...
cu regretele !!!
Si in acest moment ne comutam starile de spirit.
Si invatam sa sarbatorim... in special, Viata!
Pentru ca nimic nu ar exista pentru noi
daca nu am fi vii.
Tot ceea ce se intampla in jurul nostru e o dovada
a vietii. De ce am regreta ceva?

Bucuriile sunt minuni si miracole.
Tristetile sunt lectii si noi experiente.
Universul ne provoaca si ne dezvolta.

Ramane sa mai descoperim... de ce o face?

                                                                          (Postarea initiala)



#Fiction Monday (75) - The plants sing





20 de comentarii:

  1. Personal, a regreta ceva ce-am facut sau n-am facut n-are sens: trecutul nu poate fi schimbat; putem, eventual, sa diminuam efectele mai putin placute ale unei alegeri neinspirate (altele de gen). Regretul pierderii unei fiinte dragi (numai prin moarte, in ceea ce ma priveste), insa, e o durere a sufletului, si durerea isi va diminua intensitatea (daca invatam sa traim cu ea) dar nu va disparea, acutizandu-se uneori - si mi se pare ok sa fie asa pentru ca nu suntem morti-vii.
    Sarbatoresc viata, ma bucur ca sunt, dar nu pot ignora durerile durerile sufletului tocmai pentru ca sunt vie si simt. Si nu ma doare sufletul numai pentru cei apropiati si dragi.
    (sper ca se intelege ca scriu strict din punctul meu de vedere; nu dau sfaturi, nu contrazic) 😊

    Seara frumoasa in continuare iti doresc, Suzana draga! ❤️ Si o saptamana linistita! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intalnit multe persoane care aveau inevital in discurs daca as fi facut asa si pe dincolo, as fi... Incers sa nu derapez pe o astfel de panta fara sens, asa cum bine ai spus. Cat priveste regretele fata de cei disparuti, fiecare facem fata cum putem. Si cred ca e musai sa gasim metode pentru a nu ne lasa coplesiti sau chiar striviti de durerile de prin preajma. Daca putem ajuta ar fi ideal. Dar fara panica. Aceasta e periculoasa rau, dar este periodic eliberata in spatiu, pentru ca unii stiu ca este o relatie invers proportionala intre panica si gandire!

      Multumesc mult, Diana draga! Inca nu stiu ce sa fac pana miercuri, desi bantuie atatia fluturi prin mintea mea!😊
      Pupici si o saptamana linistita si la tine!❤️😘

      Ștergere
    2. Ce gresit! Stiu din proprie experienta! :)) Din fericire, am invatat cu multi ani in urma ca-i mai rau sa "despic firul in patru" decat sa merg mai departe fara "daca si parca". Mergand cu "daca aia sau aia" pierdem timp pentru ca e posibil ca "daca aia sau aia" s-ar fi intamplat ar fi fost mai rau decat a fost. 😊
      Daca as fi ascultat de parinti la momentul potrivit n-as mai fi avut parte de o multime de experiente. :)) Altfel spus: ce motiv as avea sa regret?! Si experientele dau savoare vietii. Sigur, se spune ca omul inteligent invata din experienta altora, dar eu nu mi-s inteligenta, imi place sa incerc marea cu degetul (mai aproape de adevar: imi placea). 😊

      Panica nu foloseste nimanui, e o certitudine. Din cauza de panica unii sar pe fereastra la cutremur - de la etaje inalte. :( Altii il vad pe aghiuta mai negru decat este... si tot asa.

      Si eu iti multumesc, Suzana draga! ❤️
      Pana la urma prinzi tu cativa fluturasi! 😊 Eu am fost mai harnica la tema doi decat la tema unu.
      Zi frumoasa! Pupici! 😘

      Ștergere
    3. Nu avem de unde sti care varianta ar putea fi mai buna. Poate de aceea merita sa intelegem metodele mai aparte, intuitive. Dar inceputul ar fi sa credem in ele.
      Este foarte interesant cum generatie de generatie repeta aceleasi experiente desi primisera informatia ca anumite chestii pot fi gresit abordate. Mie asta mi se pare o dovada a 'negandirii' si a actiunii reactive!😊
      Sunt multi oameni panicati deja, ceea ce nu e bine si in noul context chestia asta se amplifica, din pacate. Mi-as dori sa vad o solutie pentru a-i linisti, dar sincer mi-e neclar discursul posibil...

      Am incepuut deja o felicitare cu fluturasul netermintat. Acum e usor imbunatatit. Sper sa termin maine sau miercuri. Parca atunci e data maxima.
      Pupici! O seara frumoasa sa ai!❤️😘

      Ștergere
    4. Bineinteles ca nu vom sti niciodata care e varianta cea mai buna. Chiar si o alegere ale carei rezultate ne "fericesc" poate fi pusa sub semnul... indoielii: o alta alegere poate ca ar fi facut rezultatul si mai bun! :)) Ma amuza aceasta "roata de hamster" in care unii se invart.

      Cum negandire?! :D Cei mai multi adolescenti, in special, le stiu ei mai bine! Sau vor sa afle pe propria piele ce si cum. 😊
      Poate nu se spune degeaba ca niciun om nu-i 100% "normal" - daca n-am fi "putin luati" n-am repeta - la nivel de omenire - aceleasi fapte asteptandu-ne la rezultate diferite. 😊

      Nu prea poti linisti panicatii... Panica le "inveleste" creierul intr-o armura fara cusur. E trist, dar asta e. De s-ar pune in pericol doar pe ei, dar pun in pericol si pe altii.

      Spor la fluturas! (si nu numai)
      Iti multumesc si eu! Pupici! 😘 ❤️

      Ștergere
    5. Stii cum e. Fiecare pana la urma face ce vrea. Cu o micronica observatie, efectele 'negandirii' lor sa nu afecteze pe altii, daca e posibil!
      E tare complicat cu chestiile astea. Ma cam simt depasita de anumite comportamente. Le iau cum vin si atat. Parca am obosit putin...
      Fluturasii ca fluturasii, cu mieii mi-e neclar...😊

      Pupici si seara frumoasa, Diana draga! 😘 ❤️

      Ștergere
  2. Vorba lui Frank Sinatra: Regrets, I've had a few
    But then again, too few to mention... ...But more, much more than this
    I did it my way. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumoasa si inedita completare!
      Multumesc mult, Jo!
      Nu l-am mai ascultat cam demultisor.
      Asa ca voi planta niste melodii:
      https://www.youtube.com/watch?v=3qvlDrV7rPg
      O seara minunata!❤️

      Ștergere
  3. Destul de complicat cu regretele astea....sau nu? Nu știu precis.... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cat sunt mai putine cu atat mai bine!

      Seara fruumoasa, Gigi!

      Ștergere
  4. Dacă risipim timp regretând ceva din trecut, automat vom regreta cândva timpul prezent risipit pe regrete. Şi tot aşa...
    Săptămână frumoasă îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asta e ideea. Nu cred ca le putem evita complet, doar asa, putina atentie la deciziile pe care le luam.😊

      Multumesc mult, draga Potecuta.
      O saptamana frumoasa si tie! ❤️

      Ștergere
  5. We try really hard to look forward and not back, but it's not easy sometimes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's never easy, but it's possible. And useful!
      Thank you, Brian!
      Have a beautiful week ahead!

      Ștergere
  6. Thank you for sharing your beautiful thoughts, Suzana. ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Very kind, Vinitha!
      Thank you a lot!
      Have Sunday full of light! ❤️

      Ștergere